娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-3-28 11:19 AM

鄭中基蔡卓妍承認已婚4年

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html[/url]藝人鄭中基與[url=]蔡卓妍Q8E1D0afw&o n
[/url](阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在[url=]洛杉磯
0F&V&R YTV9T9j [/url]結婚,現已分手,正辦理離婚手續。4x*q"TM#yrZ
鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在雙方家長支持下,在洛杉磯結婚。他們一直認為結婚是私人的事,沒必要公開,雙方亦同意以這方法處理,但最近失實的報道,令他們要出來交代,這亦是最後一次交代。
6M-KGJn 他表示,結婚時候,生活非常開心,隨大家共同成長,有更深入了解,為了對大家更好,最近宣布分開,這是在理性情況下的決定,分開不是因為第三者,亦不是如報章的失實報道。
%hqh+w9xw+OR 他指出,至於離婚問題,現時正處理,會按法律程序去做。鄭中基忍不住流淚稱,儘管不能成為夫妻,但大家過了一段好開心的時間,希望日後可以有成為好朋友,亦呼籲傳媒給大家一點空間。
I,EwC}{ [b][color=magenta]愛情雖是美麗!但郤如烈風中轉瞬即逝!不許人間到百頭!望他們再見亦是朋友!不論事與願遺的無奈,起碼曾是美麗熣燦的一頁……[/color][/b]

e_e 發表於 2010-3-28 11:23 AM

[quote]http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html藝人鄭中基與蔡卓妍
R_ yf8raW8z (阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在洛杉磯
2}2ADWCO5k&u'eB 結婚,現已分手,正辦理離婚手續。
*~D9tUX 鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在 ...
0gS#N8e-C"z]0n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409787&ptid=223917][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-3-28 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]&r:o|$v Jm%|4Fo:_;o
回下我"發夢"同"聽英文兩"個POST拉 ...{Fn s cw1Y%]Z
另外 , 喜歡這一類電影嗎 :
7W+YE e:T b3ThN [url=http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I]http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I[/url]

電梯男 發表於 2010-3-28 11:37 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

goodnicelady 發表於 2010-3-28 11:39 AM

[quote]d$~-qXR"YW2z.j;e0h
回下我"發夢"同"聽英文兩"個POST拉 ...Q/bo5\6l4j
另外 , 喜歡這一類電影嗎 :
7l$@D2Uc3z&V [url=http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I]http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I[/url]
&P s0N/T!G a ]7xB+L!_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409789&ptid=223917][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-28 11:23 AM[/color][/url][/size][/quote]sorry…而家趕出門!回來後回你…

電梯男 發表於 2010-3-28 12:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kuru 發表於 2010-3-28 12:59 PM

又會咁兒戲,

電梯男 發表於 2010-3-28 01:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2010-3-28 03:35 PM

佢地喊晒口好似好唔捨得:crybye:

e_e 發表於 2010-3-28 03:41 PM

[quote]:ITDBk4B4g5V$|9C8X
4_y v,A@zQQ W\-^
腦筍都未生埋學人結婚 :D
\`4NN vfF [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409842&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
:C)Y6E Y2l,J+Z+~0w$l 但下面既經歷,就人地結十次婚,都唔夠阿SA多:dev:

電梯男 發表於 2010-3-28 04:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2010-3-28 06:01 PM

[quote]4XpB"W7fudp.z

0W^9jes,?8|]x 娛樂圈十對結婚九對離婚  :dev:
}"J1a3b/|#H6G $NB4~0Sv qW
睇下低B千樺又幾時  :D
iwM qB5a*UR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409930&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 04:09 PM[/color][/url][/size][/quote]fXUOv N m
妖 , 我最憎你E+憎人幸福嫌人苦命既人 , 鬼唔望你成世無老婆:mad:

電梯男 發表於 2010-3-28 06:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2010-3-28 06:17 PM

[quote]
BJ'l-^9S
g s9f(t j 梨甘毒丫 :yy36:  
,U7nt+M M wU,K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409979&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
J-H7I'V*k~x 咁可以有娘子架嘛:dev:

mnbvc 發表於 2010-3-28 07:03 PM

比人踢爆先焗住離者
er|&DW` XN7e 阿嬌等甘耐先合組返
r)y)U-x;A3R:K 老英仲唔逼佢離婚咩-BB0p2l7Y:P
一張紙d記者刀要隔幾年先知$^!}9fYEK3a
唔比佢呢頭大搖大擺搞離婚"N T5xQP_!Sp
又偷偷摸摸係唔知邊到再結過 O7{P$^},|G `
吹佢帳咩

CK銘 發表於 2010-3-28 10:11 PM

估唔到佢地結咗婚咁耐...........

pp137pp 發表於 2010-3-29 12:26 AM

[quote]UU$G`y9E&V2^

3h2\ v u P)k,G 娛樂圈十對結婚九對離婚  :dev:"[ cq jY
6x.fe p `0g
睇下低B千樺又幾時  :D
A W#l pZm(@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409930&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 04:09 PM[/color][/url][/size][/quote]我都係咁話~娛樂圈經常有d咁既新聞嫁啦..都唔覺得有咩大不了~

電梯男 發表於 2010-3-29 02:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-3-29 02:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2010-3-30 12:50 AM

[quote]上次劉華被踢爆結婚,記者訪問阿Sa,佢當時重大大聲話︰「結緍一定會公開」!i|fd3Hh2C
\p8dg uH3w
個個刀係大話精 :noway: h?_e!Nx~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3410383&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-29 02:09 PM[/color][/url][/size][/quote]q/|gLX
你唔驚又出口咩???:dev:

電梯男 發表於 2010-3-30 12:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.