娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-2-26 11:49 PM

香港人最不滿政府甚麼﹖無盡心處理甚麼﹖

[b][size=4][color=magenta]香港人不滿政府甚麼﹖是否無盡心處理各樣問題﹖草草處理財政預算案﹖庸碌無能﹖[/color][/size][/b]
[5m{#r3v2r`7N+kz [b]人間疾苦﹖貧人苦到死,富人笑轆地,窮人搵朝唔得晚,十個樽仚九個蓋,補得窗黎頂又灟;[/b]Q:NXs'E x iCG:B
[b]     富人豪宅週圍有,出入有車唔使走,食野開口叫亞九……[/b]0_yR7w d
[b]失業問題﹖中年失業早退休;少年雙失入廠修……[/b]
Ws,J7gwZ Bc [b]醫療問題﹖醫葯費,太過貴,無錢醫,好閉翳……[/b]
C VR7c] uyO [b]稅收問題﹖窮人交稅心力碎,富人交稅濕濕碎……[/b]
%zSV-B(Y9rf#p~ [b]禁毒問題﹖監管無力化,毒品普遍化,毒你唔死你好彩,企返起身你喝采……[/b])_6S!`C6IS"`:HR
[b]住屋問題﹖置業好困難,養家更艱難,房署多吉屋,偏偏你無屋……[/b]ir8H"e`~
[b]車費問題﹖交通費,實太貴,扣人工,無陰公……[/b]
rnM1oH5EM"T^_p [b]學校問題﹖裁教師,殺學校,填鴨教育讀到死,多元教學唔等使……[/b]
i/B-J t{MO-] [b]選舉問題﹖民眾普選公投未接受,高官賣弄政策你要受;市民抗議遊行任你搞,最終民死民賤無人救……[/b]
Y7a \SXv'vN+y [b]家庭問題﹖港男北上搞搞振,港婦失夫哭哭涕;破碎家庭千千萬,孤兒寡婦淒淒涼……[/b]
$Kl,j@i/^D [b]少年問題﹖邊青夜遊忙,道德好淪亡,有事入懲教,無事去瞓覺……[/b]4Hs7~ m+_i
[b]中產問題﹖收入少,支出多,搞得掂,你本事;搞唔掂,你有事……[/b]
-nw:QE8C!W [b]其它問題﹖有事升堂;無事退堂……威武……[/b]

發表於 2010-2-27 12:24 AM

第一個投,投左10個:dev:

goodnicelady 發表於 2010-2-27 12:29 AM

[quote]第一個投,投左10個:dev:
Ju*v7u:vg5Qz})h1[,R9Sb [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388601&ptid=221548][color=#999999]奇 發表於 2010-2-27 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]關心民情!值得欣賞!多謝!

selena127 發表於 2010-2-27 11:42 AM

我又唔覺[b]醫葯費貴 !! 可能我少俾醫生睇 !![/b]#EId;F:kJ.C

&h"|W'J[V"[7UY"l K [b]家庭問題就好難搞 , 如何防止男人包二奶 ???[/b]%Me*i+wtg1R

%_m4G A['f [b]稅收問題我覺得係中產交稅心力碎[/b] !!
y)D^w7RL!Gs V8R^&Q{T2O
其他無乜錯 !!

goodnicelady 發表於 2010-2-27 12:17 PM

[quote]我又唔覺醫葯費貴 !! 可能我少俾醫生睇 !!C0v ^#s$c(Zusz

u3[6@$u)a 家庭問題就好難搞 , 如何防止男人包二奶 ???8D"W @ GP0L

7dD.H1s6MK*@K0F 稅收問題我覺得係中產交稅心力碎 !!
*e] ]vZr&p
eT ?hFzS!H 其他無乜錯 !!5}-MwL$o.^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3388772&ptid=221548][color=#999999]selena127 發表於 2010-2-27 11:42 AM[/color][/url][/size][/quote]2a0EH.NO?L
我又唔覺[b]醫葯費貴 !![color=magenta]有多項葯物好貴,不是攞綜緩的人要買某種葯是非常貴的,如治癌葯,政府醫院做心臟病手術要自己買某些料好難應付的![/color] [/b]2q#H:E"T7eK O?@
[b]家庭問題就好難搞 , 如何防止男人包二奶 ???[/b][size=0px]4 p" G" {是+ i/ Q4 u, u2 b[/size][b][color=magenta]是難搞,[/color][/b][b][color=magenta]但可以立法包二奶是犯民事罪,要罰錢、因二奶離婚要比他大部份贍養費,甚至要坐監等等…當然要慎重其事的立法啦
9qz S u ^ [/color][/b][b]稅收問題我覺得係中產交稅心力碎[/b] !![size=0px]% [/size][b][color=magenta]交稅真好吃力!佢地聽就收入幾好,但反而無資格拿政府的福利時,比草根階層所應付的開支還要慘![/color][/b]D1h1]MM
[color=magenta][size=0px][b]交稅真好吃力!R: U+ l# Y9 h5[/b][/size][/color]

vv1668vv 發表於 2010-2-27 10:14 PM

左推右閃....自己改黎改去...又推莊話人原地踏步??... 0C5uO |)Sv W i

)` ],I~0A 1而再再而3畀距呃左幾次
wc ](n I x#Wf Xd2[ g^d k
即使屍政連番失誤...無一樣野敢话距做得唔好....試問邊度仲有人敢唔信距??

中國心 發表於 2010-2-27 11:22 PM

[b]中產問題   ~   收入少,支出多,搞得掂,你本事;搞唔掂,你有事……[/b][size=0px]8 p. M1 J& m- \' u[/size]

goodnicelady 發表於 2010-2-28 01:56 AM

[quote]中產問題   ~   收入少,支出多,搞得掂,你本事;搞唔掂,你有事……8 p. M1 J& m- \' u
(rh]8{3env [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3389018&ptid=221548][color=#999999]中國心 發表於 2010-2-27 11:22 PM[/color][/url][/size][/quote]中產的問題最慘是半天吊……窮又未窮到有資格領取政府一切福利津貼,有錢又未有錢到可以解決一切問題!本來餓你唔親,飽你唔死都不太差既!但無資格申請住公屋,而供樓又供到命都無,生活的大部份開資都是供樓、醫療、學費或交稅!搞到所餘無幾,反而有時仲窮過攞綜緩的人……

自由神 發表於 2010-2-28 02:42 AM

題目有趣及富試論性
}+e4fD;zNyD8S*z 版友若能表明自己的想法及言之有理 Di4?a*Y*c:?
會依內容加分:)

黑火雞 發表於 2010-2-28 03:05 AM

其實有時認為政府就業問題呢方面如果做得好d既話,,6rH8yP3HtV/O6^
香港自然經濟各方面都好d
B|+bjL,jTY 失業率無咁高既話,自然香港人既消費意慾會上升1DS6D}6GsY
但係失業呢個問題又要關注到 薪金方面,u+u1S,G:xEV
因為以小弟所認識,,大部份飲食業都係缺少人手,
%g0e/| c W;a 缺少人手 就令到 員工服務質素下降                (影響旅遊業)FMwK2vLt6g o%yo
而且缺少人手就令到員工平均工作量增加,)Ik)V yg aYY+[
薪金與工作量 不成正比h/k2R3e-Y)o5n
員工又會想到辭職,,,(一個惡性循環)L[1AGBV
P)dOKF
所以我希望政府可以處理一下 各行業薪金問題
(_Vi'Iy(^rU 使香港減慢貧者愈貧,富者愈富既情況。
4kp g"]-k}!qtP+f{H
GHE%F^"?n 小弟只係想表達出自己意見...其實有好多方面都無講到
7f,~WzR;n^b 唔好意思....

中國心 發表於 2010-2-28 03:12 AM

[quote]中產的問題最慘是半天吊……窮又未窮到有資格領取政府一切福利津貼,有錢又未有錢到可以解決一切問題!本來餓你唔親,飽你唔死都不太差既!但無資格申請住公屋,而供樓又供到命都無,生活的大部份開資都是供樓、醫療 ...
#A?M!|1i(r]m3h1Xi1q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3389106&ptid=221548][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-2-28 01:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
GI.}-t*k-KX 香港社會的中產階級近年呈現貧窮化現象日趨明顯, 生活質素下降,累積了對政府施政不滿的怨氣,k j!uT4jL`
剛發表的政改方案又係連派一粒糖都冇中產的份兒,呵呵! 今次肯定有某類議員會企出黎喊爭取~~~~~~~:yy08:

goodnicelady 發表於 2010-3-1 11:41 AM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-3-1 11:42 AM 編輯 [/i]
%q'K6o oUR*A$ip)C
i{'{!m"B7^4a&oE;y 在這裏吹水版的網調到現在是:失業、住屋及選舉最為關注!肯投票反映關注民心,修為喻為修身、關注失業及住屋喻為齊家、關注選舉喻為治國、憧憬或展望未來喻為平天下……即修身、齊家、治國、平天下……祝願國泰民安……

WP61 發表於 2010-3-2 02:38 PM

樣樣都有問題!但試問誰人當政無問題﹖!因自古煩事就是永恆!

正能量 發表於 2010-3-2 11:05 PM

好費盡心機的post!好押韻的諷刺!每事都不滿意!但明解不是事事如意!!好難有一個美滿的政府!

魚佬 發表於 2010-3-3 04:04 PM

基本上講得出都中 :angry:

slwong3 發表於 2010-3-19 08:12 PM

[quote]其實有時認為政府就業問題呢方面如果做得好d既話,,)ir7W}L"{4u"nm#S
香港自然經濟各方面都好d
.Z OZ ?jF+B6Y 失業率無咁高既話,自然香港人既消費意慾會上升8h|2Q|Ui{Q
但係失業呢個問題又要關注到 薪金方面,R(LV,H#x4hq5v zH
因為以小弟所認識,,大部份飲食業都係缺少人手,
X9p,t3e%v 缺 ...
G"C R*N$v}f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3389131&ptid=221548][color=#999999]黑火雞 發表於 2010-2-28 03:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
)V C'vnV^ BnY O d2s2LTa X(@-M
,O \~kK2l
Yesterday, I watched the HK news online....1P M V"XNA"R6y
It says around 400 thousands people in HK earn less than 30 HKdollars per hour.
2nFD\6vJ3T'}\ (I can't remember the exact numbers.  Please correct me if I'm wrong.)
'WBw`OV4p
+l(^"`+@:n O.?"sVVh I believe the actual labour problem would be much worse than this since there is a number of people who are working part time with even lower wages, and a number of people who are unemployed at all. z,sJ3Y*`(q mD)T%@

m9]9A0\1x8I3ZS I am living in Toronto.....pp(W@x2H7esY
When I heard the news, the first thing I had in mind was "30 HK dollars is like $4 Canadian dollars......"
i%qoA#tB#K .fKi n5r\1t&`
Our minimum wage for a full time employee for our province is $9.5 Canadian dollars per hour(probably around 71 HK dollars).  So as long as you are full time employed, the employer will needs to pay you $9.5 per hour (even you are just working in McDonalds). U)x sKUQ
#r9T,z @'A| Ou
7p4wnzU'Ch
My conclusion is, if HK government doesn't set up a rule for the minimum wage, the basic salary would only get lower and lower because the employers would only push it as low as it can be.
$e t2Ch5cJH)I@&HV .P @}O1u-L*r2G VG%a
__________________________________________________________________0J!S"I2M;Kz2e8lTm
%[(x)~\7{S{/P
Little bit of my own experience, when I first graduated a few years ago (before the economic crisis), my parents and relatives always ask me to go back to HK to find a job.  
lb(LyR$lS1{H;EV9y!r They always say like HK has more chances than in North America.
uo'F/bK,RoX a|b/e };E{
I personally don't like Canada that much.....but the condition in HK is just 10 times worse than Canada.....
Fkn1i Ts
G(xU7pU$]L$z yZ
$@&@ o{r"{` Honestly even right now, it would be easier for a person to find a job and get better pay in Canada or even US than in HK.

打狗棒 發表於 2010-3-19 08:19 PM

我對"97解放特區政府"並無不滿, 因為我從來沒有對它有過期望;
6w5E:kn;f 某些人沉醉於吹水口號, 例如: 香港人絕對有能力治理好香港......等等;y'i,}(buK
既然他們喜歡思想自慰, 那麼就繼續好了。

gt2686 發表於 2010-3-20 07:51 AM

要數最不滿,我都唔知選咩?個個都係差唔多最不滿...

kuru 發表於 2010-3-24 12:56 PM

6.  住屋問題B pt2P(S @*t?
:UZ:j'f.ZR'Q#y!h
香港樓貴到就黎 需要下一代一齊供先供得完

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.