娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM

俾少少對電視/網站意見就等如抬高自己?

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-8 01:50 AM 編輯 [/i]"F(Y3xN` e,|$Fd/M

'?%V6X0UWZ9de2['b 對唔住﹐ 各位C-hing﹐ 家陣我點抬高自己~? Y#]2z9U"|*PV,e9h
1) 唔鐘意“電車男”套劇係我自由﹐ 批評係我言論自由~ :mad: 點解你地可以批評其它野但我唔得~? 你地成日叫D藝人做“偽人”又好有品咩~﹖'FYf/cK!x4T
2) 我俾少少意見26fun娛樂aio就話我偽君子, 乜事~?:angry:
D%w|6s!etWP$y 3) 我睇明報South China Post唔代表我高尚﹐ 由始至終我無用過“上等人”黎形容自己~:mad:-Tw xi.a9J6_2n%ku"X
4) 我有個女朋友關你地乜事~?}1an:?2P w#\"u5u ]
5) 我無話過你地全部係宅男﹐ 除非你地心有shit認為自己係﹐ 何必要給我這反應~??????????:mad:
#A5C O N_;E;K0d 6) 宅男係不受歡迎﹐ 係事實~﹗﹗﹗﹗﹗ 唔係我講﹐ 你問下身邊D女性朋友(如果有既話)邊個愛宅男~~~????????"J3l u(X1j-?
9{b4@ t*H8G"E D N!k
同一道理﹐ 若果我講﹐ “你地唔鐘意TVB就轉台﹐ 槽乜野~???” 係唔係好霸道~~????
$V d:i^ {t/@^ 有D人成日係呢道講民主﹐ 根本自己係左仔~! 呢D就係真正既[b]偽人[/b]啦~!!!!!!!

infjlam 發表於 2010-3-8 02:11 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-3-8 02:16 AM 編輯 [/i] o.Z'VR_4Qb J2u%x

#kLT.] r[h 樓主你確是百病叢生,
W PV J iv$Q 又失憶,又思覺失調,又精神分裂,自己講過同做過D乜,轉個頭,都可以忘記得一乾二淨,
x x!k jM f 睇o黎就算華陀在世,都愛莫能助:sleep:
kC g5J5t[o KO)gH
y+D?F5~9^ 遠o既唔講,請睇返前兩日你自己寫過D乜:'W-LB} }@,z
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-222004-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-222004-1-1.html[/url]
{"S nQ0YAx
(L!J"P `/p/a5m 你那裡是俾少少對電視/網站意見?你根本不是俾意見,而是徹頭徹尾的人身攻擊!)IWQDV.a1sD-z g
閣下thread的標題為:[b][color=red]某些香港男士要投(透)過娛樂網站來發泄﹐ 真可悲[/color][/b]0S5Z*t)`5J?y

z+z t0qU 或許正如其他網友所講,你並沒有抬高自己,因為你是在說你自己,你是在自我批判,是在懺悔認錯,O W6WRJ,R
4p)?*X-g {!?oK
想到這裡,大家確實有點同情你,可憐你,祝 早日痊癒

搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM

1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?
4Vp&B9M3\K9a 2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry:
xOi;t2K 3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始至終你係唔係想用過“上等人”黎形容自己~:mad:
1n*v8|T,a @`$QS 4) 你有冇女朋友關我地乜事~?%a1X N.Aa&p1Vi0x6EG#s
5) 我地亦冇全部批評你﹐ 除非你地心有shXt認為自己係﹐ 何必要給我這澄清~??????????:mad:,U|Ha|$A5lF [&o6a
6) 你這樣做都係不受歡迎﹐ 係事實~﹗﹗﹗﹗﹗ 唔係我講﹐ 你問下26fun娛樂會員lbY-~;i+z:P

xJgXSo 同一道理﹐ 若果我講﹐ “你唔鐘意26fun娛樂轉論壇﹐ 糟乜野~???” 係唔係好霸道~~????J6KZ'WgA4a
"W(rI,D#Y/h8U
你有冇用同樣方法諗諗自己~師兄。Q\#tdD/c6QT0Gu
網上言論自由,我都預左比人批評

lalawest 發表於 2010-3-8 02:51 AM

[i=s] 本帖最後由 lalawest 於 2010-3-8 02:54 AM 編輯 [/i]
Fc`'XD1B4i4Tg
*jkaufR [quote]樓主你確是百病叢生,
)M&r,I2e"b`2Y 又失憶,又思覺失調,又精神分裂,自己講過同做過D乜,轉個頭,都可以忘記得一乾二淨,
4j1J(rcdzl 睇o黎就算華陀在世,都愛莫能助:sleep: )}*z[/M:lI]~

H%D;k4ppH2[:Y*Qu 遠o既唔講,請睇返前兩日你自己寫過D乜:
i YH]6N3QD`Q[$O [url=http://www.26fun.]http://www.26fun.[/url] ...m'Ue"B [0[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394157&ptid=222256][color=#999999]infjlam 發表於 2010-3-8 02:11 AM[/color][/url][/size][/quote]
d6Vs6l zK:nm
,^&v\'@Wn h.t)V 下~﹖ 你做乜要話我有病~? 我有權批評某D香港男士~ 我無話全部wor~
{*F:p:X.{,Eh7\%J 我唔滿意某D野﹐ 我有權出聲~ 又唔係話緊你~
^N0X\Mz 一時又話我精神分裂~ 你都痴痴地~ 又話乜我驚俾人告~
3N#S zs1k9}+}1U 完全唔知你UP Mutt~

lalawest 發表於 2010-3-8 02:52 AM

[quote]1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?
8s(rF/s/a!J:r 2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry:
dL5Bs!s,T5d,V~ 3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始 ...-`;qVz(P5D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394181&ptid=222256][color=#999999]搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
o {aJ l b:?T%X
TC0[4f/q2@-R 喂﹐ 你係宅男咩~? 你唔係我講既野唔關你事~

jojojojoj 發表於 2010-3-8 03:13 AM

算罷啦你@ XP z^5DnV
&Gz,pj4Gd#[)nW2y
你果d咁都叫比少少意見?g5od RG
你做埋d野咁都唔叫抬高自己叫乜?

selena127 發表於 2010-3-8 06:23 AM

仲駁嘴 !!!g;yK~Q&s#{7~

7n\ B*o,hd\ 討厭 , agree 佢有人身攻擊 !! -R*tNL%\wY
Z {X&j]
examples : 可能係宅男和水平口味問題 , 可能又係宅男賤男的怪癖 , +^-_&T~VP4X3|ww8p
電車男"真係一套垃圾劇集~:nogood:,B7tE5lo|c"n/Rd/f
又係一套俾宅男自我安慰既劇~
-Bb-D+R*B%N?-u%\
`#fK2?;I)g ?y 你太過火啦 , 請自我檢討 , 反省及收儉 dd !!TJ+H_ f m

&G$J,hg-`"S+e(O8cd#TS9s ps , 係咪 post 錯區 ??

乂小林乂 發表於 2010-3-8 03:10 PM

[i=s] 本帖最後由 乂小林乂 於 2010-3-8 03:12 PM 編輯 [/i]5v0m tW j&xk

7t-]#UX Vn-Pfuv 佢咁似之前個乜乜既 又係發左篇唔知乜乜 之後勁多人彈
G+m"d? p:L#sg{ 然後連續幾日發多幾張貼 又係講埋D低B野 撩人鬧佢 之後潛水.......

yorker 發表於 2010-3-8 03:19 PM

咪7啦
;v @"~M1W V U%t,Z `H!RP
咁如果我唔鍾意你, 我都可以鬧你係狗屎, 社會敗類, 垃圾?
L&z2MK,wRZ 呢d係叫討論/言論自由?
ha3~.`+wfm \ 好多藝人被叫做偽人, 係因為佢地表裡不一, 口講一套做就第二套,
u4j;W_hY4kllh 而家你好清楚宅男? 宅男原來o既定義你又清唔清楚?+g#sL"o\,M$Y
你有咩論點講人地係敗類係垃圾?irW/?[r
L_V,m/J
同埋點解你唔係舊果個討論串回駁返其他人? D&Jp4IB7^%B
唔係仲直接?

KIU 發表於 2010-3-8 08:45 PM

以後咪回呢d post由得呢條友病發算啦
jl y_n/b:d\,c/jO 佢瘋癲戇狗時我地同佢理性討論U-s6|5N%Ix \yn
誰認真就輸了

e_e 發表於 2010-3-8 08:53 PM

[quote]1) 唔鐘意“lalawest”係我自由﹐ 批評你都係我言論自由~ :mad: 點解你可以批評其它野但我唔得~?t*z-J0_xdGo
2) 我地俾少少意見lalawest, 你就要開新post澄清, 乜事~?:angry:(v[Z3R!H
3) 你睇明報South China Post唔代表我要知道﹐ 由始 ...
{+sBN;to [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394181&ptid=222256][color=#999999]搜索手 發表於 2010-3-8 02:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
)Ax-Y/tZ!Ah 勁呀 !!! 全部反彈無回頭:dev:

infjlam 發表於 2010-3-8 11:15 PM

[quote]以後咪回呢d post由得呢條友病發算啦3P Z$h!~ SF
佢瘋癲戇狗時我地同佢理性討論7{ o8P%e%S _ n a*@0x
[color=red]誰認真就輸了[/color]'va&{9nPY T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394542&ptid=222256][color=#999999]KIU 發表於 2010-3-8 08:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
+W,AW:v fP#Wv\
'P$U] P+iH(D JT7C 條友咁Kai,想對他認真其實也很難罷...

中國心 發表於 2010-3-8 11:29 PM

[quote][url=thread-222256-1-1.html]俾少少對電視/網站意見就等如抬高自己?[/url] ...4E+VpE c$V LG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394121&ptid=222256][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote];N2I(e+T)I6yy2c
[size=7]係你自己爬上30米高台大大聲話呢度D人係低等人下第人架, 你唔記得?[/size]:yy08:

amigofans 發表於 2010-3-9 01:10 AM

好耐無番過黎, 尤其sport果邊靜過鬼....-r7y*V2d^
+dt$p.x q.R v
好日post, 一上就見有人嘈交....
pg[a^5S*Wqi7u D pMX]a$T s
好開心, 嘈多d, 咁先係froum:dev:

奉命 發表於 2010-3-9 01:22 AM

[quote]好耐無番過黎, 尤其sport果邊靜過鬼....){R(Il(l"M*dp
3i"?:J7[\IM(sS
好日post, 一上就見有人嘈交....
"y6T,kn.S x-n \ biq&v
好開心, 嘈多d, 咁先係froum:dev:
AY_x6m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394800&ptid=222256][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-3-9 01:10 AM[/color][/url][/size][/quote]已經嘈左好耐啦:Ds0XW C}"jw+z2y
唔嘈就死氣沈沈:dev:

奉命 發表於 2010-3-9 01:39 AM

[quote]對唔住﹐ 各位C-hing﹐ 家陣我點抬高自己~?$kQt%nsi
1) 唔鐘意“電車男”套劇係我自由﹐ 批評係我言論自由~ :mad: 點解你地可以批評其它野但我唔得~? 你地成日叫D藝人做“偽人”又好有品咩~﹖e8@M S6V)z
2) 我俾少少意見26fun娛樂aio就 ...x#t/GA*b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394121&ptid=222256][color=#999999]lalawest 發表於 2010-3-8 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]世界有言論自由,每1個生物都係1個個體,所以我明白你有你嘅睇法你有你嘅想法:)
pp3@^%f2M"`-D?!e 但係第6點真係有DD問題喎:o宅男只係1個唔多出街,冇咩野朋友嘅人,何解會咁黑人曾呢:confused:
zR(`U;`U6{H [宅男]不等待只係識睇AV睇甜相的男仔,其實[宅男]=[內向的男子]:haha:
S5yq mre+G 我識好多女性朋友都會喜歡宅男,因為覺得他們純純,好似1張白紙,好容易相處:)

amigofans 發表於 2010-3-9 01:43 AM

[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394183&ptid=222256]4#[/url] [i]lalawest[/i] [/b]3S T{z,yCcm/}b
%D2I v#Aj;f?5\
我撐你發癲咬佢地, 唔洗驚, 同佢地片過!!:good:

infjlam 發表於 2010-3-9 01:53 AM

[quote]4# lalawest es%@TY
^o5B'u2d&k5C
我撐你發癲咬佢地, 唔洗驚, 同佢地片過!!:good:
m/fBw O*@K1z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394871&ptid=222256][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-3-9 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
tJG4GRl 1xKU f(_3aP
Sorry, 呢位level差太遠,一出場就被K.O.,冇得片

小小種子 發表於 2010-3-9 04:13 AM

師兄精神分裂又病發4g3\$d i?&`
你應該珍惜呢個壇  有咁多師兄做你社工
m3bq7J9uQ 幫你走回正途:q9C7S c2],g9@$x%b^
6vRd(k Q/|1?3{
ps. 我做人日子雖然短 但至少都知做人識謙卑好緊要  
0q,R _&j]g       做男人  有內涵好緊要  
Z$YC'Xw8~&Q TUu      何謂內涵? 打個比方  叻而且有品既人唔會周圍同人講自己好醒  .lXc9]0PO-^ XUx
     更加唔會周圍無風起浪走去恃才傲物 恃勢凌人sJfNr0O
@rdl9~:R3W1Gr]
我唔知你係咪真係有學歷 有智慧 有事業   但可以肯定一點   e6_v+Qk$I1QA
你絕對唔係一個有內涵的人
y6x}W^tNwa N 更加唔會係一個有品既人 TrgT2|UY@e"?
更甚  你唔改下自己既言行  你係社會上唔會係一個受歡迎且得到尊重的人

amigofans 發表於 2010-3-9 09:23 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394882&ptid=222256]18#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]
yFEGw!O3k }*x+iHkX]
都唔係丫, 10揪1, 佢又還唔到拖, 有時睇人係度鞭屍, 都幾過癮 :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.