娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM

俾少少對電視/網站意見就等如抬高自己?

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-8 01:50 AM 編輯 [/i]
;JlD)g1\k;K h
qS'Nb){` `b 對唔住﹐ 各位C-hing﹐ 家陣我點抬高自己~??-C2[.W2?"u p+Pv
1) 唔鐘意“電車男”套劇係我自由﹐ 批評係我言論自由~ :mad: 點解你地可以批評其它野但我唔得~? 你地成日叫D藝人做“偽人”又好有品咩~﹖9e4Y EiG WU
2) 我俾少少意見26fun娛樂aio就話我偽君子, 乜事~?:angry:
4Ea@1f,^/uY'[ No 3) 我睇明報South China Post唔代表我高尚﹐ 由始至終我無用過“上等人”黎形容自己~:mad:
R1h!a7?f NX7@ 4) 我有個女朋友關你地乜事~?U+T0m#Q,~
5) 我無話過你地全部係宅男﹐ 除非你地心有shit認為自己係﹐ 何必要給我這反應~??????????:mad:
'_ _*oRC9U 6) 宅男係不受歡迎﹐ 係事實~﹗﹗﹗﹗﹗ 唔係我講﹐ 你問下身邊D女性朋友(如果有既話)邊個愛宅男~~~????????
qI8_w#I"So0?
&])KE'M)d ]D f 同一道理﹐ 若果我講﹐ “你地唔鐘意TVB就轉台﹐ 槽乜野~???” 係唔係好霸道~~????,CI)opa\GwG
有D人成日係呢道講民主﹐ 根本自己係左仔~! 呢D就係真正既[b]偽人[/b]啦~!!!!!!!

infjlam 發表於 2010-3-8 02:11 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-3-8 02:16 AM 編輯 [/i]k G L*c B'fc,U
F-D?8~w/XOLd m
樓主你確是百病叢生,:\v-X-c/?|#I
又失憶,又思覺失調,又精神分裂,自己講過同做過D乜,轉個頭,都可以忘記得一乾二淨,
ppw CqERc"q 睇o黎就算華陀在世,都愛莫能助:sleep:
)M?&E Gq5h W9^xu
(l Do A2_P(TO&D 遠o既唔講,請睇返前兩日你自己寫過D乜:oA(A&Zoj-m|5We
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-222004-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-222004-1-1.html[/url]
J]lxzt;A4z #x3Bb0C(n7FQ%P%o%`
你那裡是俾少少對電視/網站意見?你根本不是俾意見,而是徹頭徹尾的人身攻擊!8SMcm%V:X
閣下thread的標題為:[b][color=red]某些香港男士要投(透)過娛樂網站來發泄﹐ 真可悲[/color][/b]
An D4FL9F W2zf
+_aitr 或許正如其他網友所講,你並沒有抬高自己,因為你是在說你自己,你是在自我批判,是在懺悔認錯,
? \;}a1d;t R %Pd#o0tr M,?(I
想到這裡,大家確實有點同情你,可憐你,祝 早日痊癒

搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM

1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?!A\V Tj
2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry:h8[;h_o
3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始至終你係唔係想用過“上等人”黎形容自己~:mad:
CB:J u+ZGs~d%P 4) 你有冇女朋友關我地乜事~?|)Q s(pT
5) 我地亦冇全部批評你﹐ 除非你地心有shXt認為自己係﹐ 何必要給我這澄清~??????????:mad:aY Jrtz~
6) 你這樣做都係不受歡迎﹐ 係事實~﹗﹗﹗﹗﹗ 唔係我講﹐ 你問下26fun娛樂會員5[U;VoTsl2`%D

D%R0W!ku 同一道理﹐ 若果我講﹐ “你唔鐘意26fun娛樂轉論壇﹐ 糟乜野~???” 係唔係好霸道~~????u]kk%]5v1}

c(]8e3N*Y1h 你有冇用同樣方法諗諗自己~師兄。
k|+n:`#Ej6~d;u%f 網上言論自由,我都預左比人批評

lalawest 發表於 2010-3-8 02:51 AM

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-8 02:54 AM 編輯 [/i]`D4{s)Z?
$I*oIwNy;\ {
[quote]樓主你確是百病叢生,
k6W o!q?3^;h R l 又失憶,又思覺失調,又精神分裂,自己講過同做過D乜,轉個頭,都可以忘記得一乾二淨,#b)~3IxmF7N(Q
睇o黎就算華陀在世,都愛莫能助:sleep:
qR;`4oU FrDK A:IX|cEy
遠o既唔講,請睇返前兩日你自己寫過D乜:d lC4L#k8h
[url=http://www.26fun.]http://www.26fun.[/url] ...
$kwzD ] O u6s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394157&ptid=222256][color=#999999]infjlam 發表於 2010-3-8 02:11 AM[/color][/url][/size][/quote]"_0dUncqqH
,C%j?9Q!E:Xc!C)Vo2H
下~﹖ 你做乜要話我有病~? 我有權批評某D香港男士~ 我無話全部wor~M2ri4Qh#dBdC
我唔滿意某D野﹐ 我有權出聲~ 又唔係話緊你~
.h:I[J8M)[/si 一時又話我精神分裂~ 你都痴痴地~ 又話乜我驚俾人告~ &r-A?kC C8Q5?XY
完全唔知你UP Mutt~

lalawest 發表於 2010-3-8 02:52 AM

[quote]1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?2A4[]H'{0Nf|
2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry: }{,@.s:b'?'d%{R
3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始 ...
GWif [`:p] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394181&ptid=222256][color=#999999]搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
$gcs5aFZ#[ @5l8~ 0Y?DuS%[Zf
喂﹐ 你係宅男咩~? 你唔係我講既野唔關你事~

jojojojoj 發表於 2010-3-8 03:13 AM

算罷啦你
enwy;X]&DuY?
4yS_@x{ [{%O2Y 你果d咁都叫比少少意見?
+{P%o/_mk 你做埋d野咁都唔叫抬高自己叫乜?

selena127 發表於 2010-3-8 06:23 AM

仲駁嘴 !!!7k |?7G"u j#U0LIk

mr QX{@9{e+C 討厭 , agree 佢有人身攻擊 !! ([:p[ xmq+Acy

/p)L\^N gv examples : 可能係宅男和水平口味問題 , 可能又係宅男賤男的怪癖 ,
Uu3| eV 電車男"真係一套垃圾劇集~:nogood:1tK7e5dR
又係一套俾宅男自我安慰既劇~
w"\+_3w-Y.s f
b1k\6A[s+M S@c 你太過火啦 , 請自我檢討 , 反省及收儉 dd !!
o/Y!MR"D,vK F:so:~:G"\.lS
ps , 係咪 post 錯區 ??

乂小林乂 發表於 2010-3-8 03:10 PM

[i=s] 本帖最後由 乂小林乂 於 2010-3-8 03:12 PM 編輯 [/i]-vhOm]s&w
wjy#y9U
佢咁似之前個乜乜既 又係發左篇唔知乜乜 之後勁多人彈?(u:Nv+N} `
然後連續幾日發多幾張貼 又係講埋D低B野 撩人鬧佢 之後潛水.......

yorker 發表於 2010-3-8 03:19 PM

咪7啦1Z6o)d v)M3fQ

rY!A!R{kf)s 咁如果我唔鍾意你, 我都可以鬧你係狗屎, 社會敗類, 垃圾?2z y)Qu1E@QoK+H
呢d係叫討論/言論自由?\8FVJ(I~
好多藝人被叫做偽人, 係因為佢地表裡不一, 口講一套做就第二套,eXE:bU.r2R:M6b
而家你好清楚宅男? 宅男原來o既定義你又清唔清楚?
"q oO5QK D AxP 你有咩論點講人地係敗類係垃圾?*{_*~,?M~

7o[%F5ai k;Pj 同埋點解你唔係舊果個討論串回駁返其他人?$~ \5VzQ@)I+? v,L k
唔係仲直接?

KIU 發表於 2010-3-8 08:45 PM

以後咪回呢d post由得呢條友病發算啦
2\akij!w'X7_(j.XL 佢瘋癲戇狗時我地同佢理性討論{-gf5kx#D
誰認真就輸了

e_e 發表於 2010-3-8 08:53 PM

[quote]1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?e,vn Xf @]Y
2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry:
s JmZ+H$w 3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始 ...
+f _Oo:q `/_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394181&ptid=222256][color=#999999]搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM[/color][/url][/size][/quote]X%B_)O v:w
勁呀 !!! 全部反彈無回頭:dev:

infjlam 發表於 2010-3-8 11:15 PM

[quote]以後咪回呢d post由得呢條友病發算啦i4N+]oP7H j1M(}
佢瘋癲戇狗時我地同佢理性討論4l ju&t5T*k
[color=red]誰認真就輸了[/color]W'F q*q6Q vl B A1x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394542&ptid=222256][color=#999999]KIU 發表於 2010-3-8 08:45 PM[/color][/url][/size][/quote]iE x{)f(HH

xy\7s.W:kQ 條友咁Kai,想對他認真其實也很難罷...

中國心 發表於 2010-3-8 11:29 PM

[quote][url=thread-222256-1-1.html]俾少少對電視/網站意見就等如抬高自己?[/url] ...1n7m7i;M#v8l'G"N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394121&ptid=222256][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
'I6u(Q&]r [size=7]係你自己爬上30米高台大大聲話呢度D人係低等人下第人架, 你唔記得?[/size]:yy08:

amigofans 發表於 2010-3-9 01:10 AM

好耐無番過黎, 尤其sport果邊靜過鬼....
n.V;i8NYI 7B \P'R!H/F#Bo
好日post, 一上就見有人嘈交....
7P"?9kA"} Ke7I&h+C3y v2@9mo k2w
好開心, 嘈多d, 咁先係froum:dev:

奉命 發表於 2010-3-9 01:22 AM

[quote]好耐無番過黎, 尤其sport果邊靜過鬼....
:?RO@.r?I+@ n;Vi] X!xz8\
好日post, 一上就見有人嘈交....
pMp-pR7oL VC#S8Tv9r@q
好開心, 嘈多d, 咁先係froum:dev:-Q+[_!X'hbl0b:~&Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394800&ptid=222256][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-3-9 01:10 AM[/color][/url][/size][/quote]已經嘈左好耐啦:D3IR#D*^"X0D*J4L D)S%i^
唔嘈就死氣沈沈:dev:

奉命 發表於 2010-3-9 01:39 AM

[quote]對唔住﹐ 各位C-hing﹐ 家陣我點抬高自己~?yX7r0ATR
1) 唔鐘意“電車男”套劇係我自由﹐ 批評係我言論自由~ :mad: 點解你地可以批評其它野但我唔得~? 你地成日叫D藝人做“偽人”又好有品咩~﹖2U,Q_6l!a^:sy&BJ
2) 我俾少少意見26fun娛樂aio就 ...
^"k]#K6M3\K~L [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394121&ptid=222256][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]世界有言論自由,每1個生物都係1個個體,所以我明白你有你嘅睇法你有你嘅想法:)$P4pVS%u-f
但係第6點真係有DD問題喎:o宅男只係1個唔多出街,冇咩野朋友嘅人,何解會咁黑人曾呢:confused:&y [I;SzS
[宅男]不等待只係識睇AV睇甜相的男仔,其實[宅男]=[內向的男子]:haha:w!W0[m szG
我識好多女性朋友都會喜歡宅男,因為覺得他們純純,好似1張白紙,好容易相處:)

amigofans 發表於 2010-3-9 01:43 AM

[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394183&ptid=222256]4#[/url] [i]lalawest[/i] [/b]5Tc h/oi+u~T

w;I)i1D}7`Ey 我撐你發癲咬佢地, 唔洗驚, 同佢地片過!!:good:

infjlam 發表於 2010-3-9 01:53 AM

[quote]4# lalawest
@!]Od^X%Bx %}1E4|]2lO?-o R
我撐你發癲咬佢地, 唔洗驚, 同佢地片過!!:good:
4R3TJ#F%}2a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394871&ptid=222256][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-3-9 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
mQ4zxC9g'Xc~D
)f!G8fVb Sorry, 呢位level差太遠,一出場就被K.O.,冇得片

小小種子 發表於 2010-3-9 04:13 AM

師兄精神分裂又病發7kd/nE Z'z
你應該珍惜呢個壇  有咁多師兄做你社工
V#^$@*KU,CJ&R] 幫你走回正途
6v b_{_T`_
~.Xj od I7Z^ ps. 我做人日子雖然短 但至少都知做人識謙卑好緊要  [g9u@mL&G
      做男人  有內涵好緊要  
4b!H5?(x7SU      何謂內涵? 打個比方  叻而且有品既人唔會周圍同人講自己好醒  
Wrz_ e      更加唔會周圍無風起浪走去恃才傲物 恃勢凌人
Ax;A n;_~ SN?uZ
我唔知你係咪真係有學歷 有智慧 有事業   但可以肯定一點  
x&d5?:oFzB8qq.? 你絕對唔係一個有內涵的人
:r7E t7Q O${@.S} f+r 更加唔會係一個有品既人
)[?:z$ep [+kdQ/tm9o 更甚  你唔改下自己既言行  你係社會上唔會係一個受歡迎且得到尊重的人

amigofans 發表於 2010-3-9 09:23 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394882&ptid=222256]18#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]
Ay:} vDO Gy @
UXH&N8s7d6x 都唔係丫, 10揪1, 佢又還唔到拖, 有時睇人係度鞭屍, 都幾過癮 :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.