娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qqicq 發表於 2010-3-25 11:22 AM

大家點睇google黎香港?

大家點睇google黎香港?:v7M:xU.d8x

||4d)iafkF 係好事定壞事呢?

yuhon4 發表於 2010-3-25 11:31 AM

成個大陸都上唔到:clap:.l(fQ?+n.PY
有咩唔好

gt2686 發表於 2010-3-25 11:57 AM

我覺得ok,至少可知道下那裡的地方是怎樣

魚佬 發表於 2010-3-25 02:54 PM

我驚香港遲早都...................:(

中國心 發表於 2010-3-25 08:21 PM

[quote]我驚香港遲早都...................:(
bQ\(t'E4u$aV8a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3408206&ptid=223719][color=#999999]魚佬 發表於 2010-3-25 02:54 PM[/color][/url][/size][/quote][size=7]驚 X 2 :yy31:[/size]

qqicq 發表於 2010-3-27 11:54 AM

[quote]驚 X 2 :yy31:@0G%ZQ,\ C"b ^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3408402&ptid=223719][color=#999999]中國心 發表於 2010-3-25 08:21 PM[/color][/url][/size][/quote]
cJ"nu4U2l 咁到時就....

發表於 2010-3-27 11:15 PM

[quote]成個大陸都上唔到:clap:
7qF%dXKi?PW 有咩唔好 @lG#da)J z6Y.d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3408068&ptid=223719][color=#999999]yuhon4 發表於 2010-3-25 11:31 AM[/color][/url][/size][/quote] E*a@'Y P)ks|
大陸上唔上到關你咩事?大把網大陸都想唔到啦! La$wF$V7ChI
咁會有優越感d?:yy09:

pp137pp 發表於 2010-3-29 12:23 AM

[quote]我驚香港遲早都...................:(
mow cY"^2`R1T [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3408206&ptid=223719][color=#999999]魚佬 發表於 2010-3-25 02:54 PM[/color][/url][/size][/quote]真係好有可能嫁~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.