娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-3-23 11:23 AM

民建聯終於有對手鬥無恥

自功能組別飲食界議員張宇人建議最低工資設在20元或以下, 「自由黨最無恥」一調迎渾而生;w [q|N6~/I:[
一直霸佔「最無恥」三字的民建聯立時備受威脅, 像中央每天「保八」一樣, 為誓死保存「最無恥」金漆招牌, 我建議民建聯即時提出最低工資為10元, 切不可將招牌拱手相讓給自由黨。

gt2686 發表於 2010-3-23 12:04 PM

人仔呢排癲了,竟然話要低於$20,唉,人家怎樣生活?

發表於 2010-3-23 06:58 PM

[quote]人仔呢排癲了,竟然話要低於$20,唉,人家怎樣生活?
-a~Eq%Fh(Y4?,vd&r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3406571&ptid=223588][color=#999999]gt2686 發表於 2010-3-23 12:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
/^7^/R k^^? 咁明正言順拎綜緩都唔算無恥啦!:kicking:

bobo21 發表於 2010-3-23 10:08 PM

張議圓話廿雞, 若然唔夠用, 就去攞社會福利啦, 而[u]治牛檔[/u]就話, 呢個唔係佢哋咖立場, 佢哋是主張最低工時定係廿4, 果然兩個嘟好識做戲喎, 妙呀.

打狗棒 發表於 2010-3-23 10:35 PM

張宇人真是商界奇葩,廿蚊時薪也可過活,只要你們肯努力,每天廿四
}K9E3QZ d#wh 小時,每星期七天,每月卅一天及每年三百六十五日零六小0~g&Zp|
時連續工作、不眠不休,你就可以賺到175320元!絕
:w(q0CDU$Am#L2\v 對夠你生活,強烈建議張先生做財政司司長!

mnbvc 發表於 2010-3-23 10:37 PM

咩20蚊呀
;swDbv$Q&W,u 佢去完城市論壇後比人圍插之後老羞成怒拉
+Y1`&]1H~p!o(v#`%r4W 即晚改口G,_#y$B3D M$t
支持20蚊樓下

bobo21 發表於 2010-3-23 10:54 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3406884&ptid=223588]6#[/url] [i]mnbvc[/i] [/b]
w e YKa4fy8L^/C Y u 4KZ3j#w5p;}
佢當晚在電視新聞度話, 等梗業界個調查結果, 唔排除將最奀工時向下調(低過廿雞), 屎唔屎. :yy32:

benny1219 發表於 2010-3-23 11:27 PM

張生現在又唔知狗up啲乜&cw3m!T`$Fr

Q h2b)y(a0ne 話不代表飲食界 不代表自由黨 又話不代表自己立場

發表於 2010-3-24 12:06 AM

[quote]張生現在又唔知狗up啲乜X {lf m3rb!j
g[9xy.D/{*h
話不代表飲食界 不代表自由黨 又話不代表自己立場
#pa_+l1J!SN [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3406918&ptid=223588][color=#999999]benny1219 發表於 2010-3-23 11:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
'q5e*rQ(F3K9ba 唔通係神既旨意:dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.