娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-3-5 02:28 PM

在 U x A 落 x 磯

因某 d 事 , 上月未去左在 U x A 落 x 磯  !!
]#h]A-n8g pRF#nd \.sV"yqC!W
今日 , 行過一間 DVD 舖 , 好似去左廟街 !!
V F.Dd$j,a eU-i
knQoa4e 佢賣翻版碟 , 有大陸劇 , 台灣劇 , 仲有亞視 , tvb d 劇 , 真係好驚嚇 !!#lH8JQ-Q-l n.@ j

jd/_ C7K e6_:W 劇集如老友狗狗 , 宮心計 , 每套 US $ 4 , 仲平過廟街 !! 笑死 !!
yu(|3xSl s SEaMU*{(cai
更過份係 d 電影 !! YA8sOn0R

h9b)c2k.L!L`U8qS 看到的包括 : 錦衣衛 , 七十二家 , 花田囍事2010 , 全城熱戀熱辣辣 ............
_hH2}iQ3Md+p
p4r#P}*[2X j"xp 每套好似 US $ 5 !! e:_ z D,ki)O3y
Vtw r%V0^-rmKi
我會在 U x A 逗留一排 , 有咩發現再 post !!

kuru 發表於 2010-3-5 06:39 PM

係咪唐人街黎?

Winters 發表於 2010-3-5 09:22 PM

點解唔直接寫USA洛衫磯:eek:

selena127 發表於 2010-3-6 10:29 AM

[quote]係咪唐人街黎?
BB-\;p1E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392352&ptid=222009][color=#999999]kuru 發表於 5/3/2010 18:39[/color][/url][/size][/quote]
Mgb Dbi GF0nw\1J%P
2O/A${*g9W RDE 不是 , 係普通華人超市 !!

bobo21 發表於 2010-3-6 04:31 PM

有矛歷年來咖香港小姐選舉專輯賣呢, 我同胡生巴打嘟有慶翠喎. :yy02:

selena127 發表於 2010-3-7 03:24 PM

[quote]有矛歷年來咖香港小姐選舉專輯賣呢, 我同胡生巴打嘟有慶翠喎. :yy02:
#b,IkT4i ex*e&s6K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393106&ptid=222009][color=#999999]bobo21 發表於 6/3/2010 16:31[/color][/url][/size][/quote]7km4m(d'T4z5C

k4U-Xb NS 那又無 !! sorry !

自由神 發表於 2010-3-7 03:45 PM

[quote]因某 d 事 , 上月未去左在 U x A 落 x 磯  !!
7\EE_+SK K$D T.n.q9}9VR"n
今日 , 行過一間 DVD 舖 , 好似去左廟街 !! -F'qTdFC!F
&H)lX1i#^q6n0J
佢賣翻版碟 , 有大陸劇 , 台灣劇 , 仲有亞視 , tvb d 劇 , 真係好驚嚇 !!nRS8f2Ig,lie9nA,F
:V#b0B'|wf5^
劇集如老友狗狗 , 宮心計 , 每套 US $ 4 , 仲 ...2_f-\(b0i&OfGh;Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392220&ptid=222009][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-5 02:28 PM[/color][/url][/size][/quote]add pt add pt:dev:

bobo21 發表於 2010-3-7 05:47 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393605&ptid=222009]6#[/url] [i]selena127[/i] [/b]is LEk n
`;Wz h |H GW ~
唔洗sorry咖, 大家講笑咋, 你有好野就再post上來啦, 一齊睇, 一齊玩吧. :P :P

selena127 發表於 2010-3-8 06:16 AM

[quote]add pt add pt:dev:
t8l9Q:T*ZO3e8a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393620&ptid=222009][color=#999999]自由神 發表於 7/3/2010 15:45[/color][/url][/size][/quote]
O|o g7d#]}^
"b JOQP pt mean ??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.