娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2010-3-13 10:58 PM

想學寫小說 , 應該參考咩小説???

如題 ... 我暫時有三大目標 "失樂園" 歐陸言情小說 少女小說(想了解女性想法)
iYsj e6VG+Y 大家咩好介紹???

艾官 發表於 2010-3-13 11:13 PM

你自己平時有無睇開咩小說先~?

andyho 發表於 2010-3-13 11:23 PM

首先你要問自己,想用怎樣的手法去寫,有些是當成劇本以第三身去寫,宏觀整個世界。
5[7\ l j8v5w.h 有些以第一身當成自白的去交代故事,你定了那一種,才可以提供參考給你。

發表於 2010-3-13 11:25 PM

科幻/神怪小說限制少d

e_e 發表於 2010-3-13 11:30 PM

[quote]你自己平時有無睇開咩小說先~?
SODE/V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398200&ptid=222901][color=#999999]艾官 發表於 2010-3-13 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]fh*m l"y KZs
有限數字羅 :U-tsd7j!f5Y
台北人 唐山大地震 邊城 笑傲江湖 雪山非狐 達摩流浪者  杜十娘 丞教小記 ...xj j7SM r a
其他都係網上小說 , 包括 小雛菊 同色文或半色文~~

e_e 發表於 2010-3-13 11:32 PM

[quote]首先你要問自己,想用怎樣的手法去寫,有些是當成劇本以第三身去寫,宏觀整個世界。4P ~q3]!|,E0h
有些以第一身當成自白的去交代故事,你定了那一種,才可以提供參考給你。 ...V"_Nq)}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398215&ptid=222901][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-13 11:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
"|n:d"Kw0Ok;jFy8Gd 我唔係 "想寫一本小說" 而係 "想學寫小說" , 所以盡量想海納百川先 ...m!Uy |o"np q:nK6W
(不過科幻唔岩我)

e_e 發表於 2010-3-13 11:33 PM

[quote]首先你要問自己,想用怎樣的手法去寫,有些是當成劇本以第三身去寫,宏觀整個世界。
s:kcuf)}7AV 有些以第一身當成自白的去交代故事,你定了那一種,才可以提供參考給你。 ...;y7r9C3S8i9t_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398215&ptid=222901][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-13 11:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
q)L.Q'k/qO 至於建議的種類 , 可以是#1的歐陸言情/少女小說~~
im|iZ?!G^ (失樂園 已決定去睇)

andyho 發表於 2010-3-13 11:38 PM

[quote]IN2qh t#Fqq{.@-C`wv
我唔係 "想寫一本小說" 而係 "想學寫小說" , 所以盡量想海納百川先 ...
pCTO1a s (不過科幻唔岩我)q dlD4K1]"|{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398225&ptid=222901][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-13 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]5k)o)N8{~G^.kh ?
],|9H#?6[s"c L
學寫一本小說同學寫小說分別不大,又唔係期望你一開始寫本經典大作出來。'Sq6s~7y7P5y$H f'H
其實參咩野考丫,用意識流的寫法,即是你諗到咩就寫咩,好似你向別人講一個故事,
!\B I C@M#F(Jt 你用言語敘述出來都有層次同技巧吧?你最初只要將語言轉化成文字。
\2_0u6U6`&K 千萬不要去圖書館借甚麼如何寫小說的廢書來看。
R3Ip]B'\$Z,lh 老土d講句,寫得多自然找到竅門,最初完成後,
3EZlj4O[mr&xl 讓平日有看小說的人睇睇,給你一d意見你再作參考。 ELd D%d b)g@a
p-sYc `
甘生,扯開話題問一句,我好久無返來entfun了,過去半年無甚麼大事發生嗎?f2p| i1{-^.IK
依然是舊狀態"大鳴大放",資深版友個個慎言嗎?

e_e 發表於 2010-3-13 11:48 PM

[quote]I+f/fIlO
$uTS)b9v!b%ei
學寫一本小說同學寫小說分別不大,又唔係期望你一開始寫本經典大作出來。(o8pP k'_j
其實參咩野考丫,用意識流的寫法,即是你諗到咩就寫咩,好似你向別人講一個故事,
|(i\$O$W A;qA)S 你用言語敘述出來都有層次同技巧吧?你最初只要將語言轉 ... xZG;l%Qr.l:H~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398232&ptid=222901][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-13 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote]5D:T~D:N:jW
1,我其實由2004年已經正式開始寫短篇小說 ,
MqR$A#f:OX 如果要計 , 我總字數仲超過20萬字 , 共50篇 ,
f+V,g ~)v 不過全部係咸濕果種 ...
W)VPvy2ds*h*Pw
ff O A Dgg 我自問係有進步既 , 尤其係入大學後 , 但速度就 ...K` RJ]8a
所以E+想急起直追~~
?vmq1od (唔介意睇咸濕小說既話 , 你可以比下建議我 ...] __c;Hy
另外 , 我開始想慢慢把寫咸濕小說 , 轉為言情~~)9~1A6I EV_%S Ur u)r%\4G

#_|$Z%p7_E_q 2,唉 ... E+咁既人流 , 仲可以有咩大事???
$W}:AD*{IH!| 最多咪比人炸下板~~

andyho 發表於 2010-3-13 11:55 PM

[quote]+pn'A`!Lhxzz
1,我其實由2004年已經正式開始寫短篇小說 ,L)_?Pc4Mi)L
如果要計 , 我總字數仲超過20萬字 , 共50篇 ,
*t+cH2gM+oO:N&?[ 不過全部係咸濕果種 ...
TvN5r&@)a#d )]-}(Dq$F~v
我自問係有進步既 , 尤其係入大學後 , 但速度就 ...?:N.h4P]%qG5KT
所以E+想急起直追~~Z6x}-v `'_/E6{
(唔介意睇咸濕小說既話  ...x'|/n)w*D#ar9j [1L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398247&ptid=222901][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-13 11:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
A"~.v c y2N3qh
]4oX7}RMrt4M 色情小說好難俾意見架,因為場面多,情節少,5\ J^)c#~Ha(KIj
索性暫時放低你的色情小說,直接開始寫言情,我至有信心提供到有參考價值的意見架。e)w.H;G+N4y&j|'~ny
我今日閃喇,下次返來讀post時再回你啦。:cheers:

e_e 發表於 2010-3-14 12:20 AM

[quote]
jUp4w T1^,c8W
3T&m c x+Yx 色情小說好難俾意見架,因為場面多,情節少,
QX V k0l,\)d 索性暫時放低你的色情小說,直接開始寫言情,我至有信心提供到有參考價值的意見架。Ko4r;f@ P
我今日閃喇,下次返來讀post時再回你啦。:cheers: ...
pD:y4v)QK/}p-W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398254&ptid=222901][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-13 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote] Anm8};hc
我已經有注入情感部架拉(或者我自以為拉) , 至少試睇下拉 ...2d s;K/rG9Z4| {
(P#IH8M*zzb}~
我覺得自己既作品唔會太差 , 但係色文區(多人去果D) ,
Fq(n+|H7nH.K4PG 都不見勝得過其他人 ... 有時手神 , 一D作品會拍得區內一流作品 ,yc ^gT dX4b
(如 推薦量 被評為精華等) , 但這是業餘的呢 !!!

e_e 發表於 2010-3-14 07:54 PM

[quote]
8`1jDL8I a3c8Qi{f
色情小說好難俾意見架,因為場面多,情節少,#wM hu%q\jLP
索性暫時放低你的色情小說,直接開始寫言情,我至有信心提供到有參考價值的意見架。p2s p dO
我今日閃喇,下次返來讀post時再回你啦。:cheers: ...;r {p'\/i:d1? O Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3398254&ptid=222901][color=#999999]andyho 發表於 2010-3-13 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]9z_9ncc)QZ%?`
或者咁講 , 我其實無唸過話放棄性愛小說 ... 只是想由 性愛小說 轉為 性愛和言情兼容的小說 ,J9K_,K/vzJ&R8\
事實上 , 一套 性愛小說 完全不去寫情 , 也不會好看到那裡~~

e_e 發表於 2010-3-31 12:03 PM

我E+改了目標 ... 先看结城彩雨的作品:dev:

e_e 發表於 2010-4-1 09:08 PM

我之前借左 "失樂園" 一直沒有看 , 剛剛先睇左兩頁 ,
/gI `Vs?N 我就崩潰了 ... 我寫5 6年情慾小說 , 人地頭兩頁就KO左我 ...
G@w Y^ :cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.