大家點睇啤酒妹??
點睇啤酒妹??xTe7lT*L:Z$R,r QR我覺得點都係靠自己勞力搵錢比自己洗
都係值得尊敬既
9n.V2e8WS]7~)ZF
但唔知點解太多人第一個印象就覺得]Sn)P0L6t!Z/F!{5? J
做啤妹既女仔多數都係唔正經l+q.Ab9J:I4xCL
我認為呢個係一個誤解
10個啤妹, 真係有幾多個係樂意露比人睇姐 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 啤酒妹無問题 !!J"y9`{6t'z
樓主 有 d 心邪 !! 啤酒妹好似幾好搵...
有冇啤酒仔? [quote]啤酒妹無問题 !!0[L(n&K1o
E+|"I"C _+{%^
樓主 有 d 心邪 !!I FuOq%^ g+}S-P X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394386&ptid=222271][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-8 03:04 PM[/color][/url][/size][/quote]Y k1q(L'MC2`
唔係我心邪
係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經
咁太過先入為主啦 [quote]e8Z} s[mf)H
唔係我心邪"|s3{dN7s
係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經+bvX4Fp
咁太過先入為主啦
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394389&ptid=222271][color=#999999]小小種子 發表於 8/3/2010 15:07[/color][/url][/size][/quote]
sorry , 誤解你 !!!
我見果d好正經 !! 我自己眼見啤酒姐, 啤酒姨多過啤酒妹. 我不理會佢地正經唔正經. 咪又係 Job 一份, 樓主太心邪啦 :D [quote]啤酒妹好似幾好搵...
有冇啤酒仔?q Wm!i HJZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394388&ptid=222271][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-8 03:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
你去啤酒廠問麻
%q \Ah5Q8n
6v U-VHK,QS&{;x(G!uf
*l G*@;~ U1i-I*v)P3Y
!Vhkr([)\IN
oF+~ BT|l
u d)[.n_a1Bt
@)c+?gHc]&f ^
j5gc K#pKj$I)z
s mOQ7qT9PfR
K1T~2Og
'D#QKk%d1C S!t
gI-T ] H
2? Z9r3`L)y@
Z6n2k1fU?
d%f9Y5g,VK9ik]
!Ohx0u[a(X
9{9@Jz.k0PO,J
\X3Jg]V#GnJ
8G+d2K!K?-h&zl
%go!bRtt)iglg
$[%b'n2aS:J"Q'PT