娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalawest 發表於 2010-3-6 08:26 AM

希望這裡有D網民唔好再玩低級趣味。

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-6 08:34 AM 編輯 [/i]
n.O%}2a3P,[+o
'\-t0d9h6_3M3ZK-Z&i 呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:
A'g M!vI`k3l|5v 自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!!DW/Ipr!Jw0S
[7R,`;ou|$F'x7f,iZ ?+_
等我post番張有美感既相啦~~~:)

infjlam 發表於 2010-3-6 10:14 AM

咁又係呀,好似果個網友Babafett咁,
2e9zidg-v+[7u` [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD[/url]~_M7?o\5g!F@!r

$zHGzm g _ ^5Cx0cx2z(`4p#Q
Babafett:
g7wOl.f!]0mjf 看到了鐘嘉欣一張性感照,EQ,o rs3F6I
對她有了幻想兼自慰了。。。Linda那麼純情﹐ 我真對她不住
!w0LWZ5v4nR(d [b][color=#ff0000]內疚中[/color][/b]。。。我真賤格:yy04: q,mjh3FM3i)G9@
[color=#000000]內疚咪用鉸剪解脫佢:yy16: [/color]VQ8fs Mw!|
[color=#000000][/color]
F2c$[4\ z/m0{ [color=#000000][/color]
/Z+A.@%\I^k [size=4][color=red]你講得好啱!自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~![/color][/size]

chewlun3 發表於 2010-3-6 10:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-3-6 10:32 AM

不要唯恐天下不亂 , 無風起浪 , 不知居心如何 !!
#?"_ ?2k\&pL
j)_uY(L0waw 不要妄想改變別人 !!
8ww d+K&k
Vr2Wstl#A 你不喜歡這裏可以不來 !!`z$On)K7mj Q
z'|2eXwWD}$O:_
為什麼要搞是是非非 !!

lalawest 發表於 2010-3-6 11:15 AM

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-6 11:20 AM 編輯 [/i]
/g"U+AV1b9r&]8j
\ ErSFM1J*o [quote]咁又係呀,好似果個網友Babafett咁,a S5ua2U8R vm#R
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=213683&highlight=%E5%85%A7%E7%96%9A%E4%B8%AD[/url]C)G8B/D0s
;hB ` OItn R
9v7B;J1C#E y ? FyB
Babafett: i#p?E'nz
看到了鐘嘉欣一張性感照
^MbM9XU C0Uu 對她有了幻想兼自慰了。。。Linda那麼純情﹐ ...
8YG R8^\R!_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392902&ptid=222067][color=#999999]infjlam 發表於 2010-3-6 10:14 AM[/color][/url][/size][/quote]$x s9c ~ J xY
[,H0c*jA!a"Zy
岩岩講完呢道有D人係賤男﹐ 個頭你就post賤男黎撐我﹐ 多謝wor :D
8eMiQi ELuf 很好的例子~﹗﹗﹗﹗ :agree:咪係呢D白痴宅處男lor~

lalawest 發表於 2010-3-6 11:20 AM

[quote]不要唯恐天下不亂 , 無風起浪 , 不知居心如何 !!.{A+^V\
^c~A.v2v!^
不要妄想改變別人 !!
5Y6Z%VB8w0FM 0T~:up/h
你不喜歡這裏可以不來 !!
5F:mZ4S!V1a.kK
2Y;D L_|{4U 為什麼要搞是是非非 !!
hus,d_0d2v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392912&ptid=222067][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-6 10:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
YU!_(xOn? 無居心~~ 亦無話要改變你wor~~~ 況且批評網民係我言論自由wor:)
8U0Q$C*C }P !Y-Nf9WI_MY1m:oY
Voltaire都話﹕ “我雖然唔同意你所講的, 但我誓死保衛你的[i]言論自由” ~ :good: 但係唔等於我要同意wor~!!!!!^*mdi2F6A4Q g!d
[/i]

常在床 發表於 2010-3-6 11:33 AM

何謂低級趣味?5|2| NV.D+j)m"z te
你有冇睇過走光?3Ci4k6x6m%Wm2cu9?
你有冇自慰過?

型爆 發表於 2010-3-6 12:07 PM

唔可直接出圖添:kicking:

型爆 發表於 2010-3-6 12:07 PM

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c152/eee55555/0ed41817.gif[/img][size=6] [/size]

lalawest 發表於 2010-3-6 12:22 PM

[quote]何謂低級趣味?PE6P B,KT+aTe
你有冇睇過走光?
mlg+U+qt9@;s 你有冇自慰過?
p-MicU1nHUeL [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392962&ptid=222067][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-6 11:33 AM[/color][/url][/size][/quote]
}k { D2Wc2i
N?e7[G s9OO.t*C ~ :D LOL, OF COS 我當然有自慰過﹐ 那是人的生理需要。 尤其是我女友不在我身旁時(例如出 photo shoot, 行show)﹐  我唯有要靠自己的手~~
+~CnEw KO(]+bV_W.Mr?
~ 我冇刻意睇過走光﹐ 但有時睇蘋果報紙時無意看到﹐ 或者有時女友在看八卦雜誌時看到~ 不過我本人主要是看明報 & South China Post﹐ 所以不是常常看到走光~:)(Wql3~ DESv
F$U)Y gd(iY*~
~ 何謂低級趣味? 例如D人開post自慰, 或回post話俾人聽自己射完打完~ :gun:#o$f L;k bQ
~  何謂低級趣味?偷窺別人走光~:nogood:

Winters 發表於 2010-3-6 12:36 PM

我對樓主你嘅言論就無乜意見,(uJ\w?Q \E+|
不過你話個兩張相有美感,真係不敢苛同:dev:
O/qcCI%Zp ji6d 以下呢兩張相就真係有美感嗱:good:
sv+C8I A%V0y!h2|P [img]http://blog.udn.com/community/img/PSN_ARTICLE/shiow/f_1084581_1.php.jpg[/img] [img]http://s11.allstarpics.net/images/orig/h/b/hbzrj80ttjbibhrj.jpg[/img]

lalawest 發表於 2010-3-6 12:44 PM

[quote]我對樓主你嘅言論就無乜意見,
S)DE:d;r^-D)g 不過你話個兩張相有美感,真係不敢苛同:dev:
-|#X7Z3{T 以下呢兩張相就真係有美感嗱:good:I9l+u^R/V0S
[img]http://blog.udn.com/community/img/PSN_ARTICLE/shiow/f_1084581_1.php.jpg[/img] [url=http://s11.allstarpics.net]http://s11.allstarpics.net[/url] ...
VI#R-h:m1|d4X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392985&ptid=222067][color=#999999]Winters 發表於 2010-3-6 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
3|en;q L+_h [ |
'C`^7z#e 你有你的意見~

電梯男 發表於 2010-3-6 01:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-3-6 01:38 PM

[quote]呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:-w Z$Zp hSq;M&iDR|9S
自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!S8e&e}/R ^ Wa"v
w{+Iv(x;j|
等我post番張有美感既相啦~~~:) ...
7KIS&eca&M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392871&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 6/3/2010 08:26[/color][/url][/size][/quote]
WV ~Ao#n&E^:~ 5_h/n ri/u~%~ Y
好一個偽君子 :agree:

常在床 發表於 2010-3-6 02:12 PM

[quote]4{U#]#o(El
_Y rVfp9y
~ :D LOL, OF COS 我當然有自慰過﹐ 那是人的生理需要。 尤其是我女友不在我身旁時(例如出 photo shoot, 行show)﹐  我唯有要靠自己的手~~
t|4U"kFj-H)Q'B"Y 3V"m0SV/j` lL^K
~ 我冇刻意睇過走光﹐ 但有時睇蘋果報紙時無意看到﹐ 或者有時女友在看 ...-Q2Sx xT-sE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3392981&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-6 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote]g n0?[rT*c7A#F
1j\anyH$L
咁你應該去明報討論區a3ae!@Dg D
你黎到呢度批評版友係咪顯得自己好L高?:D
!N ~/Oh5MZm 低級趣味:sleep:

bobo21 發表於 2010-3-6 02:46 PM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-3-6 02:50 PM 編輯 [/i][]J&IO G:J(? [/r6P
x(_E ?r7Ae"b
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3393028&ptid=222067]15#[/url] [i]常在床[/i] [/b]
d5pT(t7P
w#M(j si U'F 佢啲伊q, 艾q, and岸岸q, 邊樣高, 邊樣低, 有幾榚, 有幾抵, 一早就露咗底, 你同我嘟之La. :PJ kh2Nj'R

'V1GHGg*m@C 唔在於睇過幾多, 見色過幾多, 最重係:_可以吸修倒幾多囉.

小小種子 發表於 2010-3-6 03:04 PM

你對唔對得住你老母呀
1C~Z f;M!V)A5L 咁樣話自己細佬既
1H/?op9uM@ 雖然你雙重人格姐

KIU 發表於 2010-3-6 03:43 PM

[i=s] 本帖最後由 KIU 於 2010-3-6 03:50 PM 編輯 [/i]x4p {i$Y'Q
v3N }X'[;_!p)n@
[quote]呢道有D人真係好鐘意低級趣味~ 開口埋口講走光&自慰~ 搞到cheap晒~:nogood:kl.iW Kt`
自己係低等人唔該唔好影響別人~ :nogood: 不過唔係每個人既錯﹐ 可能又係宅男賤男的怪癖~!
+`.?kL%E
U+[v6W)_*Tq 等我post番張有美感既相啦~~~:) ...
F~'O1G(yE [size=2][url=redirect.php?goto=findpost&pid=3392871&ptid=222067][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-6 08:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
b}3Ak&c7kP 唔想別人影響你K?F5NY X:Z
但你又想影響別人
*Y DP+N TV^ 你係神父?:secret:7sBi2y4\j-dxt
q}f'@H2T
其實一般人有自我判斷能力通常唔會輕易受人影響:\)M BH8cZ#E:W#M
嗰d形住自己會受人影響嘅人會唔會係:@U(n:u|'gT ky,P
本身內在係宅男賤男但外在想要扮清高有品味
2S8h$D|]b 無時無刻都怕自己忍唔住露底洩左出黎
"x_,d@2i%p!b 所以就唔想其他人發放趣味黎滿足壯大內在嘅自己lN5B H!W4@0E+@:X4Q.p
好偉大嘅精神[color=White][color=LemonChiffon]病[/color][/color]掙扎啊:giveup:

中國心 發表於 2010-3-6 04:00 PM

LS今日又未食藥:yy08:

cool_lam 發表於 2010-3-6 04:14 PM

好L煩呀你

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.