鄭中基蔡卓妍承認已婚4年
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html[/url]藝人鄭中基與[url=]蔡卓妍[/url](阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在[url=]洛杉磯.^!YM;g9gs
[/url]結婚,現已分手,正辦理離婚手續。
鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在雙方家長支持下,在洛杉磯結婚。他們一直認為結婚是私人的事,沒必要公開,雙方亦同意以這方法處理,但最近失實的報道,令他們要出來交代,這亦是最後一次交代。?mq'O6W
他表示,結婚時候,生活非常開心,隨大家共同成長,有更深入了解,為了對大家更好,最近宣布分開,這是在理性情況下的決定,分開不是因為第三者,亦不是如報章的失實報道。3RsM/wE iY
他指出,至於離婚問題,現時正處理,會按法律程序去做。鄭中基忍不住流淚稱,儘管不能成為夫妻,但大家過了一段好開心的時間,希望日後可以有成為好朋友,亦呼籲傳媒給大家一點空間。?@8W*ipI l"t#P2l
[b][color=magenta]愛情雖是美麗!但郤如烈風中轉瞬即逝!不許人間到百頭!望他們再見亦是朋友!不論事與願遺的無奈,起碼曾是美麗熣燦的一頁……[/color][/b] [quote]http://hk.news.yahoo.com/article/100327/4/h86p.html藝人鄭中基與蔡卓妍9_8vbwQ8rt zK
(阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在洛杉磯
結婚,現已分手,正辦理離婚手續。.n]j%@9M@r'u:wdX
鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409787&ptid=223917][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-3-28 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]Hh0Fi0L
回下我"發夢"同"聽英文兩"個POST拉 ... _ m3}w(v]m
另外 , 喜歡這一類電影嗎 :
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I]http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
回下我"發夢"同"聽英文兩"個POST拉 ...!n]!hq+T
另外 , 喜歡這一類電影嗎 :IJT @{*Dk!M
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I]http://www.youtube.com/watch?v=ycji4OG3B4I[/url]\1UjX|,J2}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409789&ptid=223917][color=#999999]e_e 發表於 2010-3-28 11:23 AM[/color][/url][/size][/quote]sorry…而家趕出門!回來後回你… **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 又會咁兒戲, **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 佢地喊晒口好似好唔捨得:crybye: [quote]
)Bs+Z5Q8f7ou*M@)ac}
腦筍都未生埋學人結婚 :D cquWI8~h7R:r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409842&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]h2O&~-u&h9H*t*bX
但下面既經歷,就人地結十次婚,都唔夠阿SA多:dev: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
:I5|i7Nc a:o
娛樂圈十對結婚九對離婚 :dev:w;bGfb4cr!w
NVC \ ~0I3y
睇下低B千樺又幾時 :D6wA7oWuA.J%c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409930&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 04:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
妖 , 我最憎你E+憎人幸福嫌人苦命既人 , 鬼唔望你成世無老婆:mad: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
梨甘毒丫 :yy36: W"vm(Q-?*O0xR0h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409979&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]B~+W^d7|
咁可以有娘子架嘛:dev: 比人踢爆先焗住離者/Q2S"B#eda
阿嬌等甘耐先合組返F*~+?Pt%x ~ U
老英仲唔逼佢離婚咩
一張紙d記者刀要隔幾年先知
唔比佢呢頭大搖大擺搞離婚rktzS/O Y
又偷偷摸摸係唔知邊到再結過N;xy"W ]r3N/@.r
吹佢帳咩 估唔到佢地結咗婚咁耐........... [quote]
5_+@c1it#V(d%W
娛樂圈十對結婚九對離婚 :dev:,q:g dY(zR
睇下低B千樺又幾時 :D#op9T1~f z%`"g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3409930&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-28 04:09 PM[/color][/url][/size][/quote]我都係咁話~娛樂圈經常有d咁既新聞嫁啦..都唔覺得有咩大不了~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]上次劉華被踢爆結婚,記者訪問阿Sa,佢當時重大大聲話︰「結緍一定會公開」!
個個刀係大話精 :noway: *`(Kt2V5`}Fop)RY
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3410383&ptid=223917][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-29 02:09 PM[/color][/url][/size][/quote]9vO,CT(Gpyz [
你唔驚又出口咩???:dev: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
2