希望這裡有D網民唔好再玩低級趣味。
[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-6 08:34 AM 編輯 [/i]呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:
自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!!D W/Ipr!Jw0S
[7R,`;ou|$F'x7f,iZ ?+_
等我post番張有美感既相啦~~~:) 咁又係呀,好似果個網友Babafett咁,
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD[/url]~_M7?o\5g!F@!r
_^5Cx0cx2z(`4p#Q
Babafett:
看到了鐘嘉欣一張性感照,EQ,o rs3F6I
對她有了幻想兼自慰了。。。Linda那麼純情﹐ 我真對她不住
[b][color=#ff0000]內疚中[/color][/b]。。。我真賤格:yy04: q,mjh3FM3i)G9@
[color=#000000]內疚咪用鉸剪解脫佢:yy16: [/color]VQ8fsMw!|
[color=#000000][/color]
[color=#000000][/color]
[size=4][color=red]你講得好啱!自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~![/color][/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 不要唯恐天下不亂 , 無風起浪 , 不知居心如何 !!
不要妄想改變別人 !!
你不喜歡這裏可以不來 !!`z$On)K7mj Q
z'|2eXwWD}$O:_
為什麼要搞是是非非 !! [i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-6 11:20 AM 編輯 [/i]
[quote]咁又係呀,好似果個網友Babafett咁,aS5ua2U8Rvm#R
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD[/url]C)G8B/D0s
;hB `OItn R
9v7B;J1C#Ey?FyB
Babafett:i#p?E'nz
看到了鐘嘉欣一張性感照
對她有了幻想兼自慰了。。。Linda那麼純情﹐ ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392902&ptid=222067][color=#999999]infjlam 發表於 2010-3-6 10:14 AM[/color][/url][/size][/quote]$x s9c ~ J xY
[,H0c*jA!a"Zy
岩岩講完呢道有D人係賤男﹐ 個頭你就post賤男黎撐我﹐ 多謝wor :D
很好的例子~﹗﹗﹗﹗ :agree:咪係呢D白痴宅處男lor~ [quote]不要唯恐天下不亂 , 無風起浪 , 不知居心如何 !!.{A+^V\
^c~A.v2v!^
不要妄想改變別人 !!
0T~:up/h
你不喜歡這裏可以不來 !!
為什麼要搞是是非非 !!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392912&ptid=222067][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-6 10:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
無居心~~ 亦無話要改變你wor~~~ 況且批評網民係我言論自由wor:)
!Y-Nf9WI_MY1m:oY
Voltaire都話﹕ “我雖然唔同意你所講的, 但我誓死保衛你的[i]言論自由” ~ :good: 但係唔等於我要同意wor~!!!!!^*mdi2F6A4Qg!d
[/i] 何謂低級趣味?5|2|NV.D+j)m"zt e
你有冇睇過走光?3Ci4k6x6m%Wm2cu9?
你有冇自慰過? 唔可直接出圖添:kicking: [img]http://i27.photobucket.com/albums/c152/eee55555/0ed41817.gif[/img][size=6] [/size] [quote]何謂低級趣味?PE6P B,KT+aTe
你有冇睇過走光?
你有冇自慰過?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392962&ptid=222067][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-6 11:33 AM[/color][/url][/size][/quote]
~ :D LOL, OF COS 我當然有自慰過﹐ 那是人的生理需要。 尤其是我女友不在我身旁時(例如出 photo shoot, 行show)﹐ 我唯有要靠自己的手~~
KO(]+bV_W.Mr?
~ 我冇刻意睇過走光﹐ 但有時睇蘋果報紙時無意看到﹐ 或者有時女友在看八卦雜誌時看到~ 不過我本人主要是看明報 & South China Post﹐ 所以不是常常看到走光~:)(Wql3~ DESv
F$U)Y gd(iY*~
~ 何謂低級趣味? 例如D人開post自慰, 或回post話俾人聽自己射完打完~ :gun:#o$f L;k bQ
~ 何謂低級趣味?偷窺別人走光~:nogood: 我對樓主你嘅言論就無乜意見,(uJ\w?Q \E+|
不過你話個兩張相有美感,真係不敢苛同:dev:
以下呢兩張相就真係有美感嗱:good:
[img]http://blog.udn.com/community/img/PSN_ARTICLE/shiow/f_1084581_1.php.jpg[/img] [img]http://s11.allstarpics.net/images/orig/h/b/hbzrj80ttjbibhrj.jpg[/img] [quote]我對樓主你嘅言論就無乜意見,
不過你話個兩張相有美感,真係不敢苛同:dev:
以下呢兩張相就真係有美感嗱:good:I9l+u^R/V0S
[img]http://blog.udn.com/community/img/PSN_ARTICLE/shiow/f_1084581_1.php.jpg[/img] [url=http://s11.allstarpics.net]http://s11.allstarpics.net[/url] ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392985&ptid=222067][color=#999999]Winters 發表於 2010-3-6 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
你有你的意見~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:-w Z$ZphSq;M&iDR|9S
自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!S8e&e}/R ^ Wa"v
w{+Iv(x;j|
等我post番張有美感既相啦~~~:) ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392871&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 6/3/2010 08:26[/color][/url][/size][/quote]
5_h/nri/u~%~ Y
好一個偽君子 :agree: [quote]4{U#]#o(El
_ Y rVf p9y
~ :D LOL, OF COS 我當然有自慰過﹐ 那是人的生理需要。 尤其是我女友不在我身旁時(例如出 photo shoot, 行show)﹐ 我唯有要靠自己的手~~
3V"m0SV/j` lL^K
~ 我冇刻意睇過走光﹐ 但有時睇蘋果報紙時無意看到﹐ 或者有時女友在看 ...-Q2SxxT-sE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392981&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-6 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote]g n0?[rT*c7A#F
1j\anyH$L
咁你應該去明報討論區a3ae!@Dg D
你黎到呢度批評版友係咪顯得自己好L高?:D
低級趣味:sleep: [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-3-6 02:50 PM 編輯 [/i][]J&IO G:J(? [/r6P
x(_E?r7Ae"b
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393028&ptid=222067]15#[/url] [i]常在床[/i] [/b]
佢啲伊q, 艾q, and岸岸q, 邊樣高, 邊樣低, 有幾榚, 有幾抵, 一早就露咗底, 你同我嘟之La. :PJ kh2Nj'R
唔在於睇過幾多, 見色過幾多, 最重係:_可以吸修倒幾多囉. 你對唔對得住你老母呀
咁樣話自己細佬既
雖然你雙重人格姐 [i=s] 本帖最後由 KIU 於 2010-3-6 03:50 PM 編輯 [/i]x4p {i$Y'Q
v3N}X'[;_!p)n@
[quote]呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:kl.iW Kt`
自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!
等我post番張有美感既相啦~~~:) ...
[size=2][url=redirect.php?goto=findpost&pid=3392871&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-6 08:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
唔想別人影響你K?F5NY X:Z
但你又想影響別人
你係神父?:secret:7sB i2y4\j-dxt
q}f'@H2T
其實一般人有自我判斷能力通常唔會輕易受人影響:\)MBH8cZ#E:W#M
嗰d形住自己會受人影響嘅人會唔會係:@U(n:u|'gT k y,P
本身內在係宅男賤男但外在想要扮清高有品味
無時無刻都怕自己忍唔住露底洩左出黎
所以就唔想其他人發放趣味黎滿足壯大內在嘅自己lN5B H!W4@0E+@:X4Q.p
好偉大嘅精神[color=White][color=LemonChiffon]病[/color][/color]掙扎啊:giveup: LS今日又未食藥:yy08: 好L煩呀你
頁:
[1]
2