娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sm123456 發表於 2010-3-10 04:32 PM

美醉酒婦擠乳汁襲警

美國 31歲女子崔米爾,日前因在公共場所酗酒大發酒瘋被捕,當她準備換上囚衣進入看守所時,竟再瘋一次──突然脫掉衣服,掀開胸圍,擠壓乳汁,朝身邊獄警噴射。措手不及的警察,現控告她襲擊,她面臨三級重罪指控。
}~h/O!G*[Jp 美聯社0Xki9Oo?4c]

k@W7ln@mW 個警察真係唔知好嬲定好笑

mnbvc 發表於 2010-3-10 05:02 PM

正既冇所謂:drool:

e_e 發表於 2010-3-10 05:27 PM

我覺得 ... D警察好少氣羅

常在床 發表於 2010-3-10 05:40 PM

[quote]我覺得 ... D警察好少氣羅3qRg.if%O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395912&ptid=222620][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-10 05:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
CI uM FU"LDe 如果我攞尿淝你,你會唔會告我? 你唔會咁小氣咖呵?:yy15:

e_e 發表於 2010-3-10 06:18 PM

[quote]|%F7N-}r
如果我攞尿淝你,你會唔會告我? 你唔會咁小氣咖呵?:yy15:
8K/Y-B.u ? g&Oq [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395919&ptid=222620][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-10 05:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
%Zc1Zp3bTfK0CEX 問題係果D係奶唔係尿 ... :haha: kB[|k
你老母餵你飲奶果陣 , 你唔會話 : "死開拉 , 你D奶臭架" 咁???

常在床 發表於 2010-3-10 06:25 PM

[quote]
`H)u)O*z_6{ 問題係果D係奶唔係尿 ... :haha:
0QWP_V7w 你老母餵你飲奶果陣 , 你唔會話 : "死開拉 , 你D奶臭架" 咁???C J9C CeQ+Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395929&ptid=222620][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-10 06:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
@X([;ZJl%xTWb
EQn)Aj-Q9Y%l| 你老母餵你飲尿果陣 , 你唔會話 : "come on baby , 你D尿正呀" 咁???

發表於 2010-3-11 08:45 AM

有免費奶飲仲告人:yy30:

e_e 發表於 2010-3-11 05:32 PM

[quote] @1PHi!j TMh

!C!p Rr x2r:F\ 你老母餵你飲尿果陣 , 你唔會話 : "come on baby , 你D尿正呀" 咁???
n\)M7K&m3F8{?%Z@'q*d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3395938&ptid=222620][color=#999999]常在床 發表於 2010-3-10 06:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
.Fm.hM4r5j4U ... 我由頭到尾都係講奶 , 係得你講尿:haha:

艾官 發表於 2010-3-12 01:56 AM

咁堅~?佢對自己對奶都好有信心喎~

小小種子 發表於 2010-3-12 02:44 PM

[quote]'Zq,{VH5e3GH
... 我由頭到尾都係講奶 , 係得你講尿:haha:
+Fa-EMqD [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396454&ptid=222620][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 05:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
B4[ j9v E 8\3ul,^-@ GI
你定義係點??
R&ER?Tx/bW 2EO;cPB#r
如果2個女人係公眾場所脫衣
Mk.ym#q?:IAB 1個女人好靚  另一個好醜樣
a Enf"foZ3k 我睇死你都只會告醜果個
V F(@3M4j(F 實唔會告靚果個

e_e 發表於 2010-3-12 05:44 PM

[quote]
e Lu2dvw o6nS"w/|i7T4X2^.U
你定義係點??1ws5R2J]Ltp4l
rIH(|b3a7F J
如果2個女人係公眾場所脫衣
ymQ"gfC*T+A 1個女人好靚  另一個好醜樣
!g6Q,rmZ2Hugxca2@ 我睇死你都只會告醜果個
5r.uO.EQi-w1W 實唔會告靚果個M,K3j9N%XwtCg5K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3397079&ptid=222620][color=#999999]小小種子 發表於 2010-3-12 02:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
0[x [&x9OU ... 我兩個都唔會告喎 ... 點解一定搵人來告??? 食飽飯無屎柯???"`?-NR5ej3j&~
我覺得有時有D人好怪 , 有D野明明唔駛選擇 , 佢都要夾硬選 ...
SY5IP~F#C+o (回想緊 "學警" 江學林果句 "點解唔可以為我放棄一切喎" ... :haha: )

tsoiyim 發表於 2010-3-14 08:09 PM

咁都要告人地,睇黎個女人應該都唔多靚,D警察先咁唔順氣……:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.