娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalawest 發表於 2010-3-5 12:42 PM

某些香港男士要投過娛樂網站來發泄﹐ 真可悲

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-5 12:46 PM 編輯 [/i]
}D6nAsu2hm q k B.a/B
我覺得香港某種男人(宅男佔好大部份)真係影衰香港所有男人:angry:。 在娛樂網站可以見到呢種男人~:mad:
s3S6s }|0X T/g%c2og
QJjb:j+pL2ZI
1) 呢種男人很希望看到在高位置 (有美貌﹐ 有錢﹐ 有好形像的人)PK﹐ 當高位置(有美貌﹐ 有錢﹐ 有好形像的人)的人做錯小小事就會放大來插﹐ 因為這樣會令自己低等的身份提高﹐ 是一種[b]自我安慰[/b]。:hitwall:
,|&m FuN~0}
y"j uTP\ P 2) 他們讚美對象通常都是較有草根味﹐ 說話不大體的人, 亦代表弱勢社群的人~ :nogood:
MaJu5M"s(Dx9Vr'c*w
r:~:aa9e 2) 呢種男人根本在現實生活沒有能力去吸引高質素的女性。 因為他們在現實生活被女士看不起﹐ 因此他們會在自封為皇的網略世界裡投過自慰和粗暴性幻想來侵犯他們永遠都追不到的女性。他們以投過性幻想來征服女性﹐ 但恐怕是一種自欺欺人的做法~ :nogood:
[qT9B!Q
(w#J\;kJK 3) 當他們懷疑某些女士有“港女”的性格時﹐ 他們不禁會把她們當為“雞”﹐ 那樣可以大條道理來用思想性侵犯她們~:gun:真淫賤的低等男人 :nogood:。
.~LW:N\/Dr0F&Q
d2p,iL5d*Na,K 4) 呢種男人喜歡叫別人做井底蛙﹐ 但恐怕自己知識至是從網上找來﹐ 亦可能很少有機會出國增廣見聞 (因為能力問題)~~~
w s*m8d a F9b+Z Ct[{/S Q E.?,VV
5) 呢種男人沒有風度﹐ 品味﹐ 和魅力。 因此永遠不受女性歡迎。:nogood:
]}/bR?5R8] r+A5P%cKIeb
若要改變高質素女人對你們的看法﹐ 請提升自己水平﹐ 不要自憐做弱勢社群!!!!!!!!!!:angry:

slwong3 發表於 2010-3-5 12:48 PM

do you need a doctor? :confused:

Winters 發表於 2010-3-5 01:03 PM

[b]當高位置(有美貌﹐ 有錢﹐ 有好形像的人)的人做錯小小事就會放大來插
j ^n |D2j1j|)p [/b]咁講當年批判克林頓婚外情嘅大部份美國人係咩呢?

12d3 發表於 2010-3-5 02:00 PM

其實有冇人知佢講乜?

selena127 發表於 2010-3-5 02:13 PM

某些香港男士要 ( 投 ) 過娛樂網站來發泄 !!
(K1EMq:Z
^Yl ?S5}fc.p3t 係咪 透 ?? 白痴 !! 'o2WM+i)Y|^

W(t2V I@j 好心你不要撩架鬧好不好 , 你已有好幾個 post !!
+lEo$@ |T
+kx&F1m{G 你認為的某些香港男士又無得罪你 !!Ac2[)Hh*_CB'gs
]s"~%~8hEsC
雖然有言論自由 , 但你這樣做有 d 過火 !! g h5J hn
+G!e#Wnh
我覺得現在係你透過娛樂網站來發泄對某些香港男士的不滿 !!
:w%j%y?p:G0B ]/X,L4U$tF VDP9IC
真可悲 !!

艾官 發表於 2010-3-5 03:49 PM

真係睇到我一頭霧水...:haha:

小小種子 發表於 2010-3-5 04:05 PM

呢條友應該係果個咩野babefaxx   姐係之前成日認自己係咩高等人果個

發表於 2010-3-7 07:21 PM

樓主識自我批評係好事:good:

jojojojoj 發表於 2010-3-7 07:28 PM

[quote]其實有冇人知佢講乜?0O D3~f/X%f6e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392204&ptid=222004][color=#999999]12d3 發表於 2010-3-5 02:00 PM[/color][/url][/size][/quote]&z;_7kKP h$\,Et:u)]
0~i`w!d(l
會唔會係自我懺悔緊??

兩腳一伸 發表於 2010-3-7 09:31 PM

[b]re[url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392204&ptid=222004]4#[/url] [/b]
/M5pt|"Rd c 簡單d講,即係中文水平唔高,係到假扮自己係上流人仕囉:agree:

infjlam 發表於 2010-3-7 09:39 PM

本來想同你講:「有病快D睇醫生! 」I]8R0P+hq$}
但諗兩諗,一般醫生都應該幫你唔到,
V7|Bo_'Z N/n'Z5yN 那就無謂要你做些對你冇幫助,兼白費氣力o既事情

中國心 發表於 2010-3-7 09:47 PM

[size=5]樓主又四出攻擊比他高等的網民[/size]:yy08:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.