娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小小種子 發表於 2010-3-8 02:14 PM

大家點睇啤酒妹??

點睇啤酒妹??pZ'R.n$p?'DZ
我覺得點都係靠自己勞力搵錢比自己洗
EM2E R8v#J Se-J:d 都係值得尊敬既/]kI\'Q{b)G8eKI{

+F t [g(arn 但唔知點解太多人第一個印象就覺得
r5AU A)R 做啤妹既女仔多數都係唔正經'`8@]2l!K(_h-F
我認為呢個係一個誤解
;zB/mWMT/I u(A+{!Y6C @ EU
10個啤妹, 真係有幾多個係樂意露比人睇姐

chewlun3 發表於 2010-3-8 02:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-3-8 03:04 PM

啤酒妹無問题 !!
INv(]4Y/C1V`6Lx l)Id7P.}K
樓主 有 d 心邪 !!

常在床 發表於 2010-3-8 03:06 PM

啤酒妹好似幾好搵...
6E.Db$Y.G#C 有冇啤酒仔?

小小種子 發表於 2010-3-8 03:07 PM

[quote]啤酒妹無問题 !!
}W im|WF0Q5H S7txd*Y
樓主 有 d 心邪 !!
2XJBwj2N5hqHV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394386&ptid=222271][color=#999999]selena127 發表於 2010-3-8 03:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
.]h8y6l g 唔係我心邪
0?`)dljvb~ 係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經wN ^?R6kh,@_f
咁太過先入為主啦

selena127 發表於 2010-3-8 03:44 PM

[quote]
b7X-}+Y2cL;} 唔係我心邪E7r'`6xi#ItB
係我身邊有人覺得啤妹就係唔正經
f4}`F$V_JM8m 咁太過先入為主啦 jQH$f&}$h&y;d5P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394389&ptid=222271][color=#999999]小小種子 發表於 8/3/2010 15:07[/color][/url][/size][/quote]1J1|,iE;FPF3?
1|&~6U~uW\v
sorry , 誤解你 !!!
"ejBi6u#` `:O 我見果d好正經 !!

12d3 發表於 2010-3-8 03:48 PM

我自己眼見啤酒姐, 啤酒姨多過啤酒妹. 我不理會佢地正經唔正經.

魚佬 發表於 2010-3-8 04:18 PM

咪又係 Job 一份, 樓主太心邪啦 :D

mnbvc 發表於 2010-3-8 04:26 PM

[quote]啤酒妹好似幾好搵...
Qed4~R p+KF 有冇啤酒仔?U_t5\0rDL,S9e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394388&ptid=222271][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-8 03:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
~!aj Kj)S"dm `g 你去啤酒廠問麻
Q.j.I;Pj Vqk,w\ z
`y'GXX)|Wd6o^7d
(e#EN K$W^bi1U-p"\
#T:pw/^g.Y/M@
Z3dW)V'y'n7x

7la wO^ ~)Rj.vT v \

h#` h `3T5]b4w*g/SFN
5}n)p&P*v;L\i!l
P?Y {m
;~] L.j(N%wYDV w rRns } @ki
&iq _5i'E

!Yd/D?b@J"jK
Z"\)[7}HIQ7qii4P
#AM,p8R0^
j?EDh'{T
$w0I'P CG:FD@
$z&R2W:K*p
A5q;t Kq3I@2r} +l+H6F6XuVkQ

C` aP(e
^f{9{dC(m AYA)kW]#B9\3z/C6y

'ueV6NB-d g Ic*`~,rm
z)m:K.\|P"Q7`

@UU\]x yi,@bn6hf9f~-Z
b\$F*Z~
-Y]#]0s%q2t]
*h0L,E8gK.rY f

6OdiZ}.@ V
m7B!u!WF4dZR"s 9M!g&Dl wA7B;Q~
q9q&Y sf7W2m

5nH!FZStX )cnu.rh@_cX y

#],[7D.q1X;Wh2r
z.~4w&{'^4Kh M4P6V {E2Dw6U#l!kPm r1F[

xs0t(b4l-R
]Crn+fg v
r[bIGm o!z MCY7~U b
.wl6]:DRyw"Jt
'v Erw(f

x M-ga8d+Q^0Z$Z:z x z2zO!x"w M
2L!f)kQ ZT9L7Ql
"tH0\"^2l y
I$U5Rn7nt-~j.Y

Byn(_ w&i:]gw 但多數比人吊返出黎羅:dev:

infjlam 發表於 2010-3-8 05:05 PM

平民版賽車女郎(著得有線條)+酒樓知客(和客人聯繫、提供酒水服務)咁上下!2zc%ZSm[,Z
|%Z6K].M'c1A||
有乜問題?

CK銘 發表於 2010-3-8 09:15 PM

我都覺得冇問題......好正常啫

e_e 發表於 2010-3-8 09:23 PM

其實咁 ... 我想問下你地覺得女仔點為之CHEAP??? QMG/X pE,D
[0|%Yu}6[c_a
1,用身體賺錢
{ g@"P G,z&n;A-e 2,開放D
w`$EPST$QO 3,BOTH*CZ.r'Sv Q

w^iH%v*J0v 1,既話 ... 咁女星全部都係拉(我講露乜露物果種)
u&n'Ze bR T8h 2,既話 ... 咁歐洲70%女人都係CHEAP
"f)L\,T HX 3,既話 ... 咁70%女星都係CHEAP

奉命 發表於 2010-3-8 10:24 PM

搵餐食.........冇計啦:)

小小種子 發表於 2010-3-9 04:20 AM

[quote]搵餐食.........冇計啦:)3H`T$ir"[6V SK
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394630&ptid=222271][color=#999999]奉命 發表於 2010-3-8 10:24 PM[/color][/url][/size][/quote]
}{@g;Wn|r0XRG(p beY;|+Kpt9h!Y
咪係囉  我都唔明d 父母點解咁堅決反對
)CBt0@ n 唔係人人都讀到書嫁嘛vsRyD%w I
讀得書當然好  但讀唔成至少靠自己對手搵食  總好過d人攤大手板問老豆老母拎錢啦 ^X8TpX
啤酒妹啤酒妹  beer promoter  係用把口黎sell 酒姐rE8FT)[ \
又唔係用個身黎搵錢TC1H6O_ SM
如果你地個女朋友做beer promoter  我相信你地都會支持佢嫁 係咪?

tyckelvin1 發表於 2010-3-9 08:23 AM

啤酒妹無問题~~~~~~

e_e 發表於 2010-3-9 10:30 AM

[quote]B;D:n'y4^(N5j
:kAR9u|.rH!u }
咪係囉  我都唔明d 父母點解咁堅決反對
!W0}+{;}oOyp 唔係人人都讀到書嫁嘛
G"mj2@,S(~ 讀得書當然好  但讀唔成至少靠自己對手搵食  總好過d人攤大手板問老豆老母拎錢啦.k qK6K]
啤酒妹啤酒妹  beer promoter  係用把口黎sell 酒姐
1]*F,H2`v} 又唔係用個身黎 ...$LAMR@FEHR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394938&ptid=222271][color=#999999]小小種子 發表於 2010-3-9 04:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
v(E*cR o$K 我又覺得咁 ... 話唔應該歧視人地係岩 ,
NDT"YU(R'c0e 不過又有幾多個可以接受到娶啤酒妹???
7l7T}-vywV
8t7_,C/l~7n 你地我唔知 , 我至少現階段唔得 ,NN;UD A;S-j.H
事實上係中產層的 , 多數男人都唔得 ...
6}H KGF8j!o}A_ 我考慮既係家人 , 其他人既可能仲有人面等各方面0@,rG5o3[DC
唔係話啤酒妹有咩問題 ... 問題係我地 ,
0lZ_K u 一方面大大聲講咩唔好歧視 ,
Pq+i2_@s9TST 但自己可以真正的一視同仁嗎???B4f M8e#j d2i
如果不是 , 其實我地只係係度自HIGH ...}VP;GC o
j4{1F W9xIA
引用 "矮仔多情" 梅小惠一句 :
9mu+w#x'wjjOK E#v "扮盲無問題 , 扮大方就累人一世~~"

infjlam 發表於 2010-3-9 12:14 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-3-9 12:20 PM 編輯 [/i]
B.K(~|;A)z8s/_f
g W!e0k2S,X~1W*jK [quote]!E:x3rjc%e'K7I%lV]
我又覺得咁 ... 話唔應該歧視人地係岩 ,
edFNnx]7t 不過又有幾多個可以接受到娶啤酒妹???"S6n7Lz+P
b*{icq!?,j9bm;E
你地我唔知 , 我至少現階段唔得 ,;Z+c:@%`$I6S1j
事實上係中產層的 , 多數男人都唔得 ...6x3Qm5^e
我考慮既係家人 , 其他人既可能仲有人面等各方面]l+n8@%J8ska$a
唔係話 ...
Qo"q)mmCa [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3394981&ptid=222271][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-9 10:30 AM[/color][/url][/size][/quote]6G&V)_Wxu%tf
@Bn)h5s$A
人地做啤酒妹,賣啤酒係打份工啫?幾時要你娶呀大哥?
\ N'I3^4z%R9Wh9CfG 你去叫雞,唔通又娶隻雞返屋企?on9!&srp3N*BO*~)Oj|ld

} B;}T-h)bO$Xo m 你真係咁介意,咪養起佢,唔駛佢拋頭露面,等佢嚮屋企做少奶奶,咪得囉,呀大哥!

benny1219 發表於 2010-3-9 03:09 PM

現在的啤酒妹都好正經喎
~\:O? ~a%e
:Zu2l8C!Y2js 我唔覺有咩色情成份存在
F(` N:St{Q i
L9T;k+e@PG
)g(n/dg8A-B9j:fe 係唔係看得太多港產黑社會電影題材呢?

hamsubboy 發表於 2010-3-10 02:08 AM

[quote]現在的啤酒妹都好正經喎*f+CNd2t7@V8[["\

,yF)yY6U'iv] 我唔覺有咩色情成份存在 1V^ {7h(Y|V
fYJ*?4m1j5D8|1T K%\

6R@1o E[#Zb1L:U | 係唔係看得太多港產黑社會電影題材呢?4eT7zm&eWjU!F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395104&ptid=222271][color=#999999]benny1219 發表於 2010-3-9 03:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
5X^.X*VbA?+R9G
+K]cu4O'h :clap: agree!

dy806 發表於 2010-3-10 02:39 AM

有咩問題
uwX8L KC9Z4V
P'f/G+]@u 平時見到都覺得係好正常既工作

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.