娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小小種子 發表於 2010-3-8 02:14 PM

大家點睇啤酒妹??

點睇啤酒妹??xTe7lT*L:Z$R,rQR
我覺得點都係靠自己勞力搵錢比自己洗
"_zb#| q]"b 都係值得尊敬既
q+S~G's 9n.V2e8WS]7~)ZF
但唔知點解太多人第一個印象就覺得]Sn)P0L6t!Z/F!{5? J
做啤妹既女仔多數都係唔正經 l+q.Ab9J:I4xCL
我認為呢個係一個誤解
I-|5KH+y.s/DR-D"CH5J
8Ql;]|z2} ]bPf u8M 10個啤妹, 真係有幾多個係樂意露比人睇姐

chewlun3 發表於 2010-3-8 02:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-3-8 03:04 PM

啤酒妹無問题 !!J"y9`{6t'z

J!te*rL+fC 樓主 有 d 心邪 !!

常在床 發表於 2010-3-8 03:06 PM

啤酒妹好似幾好搵...
nd NV D9~'} 有冇啤酒仔?

小小種子 發表於 2010-3-8 03:07 PM

[quote]啤酒妹無問题 !!0[L(n&K1o
E+|"I"C_+{%^
樓主 有 d 心邪 !!I FuO q%^ g+}S-P X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394386&ptid=222271][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-8 03:04 PM[/color][/url][/size][/quote]Y k1q(L'MC2`
唔係我心邪
&o$sZ"OTA 係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經
%|8?,` \/yA }K A 咁太過先入為主啦

selena127 發表於 2010-3-8 03:44 PM

[quote]e8Z}s[mf)H
唔係我心邪"|s3{dN7s
係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經+bvX4Fp
咁太過先入為主啦
jC)i6C5C~%o u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394389&ptid=222271][color=#999999]小小種子 發表於 8/3/2010 15:07[/color][/url][/size][/quote]
"H&|JMb_
\4]s OGz3p sorry , 誤解你 !!!
uezn$f UWF 我見果d好正經 !!

12d3 發表於 2010-3-8 03:48 PM

我自己眼見啤酒姐, 啤酒姨多過啤酒妹. 我不理會佢地正經唔正經.

魚佬 發表於 2010-3-8 04:18 PM

咪又係 Job 一份, 樓主太心邪啦 :D

mnbvc 發表於 2010-3-8 04:26 PM

[quote]啤酒妹好似幾好搵...
#q#z8AwM(m f 有冇啤酒仔? q Wm!i HJZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394388&ptid=222271][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-8 03:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
k/io\@b 你去啤酒廠問麻
c5C5o7tKMrR'Sk
Y1fw zI
0v I w hQ8F %q \Ah5Q8n

$P-Gp7Q+m 6v U-VHK,QS&{;x(G!uf
*l G*@;~U1i-I*v)P3Y

u/P)y$a` P !Vhkr([)\IN
oF+~ BT|l
u d)[.n_a1Bt

4A7^'iw)me'K M @)c+?gHc]&f ^

#w!FM!JAn:pdH j5g cK#p Kj$I)z

VPJ^3_g2s s mOQ7qT9PfR
K1T ~2Og
'D#QKk%d1C S!t
gI-T ] H
2? Z9r3`L)y @
Z6n2k1fU?

Fql`YmE;nG d%f9Y5g,VK9i k]
!Oh x0u[a(X
9{9@Jz.k0PO,J

&H/u8^,Bz*M B \X3Jg]V#GnJ
8G+d2K!K?-h&zl
%go!bRtt)iglg
$[%b'n2aS:J"Q'PT
`\3u?M[8St|v

S'N2VsNt K }^E kQI;@x
%N-t0K,f&T!vw
Z)Y0foU7F"j8E
(Q o3WT+m-~r8}
;f8Y\1u Y?
gY-^ E&i?o/\/d}P
8[)[.j8C6iV
-o*MQ&y"P6O"X5lv4M1g
` ^:z)x"M!ZI(W,c S

qT&x%[f|!Z|
a+{K#Q:e3o`
Bn4f }O%w2b&Te
+^)i/Y'w^[A2? xw:Z'd'pF1r
u]-F{ax

,QM;NG9YQ\1G!F
Y"}s@*g7O"h];]
ds:H)^(upP M
rTa{A
/[ we1m)\s@ d&TU*s7q9]T
但多數比人吊返出黎羅:dev:

infjlam 發表於 2010-3-8 05:05 PM

平民版賽車女郎(著得有線條)+酒樓知客(和客人聯繫、提供酒水服務)咁上下! x2mQ#N3Eg2~U7c h

o!FP\6VOY Qt A 有乜問題?

CK銘 發表於 2010-3-8 09:15 PM

我都覺得冇問題......好正常啫

e_e 發表於 2010-3-8 09:23 PM

其實咁 ... 我想問下你地覺得女仔點為之CHEAP???
0Iy5y pv4Y ga0XE:V Z1A
1,用身體賺錢
TGQ+r+AN"N*{ 2,開放DEsL'ps;m
3,BOTH3Ha&hn s1W:hR
Ut-U-P9i&u#d(i
1,既話 ... 咁女星全部都係拉(我講露乜露物果種)#yY3~b\f1Y
2,既話 ... 咁歐洲70%女人都係CHEAP7B*]4`0P8hE] i
3,既話 ... 咁70%女星都係CHEAP

奉命 發表於 2010-3-8 10:24 PM

搵餐食.........冇計啦:)

小小種子 發表於 2010-3-9 04:20 AM

[quote]搵餐食.........冇計啦:)1S(]!cBt8J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394630&ptid=222271][color=#999999]奉命 發表於 2010-3-8 10:24 PM[/color][/url][/size][/quote]M5nI$p}t?KEh^
+L`c7n{#r]WH)a
咪係囉  我都唔明d 父母點解咁堅決反對ac,aU'P"Kb$X
唔係人人都讀到書嫁嘛
4dd nUj 讀得書當然好  但讀唔成至少靠自己對手搵食  總好過d人攤大手板問老豆老母拎錢啦
/~ps-|1d }y i:N0US 啤酒妹啤酒妹  beer promoter  係用把口黎sell 酒姐 s-l D`/c w0z
又唔係用個身黎搵錢c9gCFORF
如果你地個女朋友做beer promoter  我相信你地都會支持佢嫁 係咪?

tyckelvin1 發表於 2010-3-9 08:23 AM

啤酒妹無問题~~~~~~

e_e 發表於 2010-3-9 10:30 AM

[quote]
sEr*G w*b
cy&J;GXb 咪係囉  我都唔明d 父母點解咁堅決反對
"k+e D(BbD$p 唔係人人都讀到書嫁嘛c_9`*Y;a&f
讀得書當然好  但讀唔成至少靠自己對手搵食  總好過d人攤大手板問老豆老母拎錢啦
xU8I^k 啤酒妹啤酒妹  beer promoter  係用把口黎sell 酒姐
$x/dZ|0]m&j1~ 又唔係用個身黎 ...&m Z,` o Z+FK/{!I+y0mw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394938&ptid=222271][color=#999999]小小種子 發表於 2010-3-9 04:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
ixQ&^:V.y$q]c2p 我又覺得咁 ... 話唔應該歧視人地係岩 , ,p%g @+a2i
不過又有幾多個可以接受到娶啤酒妹???G,C`9vB&V.V!Cx B+Z
2Z3E0]-c~U tp
你地我唔知 , 我至少現階段唔得 ,+g`XG@!t C/J
事實上係中產層的 , 多數男人都唔得 ...
5N8A[;e9B(r 我考慮既係家人 , 其他人既可能仲有人面等各方面OM*a S)QbR#F'~)N
唔係話啤酒妹有咩問題 ... 問題係我地 ,9jdV[q6y%?
一方面大大聲講咩唔好歧視 ,
A)lD I_ 但自己可以真正的一視同仁嗎???_ f*c{wR S[r3X
如果不是 , 其實我地只係係度自HIGH ...]s/~T/UR-gE

-LWbG/@!w:y y}(J 引用 "矮仔多情" 梅小惠一句 :
S-v.]g!R0F "扮盲無問題 , 扮大方就累人一世~~"

infjlam 發表於 2010-3-9 12:14 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-3-9 12:20 PM 編輯 [/i]
0nq0?&P j'LfC .BG:V#B6W-m
[quote]%at[G8cO1b
我又覺得咁 ... 話唔應該歧視人地係岩 ,
8f}.RrB)wT { 不過又有幾多個可以接受到娶啤酒妹???mlLk)F0s e8U+}

:Z#W K Y} B 你地我唔知 , 我至少現階段唔得 ,:UDX!}yN @
事實上係中產層的 , 多數男人都唔得 ...9[ ch;f*E
我考慮既係家人 , 其他人既可能仲有人面等各方面6fReSAq
唔係話 ...HI;a:K F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394981&ptid=222271][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-9 10:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
t]Z.u-n i b&O0C/O3nX
人地做啤酒妹,賣啤酒係打份工啫?幾時要你娶呀大哥?
$Z g9c7} K:@+z 你去叫雞,唔通又娶隻雞返屋企?on9!%U#Wlg QB5T
}9Nar`t
你真係咁介意,咪養起佢,唔駛佢拋頭露面,等佢嚮屋企做少奶奶,咪得囉,呀大哥!

benny1219 發表於 2010-3-9 03:09 PM

現在的啤酒妹都好正經喎1H0u[BZYbcn
j$kER@B[)I8dd
我唔覺有咩色情成份存在
,J9J v0VT 5[7?B.k%` ?+k

PckA:l.`!tu.T 係唔係看得太多港產黑社會電影題材呢?

hamsubboy 發表於 2010-3-10 02:08 AM

[quote]現在的啤酒妹都好正經喎C e6k2g+Y"i8e1x5^Dp
|K-}JGk3{/k7B
我唔覺有咩色情成份存在 f W+v*@$n*y`td
"x|)uLlSwR

+c2A YBiN8@ 係唔係看得太多港產黑社會電影題材呢?@+j@7u {
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395104&ptid=222271][color=#999999]benny1219 發表於 2010-3-9 03:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
/PI o9[@/z1Z b^"x1U)@H$N$q%m
:clap: agree!

dy806 發表於 2010-3-10 02:39 AM

有咩問題
+Y8\u.QV/c A,oNy`q;N
平時見到都覺得係好正常既工作

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.