娛樂滿紛 26FUN's Archiver

中國心 發表於 2010-3-4 05:06 PM

非地勤空姐竟然話未坐過飛機~~~

[i=s] 本帖最後由 中國心 於 2010-3-4 05:41 PM 編輯 [/i]
}zG @*j7e w3g!T7U.S,b%KJ `.O
電台聽眾空姐同節目主持話做左2年卻從未坐過一程飛機,8gp:uZ4l
主持人o哂嘴3R k+a.Qx;O

)vvn2gH*F&{%d 知唔知點解?
*L6u\6jxhJ XB W2LsHGf%d/gt V

0G-rvadNu5N'Q-V5H bQav d4x
Q}` c!o&|

Z$uqH)y]!q
K a1Mt2I5XI/r s ww6bx%B5[

&?p:|? ^X%g U$F;I(f beUD4^*V
U'J2I;k%o1H(x)Y&G

"M(Ci^&G'`'n iL $Q*W.H-i{.BlE)P

YgL0@c N8_
gt Q&QRTe
g$Z{ s~2| D9Kz g} K'H
A3odhkO

t"W3Wz3i 原因: $?$\[S%W~
佢任職空姐前後自己都從來未真正坐過一次飛機去旅行,
$I0e d3^RH?Y 派餐等工作時就行企多冇得坐.

e_e 發表於 2010-3-4 05:34 PM

[quote]電台聽眾空姐同節目主持話做左2年卻從未坐過一程飛機,
cI!{3p:zlV6c9a2W 主持人o哂嘴d&Mk0G;PC
9@ Nj E1|;jSe
知唔知點解?
$aUiY@ ~xK O[ o.n.A

/u fC*V9U w8NWY 3h]qw5nXj'| ~

8dD gV1c7X%LYd L 7Y(e4u0C;g0W#g
r j7K~pN}(NY

wU"tB9W +M:fK2RU.V4B wHs_
kQ3q%@0B8xu4_

D7J0^2jC5p
.Db$k.@2i
oCRuCkGGK4P0b
9gUQz8v9} e I )A2z8al5o#G!\Q%~l
L@#^ G&T

E Kw d lkI6|zI ]3@ mS.W8X4h
p R7vZ/y1M
原因: 8D;uC G\6M2e;@
佢任職空姐前後自己都從來未真正坐過一次飛機去旅行,7Sc-q@8e\rX,f
派餐等工作時就行企多冇得坐. ...
|ATL$P!n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391709&ptid=221938][color=#999999]中國心 發表於 2010-3-4 05:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
Lc/| ?-n1n 仲以為話因佢係地僅TIM ...

中國心 發表於 2010-3-4 05:42 PM

[quote]
VE&b Kj%MZ 仲以為話因佢係地僅TIM ...
smR @ Wptx4Rt [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3391714&ptid=221938][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-4 05:34 PM[/color][/url][/size][/quote]改正題目

艾官 發表於 2010-3-5 07:19 AM

但飛機起飛同降落個陣唔係都要坐低既咩~?:yy25:

12d3 發表於 2010-3-5 06:22 PM

你估地鐵主席平時是不是搭地鐵, 九巴主席平時是不是搭巴士?

發表於 2010-3-7 07:09 PM

捉字蚤:sleep:

CK銘 發表於 2010-3-8 09:19 PM

呵呵.....喺囖!咁都叫冇坐飛機

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.