娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sm123456 發表於 2010-2-25 02:15 PM

地上最強小童 玩凌空掌上壓

[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100225&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13760379]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100225&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13760379[/url]
6Wsf}Mw
0C2WN*d/Pwm 睇段片,真係成身肌肉,但5歲小朋友就咁大隻...有d恐怖....

艾官 發表於 2010-2-25 04:54 PM

之前睇過~~真係勁到無人有~~

魚佬 發表於 2010-2-25 05:34 PM

[quote]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100225&sec_id=15335&subsec_id=10943028&art_id=13760379
a)l \ a7Jb0X"B
!e~u$l ?%[n2WT 睇段片,真係成身肌肉,但5歲小朋友就咁大隻...有d恐怖....zfsfB D^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387680&ptid=221456][color=#999999]sm123456 發表於 2010-2-25 02:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
/M.WXF H*d K.T} a
5t Os1Vd M e\ R 得人驚 :o

av9394 發表於 2010-2-25 05:37 PM

好高難度喎!6m-E0D C0i.G%D-ch8k
5歲就咁勁!

lamfung2009 發表於 2010-2-25 06:39 PM

好叻好可愛.勁勁勁!見他如此好野!發覺自己無乜用!

中國心 發表於 2010-2-25 07:54 PM

大人都未必做到呀

goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:00 PM

[quote]大人都未必做到呀
Y-kX2Z T @8f {H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387845&ptid=221456][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-25 07:54 PM[/color][/url][/size][/quote]根本大部份大人都做唔到!

e_e 發表於 2010-2-25 10:11 PM

[quote]根本大部份大人都做唔到!Otn&p+\q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387898&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:00 PM[/color][/url][/size][/quote]
W X-i7L m_5sVGU 蘿莉控最愛的偽蘿莉--文根英
{{&tjeU$}$]z [url=http://www.youtube.com/watch?v=ogwcM2z5ako]http://www.youtube.com/watch?v=ogwcM2z5ako[/url]
1I;UajF [url=http://www.youtube.com/watch?v=Pbw72HI6EgM]http://www.youtube.com/watch?v=Pbw72HI6EgM[/url]
IH c7X#Fyl [url=http://www.youtube.com/watch?v=8II0wBte-WQ&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=8II0wBte-WQ&feature=related[/url]#S?!H W8]+w
'sT~dKtK$VA
大姐姐覺得佢可唔可愛???:dev:

goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:29 PM

[quote]9a!uE$VnR
蘿莉控最愛的偽蘿莉--文根英
4m3u2d nBu [url=http://www.youtube.com/watch?v=ogwcM2z5ako]http://www.youtube.com/watch?v=ogwcM2z5ako[/url]:n-z:D a;W Md7kG:U
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Pbw72HI6EgM]http://www.youtube.com/watch?v=Pbw72HI6EgM[/url]
jzGX6lG e4v [url=http://www.youtube.com/watch?v=8II0wBte-WQ&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=8II0wBte-WQ&feature=related[/url]"i5? zj4cxg}
.e-V#B1i`y w9B
大姐姐覺得佢可唔可愛???:de ...
;@-Z|tO [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387907&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 10:11 PM[/color][/url][/size][/quote]開唔到無得睇呀﹐甘仔!

e_e 發表於 2010-2-25 10:37 PM

[quote]開唔到無得睇呀﹐甘仔!W CX3}h|ju!m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387922&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
*b]J(U Be/} A`/FC 你唔到YOUTUBE???

goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:46 PM

[quote]*y ?9f Zr9G Q*\{{
你唔到YOUTUBE???6X:`v$`/eUu)A{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387937&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 10:37 PM[/color][/url][/size][/quote]不知為何近來開不到youtube﹖

e_e 發表於 2010-2-25 10:53 PM

[quote]不知為何近來開不到youtube﹖
L!X8g|jt2Fu+?.] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387947&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 10:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
0rij%Mh 唔通 ... 跟隨GOOGLE退出左中國???:dev:

goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:03 PM

[quote]
m`NFB5yo 唔通 ... 跟隨GOOGLE退出左中國???:dev:]XP.fmS-h%c/yUI
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387953&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 10:53 PM[/color][/url][/size][/quote]你開到嗎﹖怎會呢﹖

e_e 發表於 2010-2-25 11:09 PM

[quote]你開到嗎﹖怎會呢﹖
'P;L&y6k%^_%m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387961&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
dH q$qp M's 我人在台灣:haha:

goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:25 PM

[quote] V8dpQn \0P&P
我人在台灣:haha:
!~7uW[e&c n.] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387966&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 11:09 PM[/color][/url][/size][/quote]你在台灣工作﹖工幹﹖

e_e 發表於 2010-2-25 11:27 PM

[quote]你在台灣工作﹖工幹﹖z(R6s,Y1N+`}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387983&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:25 PM[/color][/url][/size][/quote]O,Z:u1a O1Qs:j
讀書 ... :haha:

goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:56 PM

[quote]
&H"j:@ro 讀書 ... :haha:
/i.v\B R6RS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3387984&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 11:27 PM[/color][/url][/size][/quote]啊!那你是香港人﹖還有多久完成學業﹖

e_e 發表於 2010-2-25 11:59 PM

[quote]啊!那你是香港人﹖還有多久完成學業﹖ S!Vp2L_(Zat!K4v%J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388008&ptid=221456][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-25 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote]!d]6k6_0oN
一年左右:haha:

goodnicelady 發表於 2010-2-26 12:01 AM

[quote]-qXV:y'p&{
一年左右:haha:#Q4@&o$dr#O^5b'|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388014&ptid=221456][color=#999999]e_e 發表於 2010-2-25 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]那祝你學有所成,前程似錦!

kuru 發表於 2010-2-27 10:24 AM

佢真係5歲? horrible!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.