在線會員 - 總計 3592 人在線
一個咁多人在線嘅論壇,發貼回貼嘅人數真係少到:hitwall: 預左啦:o 會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18: 等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?7`S8d` z_V,Z S呢度就係中國的縮影..........:secret: [quote]等於中國13億人, 但公開討論政府的人少之又少, 點解呢?
呢度就係中國的縮影..........:secret:/dr1cs7V&RK8h N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396229&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-11 09:07 AM[/color][/url][/size][/quote]j NwgT)?8c
咁又係,呢度都有條「[url=http://zh.wikipedia.org/zh-hk/%E7%85%BD%E5%8A%A8%E9%A2%A0%E8%A6%86%E5%9B%BD%E5%AE%B6%E6%94%BF%E6%9D%83%E7%BD%AA]煽動顛覆國家政權罪[/url]」:dev:C/n-\(`%HH(^3o\?2?
"歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。" [quote]會員有廿幾萬...真係唔覺:yy18:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396217&ptid=222630][color=#999999]奇 發表於 2010-3-11 08:42 AM[/color][/url][/size][/quote]
1,有好多人已經唔再來 ...ed(k].s&X
2,一人多身 ...
3,只係上來睇相 ...4Y3^}Bv1B7w SZ
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...0eK)c*gJM1D
j"qO3O@Z O
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: 多數上來睇相 :D [quote]
1,有好多人已經唔再來 ...sNV` | R7~hw9^5T
2,一人多身 ...
3,只係上來睇相 ...6{_bx#G0p0f;Z
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST ,
只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...
\MO1du!|#eO0g r
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396410&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]@X-LL+v`m
版主眼中釘? [quote]
1,有好多人已經唔再來 ...
2,一人多身 ...{C.LQ9w;Kz
3,只係上來睇相 ...2?&M]D9R!es Y9i
o;PJ9J*E0N2o5||i
... 係4年前開始 , 我曾經大力評擊 , 大量貼相POST , X!iTX$u4FlB
只會讓ENTFUN(當年的26FUN) , 淪為一個POST相網 ...],o^p3g_7T;jfg-R
ts [ul?2p
結果??? 我咪做左板主眼中釘羅:haha: ...;e8Ys&bA.gtI
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396410&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-11 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]K'~i N/x DzZ
不過而家睇相要留言儲分,唔係用放大鏡睇咩:dev: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396229&ptid=222630]4#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b] csj/a!F
A,zZ!cr+h
呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?1Ju/cm'PJ%V
我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D
雖然平日我個分身定時入來cap下相。
回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap相的會員。:dev: tV/kd,a0O"L$s3H/e e
以前我算是半個活躍分子,但後來entfun的所作所為及新版規的要求,8Sk$LN r:P'lZ
絕對令人失去討論意欲,甚至完全唔想再發言,又或者索性不入來,
所以3000幾人在線,大家都是默默睇post及cap相而已,俾你30000人在線又如何?V{7`1F)h"v!P,`
e9K;RU }
我現時大多在人網睇下post,發言都少了,忙嘛,還是懷念以前的entfun,kjd)iq#h4E }cObX
雖然會員之間成日有爭拗,但擦出火花總算是一種光芒,好過黑沉沉,了無生氣。 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630]10#[/url] [i]andyho[/i] [/b]
講得好啱,而家上黎好多時都係貼相/睇相,有時想吹下水嗌下交都無機會:hitwall: [quote] 4# 打狗棒 +Jvxje&e \
%J0KS\%|,EB[q|
呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?1F,MW2U4}/G]r
我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D !|9Y$f{X}6r:mi
雖然平日我個分身定時入來cap下相。/F/b,]hdE.]3YJ%N6]\#k
9T5h)y'_;c5YO
回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-11 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]9qn8PF_P9s7]d5|
如果大大記得 , 我當年是推崇 "快樂互吊主義" 的 , 可惜各版主選左 "河蟹" ... [quote] 4# 打狗棒
B r R;q~e @v
呵呵!好"狗"無見了!大家別來無恙嗎?
我只係選"我的最愛"時按錯掣至入左來,你話我幾耐無入來丫。:D
雖然平日我個分身定時入來cap下相。1U3u6F C f
|`v,sa9mciA7pJ
回應埋甘仔,我正正係你所指的完全唔來,又或者入來只cap ...jv*k Z/O5D\J)@_7E(X,i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396692&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-11 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?uuIa!b1{5Y#p3A
講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。 [quote]
andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?:HItiu$T
講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396751&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-12 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]lw%^"{b4Sp |
前幾日又有奴才重提23條:hitwall: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396723&ptid=222630]11#[/url] [i]Winters[/i] [/b] x3ShEG#KF}
X\].lp
自從entfun改版面,我睇唔慣,加上話時事討論空間有限制,由那刻起至昨天,來過不足3次,0GDj%K/ej"M M
如兄台所講,嗌下交都是好現象,只要限制著唔出粗口唔人身攻擊就ok,
不過版有版規,由得佢囉,反正香港仍有些討論區未被河蟹的。 [quote]hB3qaA_/w:\4yh
andy哥, 你好嗎? 呢排仲有冇"kimochi"呀?;{hwM;Z{
講番forum"河蟹化"無可厚非, 一樣米養百樣人, 有人想做烈士, 有人想做太監, 本不存在對或錯。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3396751&ptid=222630][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-3-12 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
我ok喎,忙囉,但今時今日忙係好事,但不忘睇睇日本AV kimochi ii下:D (bjD(| u:b
連golden那個level的forum都礙於現實被河蟹,何況呢度呢?
我近幾次入來見到發言人次及閱讀人次,真係少到得人驚,我以為自己入錯地方呢。
狗哥你近況又如何?
2{ I c"K5z9K1B
順便回埋甘仔,政策向來都是少數人漠視大眾意見而獨斷話事, O9zj Ca{k
你的意見有可取處亦未必一定受理,無所謂啦,正所謂有因有果,)r9C? uJ+~*w
造成今天的果就是昨天的因,善哉善哉。:good: [quote]a8K?VPG-c*oL'@0S
6P]'n_t P
我ok喎,忙囉,但今時今日忙係好事,但不忘睇睇日本AV kimochi ii下:D !iJb~'@XN&Q)e
連golden那個level的forum都礙於現實被河蟹,何況呢度呢?
我近幾次入來見到發言人次及閱讀人次,真係少到得人驚,我以為自己入錯地方呢。
...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3397003&ptid=222630][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-12 11:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
唸起一句歌詞 "維持著表面的和諧 ... 明明說好分開旅行 , 為何感覺像結局???"8Fn+Qz3w9A2h
我只係覺得如果要表面和諧而內心咒怨 , 點解唔要互吊而互傾心呢???
(另外 , 我覺得我果一代討論區宅男 , 有料過E+果D好多 ... zvu c#|G_6qu
甚至想過發起 "真宅" 聯盟TIM~~)
註 : ADMIN兄 , 唔駛請我地食 "河蟹" 喎 , 我地唔會唔唱 "草泥馬" 架~~:dev: [quote]
唸起一句歌詞 "維持著表面的和諧 ... 明明說好分開旅行 , 為何感覺像結局???" j#dX!lRg._ O]n
我只係覺得如果要表面和諧而內心咒怨 , 點解唔要互吊而互傾心呢???
(另外 , 我覺得我果一代討論區宅男 , 有料過E+果D好多 ... &c&F}][h
甚至想 ... T O'i1_5w,} @
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3397197&ptid=222630][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-12 05:53 PM[/color][/url][/size][/quote]{,PDF7sIy
互相吊下先有樂趣:agree: [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=222878&extra=&page=1]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=222878&extra=&page=1[/url]