娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2010-3-21 02:50 PM

唉 ... 發文哀~~

我其實一直有寫色文 , 因為和宿友住 , 所以要室友唔係到 ,
:G V4Sq3J f+Jqn 先寫到 ... 我一篇 "我的高質素妓女生活" , 其實只有兩日(5小時)
:v F1IBEq+G2e v 就可埋尾 , 但有D電腦野想問下室友 , 但我D A片同文都擺係卓面 ,OY1c[Lm7Cdi
我唔想比室友知ED野 , 就放晒去 "資源回收箱" ... 點知之後拿出來 ,
m.O!B+pfYc 唔見左一D , 其中就包括 "我高質素妓女生活" ... bq*U"}0r0O+e8`6z
qtY6AL1mGK0N
唉 , 我暫時覺得E篇係我寫的最好的一篇 , E+竟就唔見左 ....V E;c%~d,kQ\e
(我未必唔出E篇 , 但本來寫左果D , 我真係無咩可能再嘔一次 ,
i.MlK*HT8p 可能只會之後果D , 當完願羅~~)

vbvb 發表於 2010-3-21 02:56 PM

[i=s] 本帖最後由 vbvb 於 2010-3-21 03:00 PM 編輯 [/i]
4F_/DyZ})Os1N{8p :OH/RC1P"_n
[size=4]在 ( C: ) 或 ( D: ) 開一個檔案平時設定為隱藏,每次用時才解除隱藏,將所有私物放該檔內。   ← 用心回應  請加分![/size]:P

e_e 發表於 2010-3-21 03:01 PM

[quote]在(C:)或(D:)開一個檔案平時設定為隱藏,每次用時才解除隱藏,將所有私物放該檔內。
,{Iyc]5I}%q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3405438&ptid=223454][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-21 02:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
%|*v9]c9PT2AS 我第一次寫得咁夢幻掛 ... 講主角睇緊色文 , 一路睇一路比作者搞 ,
/^*Y0K_*]f `Q$d 完全投入左故事當中~~

vbvb 發表於 2010-3-21 03:05 PM

[quote]M5O1w2?.Jf7n
我第一次寫得咁夢幻掛 ... 講主角睇緊色文 , 一路睇一路比作者搞 , ]'e6F!p8v3sM
完全投入左故事當中~~
!L Y4A9jrX2d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3405440&ptid=223454][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-21 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote]自己代入劇中嘗色乃神經病患者之初期病徵,小心小心。:D:D

Winters 發表於 2010-3-21 03:08 PM

[quote]自己代入劇中嘗色乃神經病患者之初期病徵,小心小心。:D:D
%x!U8p)w$_{pP%oOu-if [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3405442&ptid=223454][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-21 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
j _.T5^#v"jf| 咪係:lol:

e_e 發表於 2010-3-21 03:20 PM

[quote]自己代入劇中嘗色乃神經病患者之初期病徵,小心小心。:D:D
jM4L5C k6Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3405442&ptid=223454][color=#999999]vbvb 發表於 2010-3-21 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote].SO#F2[uKB n
咁都係個角色自己姐 , 唔關我事喎 ... :dev:

infjlam 發表於 2010-3-21 03:22 PM

好膠吓:yy03:

vbvb 發表於 2010-3-21 04:08 PM

[quote]好膠吓:yy03:$RNR[w1?9_2GDR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3405454&ptid=223454][color=#999999]infjlam 發表於 2010-3-21 03:22 PM[/color][/url][/size][/quote]佢出名叫膠甘:good:

e_e 發表於 2010-3-22 01:22 AM

正式決定不會重寫 ... 它不是我的最終目標 , 而係前往目的地的一步路 ,7[p?D[)g
它已達成它的任務 , 它曾經存在 , 而且永遠是我的部份~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.