暗瘡困擾: 港大生吊頸亡
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100303&sec_id=4104&art_id=13780670]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100303&sec_id=4104&art_id=13780670[/url]:JC*\W+FY3z\ F讀屎片:nogood:1k,} lS7W
有暗瘡,搵jackielin啦:sleep:J Oi(^*J1]'J
不過你都算有勇氣,自殺兩次死唔去,仲要死第3次:good:
難為你老豆老母,養左你廿幾年,供書教學,為左粒暗瘡....
on .cc有埋條屍既片段:redface:o[@6t3o#_ b3I@0T
但過於恐怖,所以唔貼出黎.... 咁都要屎 :nogood: [quote]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100303&sec_id=4104&art_id=13780670
讀屎片:nogood:cJ gB7|
有暗瘡,搵jackielin啦:sleep:
不過你都算有勇氣,自殺兩次死唔去,仲要死第3次:good:
難為 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3390842&ptid=221834][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-3 11:24 AM[/color][/url][/size][/quote]pP!A^Ne
3F.B4H q|Ka-R
{ N.ZP)Z u {l&H
[font=新細明體]其實 [/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]唔單只淨系難為距父母[/font]
[font=新細明體]凡多年來一直有交稅的, 可能都有份 供養 喱個 死者 最少[/font][font=Times New Roman, serif]9[/font][font=新細明體]年 免費教育[/font][font=Times New Roman, serif]....:giveup: [/font] 點會無得醫﹖問多幾個人就找到醫生醫啦!何苦浪費讀書的才華﹖何苦要父母痛失愛兒﹖何苦﹖何苦咁自卑﹖人的價值不在於外表!何況暗瘡只是短期問題!可憐家人傷痛至何日﹖有無諗過家人感受﹖ 現在 d 後生 , 唉 !!
2egb4tD AF
為感情死 ,