強烈要求張宇人用時薪20元生活比我地睇
:mad: 一齊加入facebook[color=Red][size=4]強烈要求張宇人用時薪20元生活比我地睇[/size][/color] :mad:/
[url]http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=110546322293903[/url] [i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-3-24 03:14 AM 編輯 [/i]}iM+Y"_$jw
(`2oC H~
呢隻pk未衰過!低佢被facebook群組圍攻……佢富貴就不理窮人死活!﹖﹖問他知否天理何在﹖佢咁講即是話佢拿最低時薪$20元夠用啦!咁叫佢攞夠時薪$20元後餘下的薪金捐給慈
善機構!等佢捱吓都好……強烈要求他第一個拿時薪$20元為佢的人工呀… 佢$20食一餐都夠飽啦!大把人加料:dev: 呢個 超級 2 世祖x.a3`;k6r:Hp
識佢就笑死啦,專長係 賭馬 同 食雪茄p2ySf3W
佢伯爺 間大酒樓 被佢敗埋後2O LaPd[![9i
I-G H*Zh)Aa
餐館都無間,就話代表飲食業界做功能組別立法會議員 w6c9g4_XBN
2b/T#R:E2Wv5W
$20 x 10小時 x 25日 =$5000 <===== 當 張議員 月入 5千,睇下佢點過活 ivB2^Z)t:F
T TlDV:p-I4a]
司機都唔夠出糧 :lol: 唔通叫 2 世祖 行返立法會 :D 佢有咩所謂喎, 私底下收埋唔少啦 :angry:
倡時薪 20元捱轟 張宇人終認衰
[quote] 倡時薪 20元捱轟}g!N4Pl&j%n張宇人終認衰[i]2010年03月24日[/i] [i](05:51 pm)[/i] mr u5Id[
代表飲食界的自由黨立法會議員張宇人,日前談及最低工資水平時,認為實施的首階段,最低工資時薪不宜訂得太高,可訂在 20元的水平,結果掀起社會猛烈批評,早前更被市民怒擲 20元紙幣。.bw/u/grO
/sj(W3GzY O,l(D
張宇人下午召開記者會時說:「我本人、自由黨及飲食業界,並無倡議將最低工資水平訂在時薪 20元,對於我的說話被誤解,我感到唔好意思,對唔住……抱歉。」M6DFu.O ^P
張宇人表示,直至完成飲食業調查報告前,他不會再就最低工資水平作出任何評論。
CLx(},jF|
!? U-o\9@)Z:h
[/quote]!U8e2]L~fW_
二世祖 終於要 認衰
r!v!|0dkbN Q y
為了保住個 功能組別議席、保住 商家佬黨
佢無議員做就真真正正要搵 $20 時薪 佢條友禁cheap, 分分鐘覺得俾20蚊/小時俾工人已好多:angry: [quote]
二世祖 終於要 認衰h)q,F"jt-l~#q
${YN\Zf3r(I
為了保住個 功能組別議席、保住 商家佬黨
佢無議員做就真真正正要搵 $20 時薪
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3407410&ptid=223641][color=#999999]PKTung2 發表於 2010-3-24 07:27 PM[/color][/url][/size][/quote]&h:J`.R-A,h)f?
早知今日何必當初:gun: [i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-3-24 09:37 PM 編輯 [/i]FT2|!sVTh.C
一個殘民自肥的PK…既然佢認為$20元一個鐘夠生活,那就立法將所有高官都定為$20元一個鐘!無理由佢
認為我地$20元一個鐘夠生活!佢地唔得架﹖強烈要求所有高官$20元一個鐘!因佢認為E v%}2["`1yQ
唔夠可以拿其他福利!佢認為咋!由佢第一個身先士卒先啦!但我地班低下階層無講過可以
拿$20元一個鐘生活呀!我們應同班高官掉換薪金就最好啦…佢地咁偉大喎!居然$20 元一個鐘仿似大恩大惠咁!那留番D福利比
佢地D高官嘆個夠吧!若然唔夠可以拿多點福利!我地留番比佢地拿!讓佢地都得到政府福利!夠哂公平啦…… 終於係黨內外嘅壓力低下認契弟:D\)A['cl'x6u.E5y
不過關於最低工資立法問題,駛乜咁急商討? 正仆街 其實仲有好多高官要試下
頁:
[1]