娛樂滿紛 26FUN's Archiver

中國心 發表於 2010-3-3 12:19 PM

仍然有人問什麼是和諧, 什麼是河蟹?

和諧者 就是有紛爭時 有合法合情合理既解決辦法
+@V4EQ+}5f_(o 最後雙方接受 或是獲得最後判決 以解決問題z7]7x'}0Y5W9n.B
市民有法可依 有怨可訴 謂之和諧
*C`1ZF0h F,i E[;L bN;A;[+v#b
河蟹者 就是無論多不合理 甚至違反法律0_Z~]9t
市民都隻能接受 不能反對 一片鴉雀無聲 有理說不清
Y C0F Bbs3] 表面平靜 實質怨氣沖天 謂之河蟹
5dD$k!ex#P(n
ys3fL'm 曾德成當年統領67暴動 大大破壞社會和諧
&giU3L5el D 今日居然夠膽走出來大叫要社會和諧/m:BFp,`9Z
這就是典型的隻許州官放火;Fv:u#_ uzYI
他實際上就是香港的超級大河蟹  
d%I4u@j9?/FC)b 〈轉貼〉

vv1668vv 發表於 2010-3-3 05:10 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-3-3 05:13 PM 編輯 [/i]l+vN(fP6]U?

b_xy0JL [font=Times New Roman, serif]E+ [/font][font=新細明體]邊春個 噹[/font][font=Times New Roman, serif]+[/font][font=新細明體]作煮 先??[/font]$e0b3YS,I
H)v V0N#|
CMV3nX7YS)ST
[font=新細明體]有人搞完[/font][font=Times New Roman, serif]... [/font][font=新細明體]仲有“紙驚[/font][font=Times New Roman, serif]Fun[/font][font=新細明體]章”[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][font=新細明體]大赠送[/font][font=Times New Roman, serif]. ........tim.....???[/font]
!r GC$O;J {[W [font=Times New Roman][/font];h:}!^Q3p#?
'EZZ{+b-a4_+A a
[font=新細明體]正所謂 時移世逆[/font]
5x |-eJ2A7` [font=新細明體][/font]h |n.J#vQu
[font=新細明體][/font]5BP4n/x9P,?*H*\
[font=新細明體][size=7]嘩[/size][/font][font=Times New Roman, serif]!...........................“[/font][font=新細明體][color=blue]英[/color][color=red]紅[/color]” !?:haha: [/font]

ss880606 發表於 2010-3-3 05:44 PM

河蟹就是要求無權無勢, 受壓迫的人去包容有財有勢的人!!

jojojojoj 發表於 2010-3-3 08:03 PM

仲有草泥馬:dev:

vbvb 發表於 2010-3-3 11:31 PM

仲有非法献花

Winters 發表於 2010-3-3 11:37 PM

歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。
g\ CU\4}}AE %An \Y fCi5w
咁呢個呢?:dev:

vbvb 發表於 2010-3-3 11:51 PM

[quote]歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。:aLZ"LD
a]^!\v.}b+k
咁呢個呢?:dev:
b8gl%yaN!Z_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391252&ptid=221843][color=#999999]Winters 發表於 2010-3-3 11:37 PM[/color][/url][/size][/quote]呢個頂多算係花邊碎料吧:photo:

中國心 發表於 2010-3-7 09:55 PM

邊個想做河蟹?:yy08:

BOYDWAN 發表於 2010-3-8 12:39 AM

[quote]呢個頂多算係花邊碎料吧:photo:
^;S:_6gt [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391266&ptid=221843][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-3 23:51[/color][/url][/size][/quote]$wQd ]Y\W^

p VS|*I[n3@-Z#AV;? x
*uteE$E Xc u ^&dn+[Q
適可而止就好, 大家自制就可以喇~:)

中國心 發表於 2010-3-8 01:22 AM

[quote]lfL:uaW.o}L8w

@iLD\i | I-d2by x'LvO
'_sa/xr
適可而止就好, 大家自制就可以喇~:)4s~3C@c S5w)Pc \
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393966&ptid=221843][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-3-8 12:39 AM[/color][/url][/size][/quote]收到:agree:

打狗棒 發表於 2010-3-8 05:55 PM

[b]仍然有人問什麼是和諧, 什麼是河蟹?[/b]){;AOiC

2W jD7tNd 睇本網站就已經一目了然, 甚麼禁止討論大陸政治? 呢d咪叫「河蟹」囉!!!:secret:

發表於 2010-3-8 09:23 PM

全港係咪得番高登未被河蟹:cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.