娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2010-3-10 08:32 PM

在線會員 - 總計 3592 人在線

一個咁多人在線嘅論壇,發貼回貼嘅人數真係少到:hitwall:

jojojojoj 發表於 2010-3-10 09:11 PM

預左啦:o

發表於 2010-3-11 08:42 AM

會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18:

打狗棒 發表於 2010-3-11 09:07 AM

等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?
$x i(Q0lS 呢度就係中國的縮影..........:secret:

Winters 發表於 2010-3-11 03:10 PM

[quote]等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?B%kq9g'?4P(t#{4Y
呢度就係中國的縮影..........:secret:mWI:SusaD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396229&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-11 09:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
(f~Mx:]&p 咁又係,呢度都有條「[url=http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E7%85%BD%E5%8A%A8%E9%A2%A0%E8%A6%86%E5%9B%BD%E5%AE%B6%E6%94%BF%E6%9D%83%E7%BD%AA]煽動顛覆國家政權罪[/url]」:dev:sB w|^/GK7f
"歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。"

e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM

[quote]會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18:p:q dtXy:\9q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396217&ptid=222630][color=#999999]奇 發表於 2010-3-11 08:42 AM[/color][/url][/size][/quote]
:_C+G D S o 1,有好多人已經唔再來 ...qy*q6r s1B)AQ _*X
2,一人多身 ...
5iZ Nx7UaO;a 3,只係上來睇相 ...
Hx'MGQY:y
qzm,M7N/O ... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
Vt Y~V3k+i 只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...hM#a.A Dq'a
CG*yp0N-T
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha:

魚佬 發表於 2010-3-11 03:23 PM

多數上來睇相 :D

Winters 發表於 2010-3-11 03:44 PM

[quote]
C({gdH 1,有好多人已經唔再來 ...3wgH SE _1I&c p
2,一人多身 ...-z+?;XI*?`+|'t
3,只係上來睇相 ...
:C\9x A'V!\3`8e
} s n2Z/d }H%x ... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
,tUE&PA^-z?X _-Rj 只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...4Z:yo,k3_
1aN RZ^B
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: ...
uA)y@js.zV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396410&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
uGS;JvV#` w4pK9z 版主眼中釘?

發表於 2010-3-11 10:04 PM

[quote]3NV9|u uL)F i W2Y
1,有好多人已經唔再來 ...1X(G N f0a*VGy{ L)V]
2,一人多身 ...
0Gsv)e,H{FI 3,只係上來睇相 ...V rUW?BZ
2FSbmeh(~[
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
l HY(GN%M 只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...
~HL(zD P^B
](Gb9Sc 結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: ...t-N$GW r;X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396410&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
)nX2r7O.t^ 不過而家睇相要留言儲分,唔係用放大鏡睇咩:dev:

andyho 發表於 2010-3-11 11:13 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396229&ptid=222630]4#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
C r8G:@/Z|:p v0G3d'gV
呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?
8v L4C"d Eh 我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D
%RUT;y6kl2N 雖然平日我個分身定時入來cap下相。
*M+t7yip1k
h ?%LL@3X@6J 回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap相的會員。:dev:
]DFH-YW2hI 以前我算是半個活躍分子,但後來entfun的所作所為及新版規的要求, ELZ8{vx
絕對令人失去討論意欲,甚至完全唔想再發言,又或者索性不入來,
+q3]]!YeqVC"Q*q 所以3000幾人在線,大家都是默默睇post及cap相而已,俾你30000人在線又如何?1R `0i,x6pz,F)E:b
\,M:Mcw,?`E
我現時大多在人網睇下post,發言都少了,忙嘛,還是懷念以前的entfun,W%]z-c"G
雖然會員之間成日有爭拗,但擦出火花總算是一種光芒,好過黑沉沉,了無生氣。

Winters 發表於 2010-3-11 11:56 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630]10#[/url] [i]andyho[/i] [/b]
%bd ]k)ZS0t 講得好啱,而家上黎好多時都係貼相/睇相,有時想吹下水嗌下交都無機會:hitwall:

e_e 發表於 2010-3-11 11:58 PM

[quote] 4# 打狗棒   vmyz$} JV

x]@Swt 呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?
z:kJ D/v)gMZw 我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D CzEz/O2G/n ?
雖然平日我個分身定時入來cap下相。
O0_:]sxRy SV\"Av
%h]#D$K1Wk O 回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap ...
G M n_,fn [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-11 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
W#x0uZ{u1Lu0i3b 如果大大記得 , 我當年是推崇 "快樂互吊主義" 的 , 可惜各版主選左 "河蟹" ...

打狗棒 發表於 2010-3-12 12:35 AM

[quote] 4# 打狗棒  
+ew@e7Rv lQR #^g"VX\^t^
呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?.e]-Bz;P0K vK x
我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D
E3ek p8@e/by 雖然平日我個分身定時入來cap下相。Q*{!T.VE2}F0}]3\

TkB:`kt0Y5e 回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap ...
i4k&|4T0TWn)cL+] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-11 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote],L8_U+H7BA
andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?
*{6UHT"[PU$we 講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。

Winters 發表於 2010-3-12 10:55 AM

[quote]}5lfdT'k
andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?
0]1jIK9HC4J 講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。
.C2d!As:h2S1W5I3e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396751&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-12 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
6h a-W-@%sJ 前幾日又有奴才重提23條:hitwall:

andyho 發表於 2010-3-12 11:45 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396723&ptid=222630]11#[/url] [i]Winters[/i] [/b]
r y$i3^ j/y,|O'P
%Qe-ip`} \s:v 自從entfun改版面,我睇唔慣,加上話時事討論空間有限制,由那刻起至昨天,來過不足3次,
(A e W2pQ$W 如兄台所講,嗌下交都是好現象,只要限制著唔出粗口唔人身攻擊就ok, qe.N bR H4]
不過版有版規,由得佢囉,反正香港仍有些討論區未被河蟹的。

andyho 發表於 2010-3-12 11:56 AM

[quote]
*Ysv6T |]5uTn andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?a'I.k#Z0d u%j
講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。
f/\0dF*QO p5{ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396751&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-12 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
Ds^9K/x:F&j+f gd u&k-U
我ok喎,忙囉,但今時今日忙係好事,但不忘睇睇日本AV kimochi ii下:D :SE`.gy3X1E"w
連golden那個level的forum都礙於現實被河蟹,何況呢度呢?
j J n!Xt)|$?h y? 我近幾次入來見到發言人次及閱讀人次,真係少到得人驚,我以為自己入錯地方呢。Q z9{!|{.u9y#w7YC
狗哥你近況又如何?ds3Y){Ow~*s
X0g{_U"j-t0s{
順便回埋甘仔,政策向來都是少數人漠視大眾意見而獨斷話事,
8x|m |8l)Thw 你的意見有可取處亦未必一定受理,無所謂啦,正所謂有因有果,RB@H'E5N+L
造成今天的果就是昨天的因,善哉善哉。:good:

e_e 發表於 2010-3-12 05:53 PM

[quote]
(b r1M&koi&|$Xoy !W2\ PLA9a"LmV!Y_
我ok喎,忙囉,但今時今日忙係好事,但不忘睇睇日本AV kimochi ii下:D
%X&`t{a4M 連golden那個level的forum都礙於現實被河蟹,何況呢度呢?
8D*I1zO5zs)~4O&n 我近幾次入來見到發言人次及閱讀人次,真係少到得人驚,我以為自己入錯地方呢。r"h+d4Nje
... Z(KwT'^T1I`@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3397003&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-12 11:56 AM[/color][/url][/size][/quote]4Pyuw*Z0D
唸起一句歌詞 "維持著表面的和諧 ... 明明說好分開旅行 , 為何感覺像結局???"t*]#f2a8SQ
我只係覺得如果要表面和諧而內心咒怨 , 點解唔要互吊而互傾心呢???Lm8F_y!`ib
(另外 , 我覺得我果一代討論區宅男 , 有料過E+果D好多 ...
B;\|?&N;U-[.t 甚至想過發起 "真宅" 聯盟TIM~~)
\O({z1v i*f;Pv2j\_6G
註 : ADMIN兄 , 唔駛請我地食 "河蟹" 喎 , 我地唔會唔唱 "草泥馬" 架~~:dev:

Winters 發表於 2010-3-13 03:09 PM

[quote] k/e3h/VwZi
唸起一句歌詞 "維持著表面的和諧 ... 明明說好分開旅行 , 為何感覺像結局???"
A Vtz R(m6c} 我只係覺得如果要表面和諧而內心咒怨 , 點解唔要互吊而互傾心呢???
MB|7f FP (另外 , 我覺得我果一代討論區宅男 , 有料過E+果D好多 ... rW;A(N1[Iy/e0Z5s!A
甚至想 ...!{3}9Xj?:f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3397197&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-12 05:53 PM[/color][/url][/size][/quote](q8xo[K/e }
互相吊下先有樂趣:agree:

Winters 發表於 2010-3-13 08:14 PM

[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=222878&extra=&page=1]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=222878&extra=&page=1[/url]
b0TKI'w4JG VK%aw 真係要好似睇咸相咁,回覆先有得睇先有人回:hitwall:

jojojojoj 發表於 2010-3-13 09:43 PM

[quote]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=222878&extra=&page=1
a:G$m!~ULo 真係要好似睇咸相咁,回覆先有得睇先有人回:hitwall:
+` @ sV%Eo [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398020&ptid=222630][color=#999999]Winters 發表於 2010-3-13 08:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
V YNf0O)o
%Z2LbA"Sk:sq'K(L 但係好多都係罐頭回覆咁就算多人回又有乜意義?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.