在線會員 - 總計 3592 人在線
一個咁多人在線嘅論壇,發貼回貼嘅人數真係少到:hitwall: 預左啦:o 會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18: 等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?呢度就係中國的縮影..........:secret: [quote]等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?B%kq9g'?4P(t#{4Y
呢度就係中國的縮影..........:secret:mWI:SusaD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396229&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-11 09:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
咁又係,呢度都有條「[url=http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E7%85%BD%E5%8A%A8%E9%A2%A0%E8%A6%86%E5%9B%BD%E5%AE%B6%E6%94%BF%E6%9D%83%E7%BD%AA]煽動顛覆國家政權罪[/url]」:dev:sB w|^/GK7f
"歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。" [quote]會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18:p:q dtXy:\9q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396217&ptid=222630][color=#999999]奇 發表於 2010-3-11 08:42 AM[/color][/url][/size][/quote]
1,有好多人已經唔再來 ...qy*q6r s1B)AQ_*X
2,一人多身 ...
3,只係上來睇相 ...
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...hM#a.A Dq'a
CG*yp0N-T
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: 多數上來睇相 :D [quote]
1,有好多人已經唔再來 ...3wgHSE _1I&c p
2,一人多身 ...-z+?;XI*?`+|'t
3,只係上來睇相 ...
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...4Z:yo,k3_
1aN RZ^B
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396410&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
版主眼中釘? [quote]3NV9|u uL)Fi W2Y
1,有好多人已經唔再來 ...1X(G Nf0a*V Gy{ L)V]
2,一人多身 ...
3,只係上來睇相 ...V rUW?BZ
2FSbmeh(~[
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,