娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-3-30 12:28 PM

藝人結婚 , 離婚

會唔會仲有藝人已經秘密結婚 ??
Y%@:? D/?K
;{c"l"T.X/]Qt 你估會係邊個 ??
3G!d1||,YV&? ?(w1]*B7r ~7z#j"sR/T
香港 d 新聞一不離二 , 二不離三 !!vR_ r l-XX*[G
5N~ [[D0m;E"O~ b
又會唔會有d藝人結婚 , 離婚都無人知 ??

魚佬 發表於 2010-3-30 12:41 PM

冇咩興趣想知 :sleep:

gt2686 發表於 2010-3-30 12:55 PM

唉,有時有d野,唔想比人知就要禁做...

CK銘 發表於 2010-3-31 01:39 AM

呵········有都唔出奇

電梯男 發表於 2010-3-31 10:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2010-3-31 06:08 PM

race咪秘密結完再離囉!向佐爆ga:kicking:

電梯男 發表於 2010-3-31 11:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2010-4-1 09:09 PM

race好差咩?:yy13:

Winters 發表於 2010-4-1 09:12 PM

[quote]"eP[/B"@7Byn iFc [

^0|,s k O 下,向佐甘都仲要丫  :nogood:(ts_qB&P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3411961&ptid=224089][color=#999999]電梯男 發表於 2010-3-31 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]*M Fz3j+W3GKR2D
向生當年又係咁,做仔嘅行返阿爸條路有咩所謂:dev:

e_e 發表於 2010-4-1 09:39 PM

[quote]Af?+k7j2w:\%w/g
向生當年又係咁,做仔嘅行返阿爸條路有咩所謂:dev:
6f~+G-JYA:~Z9zTeu [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412537&ptid=224089][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-1 09:12 PM[/color][/url][/size][/quote]jt}-l(K6Z8]
講真 , 我覺得向佐係 "鐵" 演得不錯~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.