娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-4-3 12:34 PM

原來3日者[img]http://www.yoyocici.com/download/down/emote/yociexp45.gif[/img]

BOYDWAN 發表於 2010-4-3 12:43 PM

[quote]原來3日者[img]http://www.yoyocici.com/download/down/emote/yociexp45.gif[/img] y9Z%[c8xP3\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413455&ptid=224363][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-4-3 12:34[/color][/url][/size][/quote]&a4YR2f%C+iI:p

JIA?F~ RE%h g.@)aY
-Fp,f Ru ln
係每個版主每人三日~[img]http://www.yoyocici.com/download/down/emote/yociexp45.gif[/img]

mnbvc 發表於 2010-4-3 12:55 PM

[quote]
W%S)W-cmwi}
!X9Dpn"Cj K { KqR(H*U&p0e

B:C6V#`RC)[ i 個版主B PA"} L

NIW%K:{mt
8BF5Q,xR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413463&ptid=224363][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-4-3 12:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
` d$Z|nev 失蹤個d計唔計:yy14: :yy31:

自由神 發表於 2010-4-3 01:01 PM

[quote]
.Bz/J1P] 失蹤個d計唔計:yy14: :yy31:,\ @3L,n)Mh w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413473&ptid=224363][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-4-3 12:55 PM[/color][/url][/size][/quote]本版主會代其執行:) :dev:

Winters 發表於 2010-4-3 02:15 PM

[i=s] 本帖最後由 Winters 於 2010-4-3 02:18 PM 編輯 [/i];\.c$Z R:bD Ea7GJM4~

3v(? sj"E1x [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413430&ptid=224363]59#[/url] [i]BOYDWAN[/i] [/b]
'z$pY| b qL5xs,Wv 本來以為事已了結我亦無謂多花唇舌,但版主你咁好心機打咁大篇野黎覆我,我梗係要禮尚往來,慢慢打篇野黎覆你啦.:dev:TvR){,f)}g@
不過,同大聲講野唔代表有道理一樣,打大篇野亦唔代表有道理.
~ r}I7XdO} 8i)I[%a7s} h-rS7T
我之前話自由神版主係因為我對於佢對"死"呢個字咁執著感到一頭霧水.
4p;z$e qWDCR n 此外若論才高八斗見多識廣用字精闢,誠言,比起版主你只係小巫見大巫.:D
ix!F(c(`Z)B2g
|d]1a};~+ux 講"河蟹",admin係吹水版寫明"歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。".
2hx9Oqg 對於admin三番四次見到我地肆無忌憚咁討論敏感話題,都絕少刪帖,我都好感激佢嘅包容.:)P TS!@w|^`
B(g8@K7hhW6S
"出聲就話干預唔出聲就話唔理..."N Xslg1~ N/O'QkC:DP
俗語也有話民不與官鬥,估唔到閣下認為會員對在位者有要求都係荒謬.
*Vt o%cd}\ N 曾經有人講過,對領袖無情,先至係偉大民族嘅標記.也許,係華人社會入面,根本唔應該批評在位者.:hitwall:
)@s5rU%~b9k1S%`
T1@&`/l2bw;~ [b]另外,我從來無講過係網上發表言論唔駛負責.[/b]
b%`'d9gz6FdB U [b]係之前回應d版主個陣,我都有講到對於網民應為自身言論負上責任,我係舉腳贊成.[/b]
W{5b(j@Y [b]就攞前掛高X有條友因為話要炸死曾蔭權,強姦學生妹被人拉,直頭係抵死.[/b]:good:-Mv/X#v/b)Q?
對唔住,啱啱睇番先醒起因為打打下delete左,所以無回到d版主講劉曉波段野:hitwall:
nU(v$t1@zNG-Y [size=0px] h( V+ B, A6 ^; ~: U[/size]+uY+Ep#p^oS.M

:b8^9|$b[rX 閣下身為版主,竟然講出"你咁叻不如你黎做啦"呢番好似細路仔發脾氣先會講嘅說話,我真係好震驚.:eek:"nh K;v6uV _
同踢波先識講波呢個"道理"一樣,真係有點兒荒謬.
7\x@ W8f{1n@I%r
'kPd(g0J1Y!a 可能你覺得"小圈子"呢個字詞含有貶義,但係我個句說話入面呢個字詞絕對唔含有貶義.:giveup: R-wSJ6Uv/RO
我認為只要係帖外唔影響到其他人討論,我唔覺得小圈子嘅存在有任何問題. W3sk(`7q%z `Nq$D

{0@ b.j&T8{p*l 閣下話所謂"烈士"到真正出事時,一定淆底縮沙鼠埋一二角,我諗閣下會咁諗,睇黎應該係以己度人.:dev: ENo9`3q]
雖則大部份人屬於"講就兇狠,做就碌X"呢一類,不只係21年前,就算係而家都可以睇到,其實仲有唔少人言出必行,敢於對抗不平事.:good:9OWq }2P#e8P"mg]/L

9zH'Rq0CY"I$\&r#q 最後,從閣下"希望大家...而唔係以嘩眾取寵, 縱火即遁嘅心態去參與."呢一句可以睇到,
!J9?\(ql}x 同個個楊哲安指"反對派"搞對抗一樣,閣下本身已有立意,認為我搞事.:giveup:
9n-KT+ib"W"~Ea u ed[-Y FE w5J
係咁嘅話無論我再多講幾次,在閣下眼中我始終係一個罄竹難書嘅人.:sleep:

BOYDWAN 發表於 2010-4-3 02:37 PM

[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413495&ptid=224363]65#[/url] [i]Winters[/i] [/b] W1QO c)YV6n G$['J

$w|6mAc _:C 放心, 會員winters 我當然唔係只為招呼你先回, 我亦唔覺得我嘅回覆好大篇, 相反仲好求其添~:D!E@%E n/Y8u4z V/E6e
我都知你地悶咗好耐, 要玩當然亦無可厚非, 不過真係要等吓先, 相信你亦會有相當耐性嘅~:dev:*V(O!nt)Cd8Ee
不過, 大聲講野唔代表有道理, 大篇野亦唔代表有作用, 道理如出一徹; 你嘅回應我亦唔見有乜建樹, 相反眼見有會員思維如此我仲有d 唏噓添......:(G,r0|:F/rn*Cu
至於想將我嘅表達歪曲去做文章, 我只會講斷章取義好講求技巧, 等我遲d 回完先再慢慢試過啦~:D

Winters 發表於 2010-4-3 02:49 PM

[i=s] 本帖最後由 Winters 於 2010-4-3 05:16 PM 編輯 [/i]
s,I5kk `N0HT#W%e _&U:[4`Fj&bYy
[quote]65# Winters s@q;u*Y*X

$c4W7q)m0nK S2c 放心, 會員winters 我當然唔係只為招呼你先回, 我亦唔覺得我嘅回覆好大篇, 相反仲好求其添~:DRX"qr1aR"MI8c
我都知你地悶咗好耐, 要玩當然亦無可厚非, 不過真係要等吓先, 相信你亦會有相當耐性嘅~:dev:[size=0px]5 @3 X; _" A' I# S4 U[/size]
R P4yc*C:p };m)A,r} 不過, 大聲講野唔代表有道理, 大篇野亦唔代表有作用, 道理如出一徹; 你嘅回應我亦唔見有乜建樹, 相反眼見有會員思維如此我仲有d 唏噓添......:(x3~ v]B Ff+r
至於想將我嘅表達歪曲去做文章, 我只會講斷章取義好講求技巧, 等我遲d 回完先再慢慢試過啦~:D
J ?#Y)m{4F!A&v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413505&ptid=224363][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-4-3 02:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
yT6W,{d7P~L 我就唔係幾悶,因為我嘅事業每日都大起大落:dev:g3p Fg9d-S w6u
另外我重申我無意亦無係呢個帖度玩野.但係就如我係上邊所說,版主你已覺得我係玩野:hitwall:,Un4of8NnI
我嘅回應無建樹係正常不過,我打篇野嘅目的係回應閣下嘅言論,而唔係提議點改善26fun.:haha:
O,pwZ4J.o 至於被人歪曲表達做文章...其實係咪表達能力出現問題先會出現誤會呢?:DP:r8jKO3b&Jh
p.s.唔理係官官相衛定幫老友,版主你都可算夠義氣.:dev:

Winters 發表於 2010-4-3 05:16 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413495&ptid=224363]65#[/url] [i]Winters[/i] [/b]3L*afG q*~E)T(m
[b]另外,我從來無講過係網上發表言論唔駛負責.[/b]es8{.{1YuO*f/Q
[b]係之前回應d版主個陣,我都有講到對於網民應為自身言論負上責任,我係舉腳贊成.[/b]
{h T-uW3wg D1x [b]就攞前掛高X有條友因為話要炸死曾蔭權,強姦學生妹被人拉,直頭係抵死.[/b]:good:&?\9u?p_F
對唔住,啱啱睇番先醒起因為打打下delete左,所以無回到d版主講劉曉波段野:hitwall:
#P2@?2te |I
G$u^ z%\D}{L 頂,原來係有打到:hitwall:

mnbvc 發表於 2010-4-4 12:55 AM

[quote]本版主會代其執
je!q8^-_8bS$A!K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413477&ptid=224363][color=#999999]自由神 發表於 2010-4-3 01:01 PM[/color][/url][/size][/quote]3U1dJ"J;b:a
新劊子手呀:dev:

d228216 發表於 2010-4-4 01:06 AM

[quote] 65# Winters :b1}&YtfN
另外,我從來無講過係網上發表言論唔駛負責.
%lEc_7U(t m 係之前回應d版主個陣,我都有講到對於網民應為自身言論負上責任,我係舉腳贊成.1u:uPrR
就攞前掛高X有條友因為話要炸死曾蔭權,強姦學生妹被人拉,直頭係抵死.:good:
#^Lnk\*q#[ |3o ...
!i5T O!qW d.S8u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413537&ptid=224363][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-3 05:16 PM[/color][/url][/size][/quote]take it easy, enjoy your life. :D

BOYDWAN 發表於 2010-4-4 02:09 AM

[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413537&ptid=224363]68#[/url] [i]Winters[/i] [/b]
LK)EpL-iBI
yj$WGxX 哈哈哈哈~:D 眼見會員你長篇大論回完又回, 大上大落嘅事業不容有失, 實在毋須為如此小帖勞心喇~:dev:
J#`R:rA? 不過, 就算逐隻字去計會員你總算叫回得幾有誠意, 咁閒雲野鶴嘅我都唔可以咁躲懶嘅~:D!k2sy+f s
會員你千祈唔好妄自菲薄! 若然你唔係材高八斗又點會咁多高見呢? :D 就算無建樹都絕對娛樂性豐富呀~:D
z*}/B)ZQ2m|8To 就以你單以一個"死"字都可以有咁多回應, 仲用執著嚟形容, 就足見你大智大慧; 自由神真係應該放下喇~:D
*m1X%Jvx Qk 再者, 難得你對admin 嘅包容有感激之心, 咁對admin 呢隻"河蟹"嚟講, 都真係蟹懷安慰咯~:D
9W+rdl^}s 至於你對本人嘅"出聲就話干預唔出聲就話唔理..." 集中回應, 我亦深感榮幸; 不過呢, 我就真係唔明你所謂嘅"會員對在位者有要求" 同對我嗰番"出聲就話干預唔出聲就話唔理..."有乜關係, 究竟係理先啱吖? 抑或唔理先啱呢? :haha:
^/Z}PP ~.} E_ 我亦無講過荒謬喎! :lol: 會員你未免諗得多咗, 太負面喇~:D
U6M1T uM [#SY&Z 曾經有人講過"對領袖無情,先至係偉大民族嘅標記"?  可惜, 呢度無人叫邱吉爾吖...........:giveup: n0L%fK5H7i8QGe,S
而且我個人就比較膚淺, 只係識1961年嗰句老土嘢 "ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country"
3^(AoD0K T*L 所以我會認為, 要批評人實在太容易; 反而獨善其身推己及人嘅人先叫上道~:good:
5F0HtqwWX(Y 當會員你話 "閣下身為版主,竟然講出"你咁叻不如你黎做啦"呢番好似細路仔發脾氣先會講嘅說話,我真係好震驚.:eek: " 我點止震驚?! 直情震慄添啦!!! :eek: 我以為26 鬧鬼呀! :cry:  差d 想搵呀司徒法正師傅幫幫忙添~ :giveup:jH1]uN0s|
好彩, 我睇番我嘅帖, 總算知道係虛驚一場.........:haha:
a-V4l9QU+t0R:ZYb'U 都係post 番成句出嚟先:`$yVika8d
[b]"但唔好忘記版主出身都係源自會員, 從來無空降; 成日鬧管理層嘅人, 我真係誠心誠意同你講, 既然你咁有抱負, 咁交比你扭轉乾坤啦, 你可以吸引到好多會員發言嘅, 又可以顧全大局嘅, 我一定撐你, 加油呀"[/b]O2oDOlq g
誠心誠意喎...........都叫發脾氣? :eek: ![qW(FL @7L
事實上所有嘅版主都係從會員仔做起吖...........:haha: 咁對一個有抱負嘅會員, 我無理由唔支持咖? :confused:~}'k&?K m?L
仲講"加油"添! 咁都叫細路仔發脾氣嘅說話? 死喇, 我細路仔嘅時侯, 聽都無聽過人發脾氣會咁同自己講, 自己細路仔發脾氣嘅時侯又唔識咁講喎...........G+~4fo&zf1t
嗯........睇嚟會員你嘅兒童心理都幾高層次, 我又學多咗少少嘢........多謝多謝~:agree:vW1r Y D1I
"小圈子"呢個字詞唔係貶義嗎? 咁即係褒義呀? :lol: 好咯~~~ 咁以後大家可以繼續返自己喜歡嘅帖暢所欲言咯~~~:clap:
!y4gg8rAL)X@ 開頭唔知見到呢個字詞真係有d 擔心, 等我鬧嗰d 爬格仔嘅朋友先, 明明係褒又話貶...........真係害人不淺呀~:nogood:b['L-fw s
當然, 我都好認同會員你嗰句"帖外唔影響到其他人討論,我唔覺得小圈子嘅存在有任何問題", 呢個亦係我地管理層嘅一貫作風, 不過就好講求會員間嘅自律喇 :)?)t,q6Y_hN"F)J6b
至於"烈士"嘛................小弟我可能孤陋寡聞人面淺薄啦, 烈士呢我就真係未見過喇, 反而坐收漁利人云亦云嘅就真係見到無十萬都九萬九, 所以我唔係以己度人, 只係實話實說啫~:D 不過所謂物以類聚, 可能以會員你嘅烈士氣魄身邊不乏如斯英雄, 小弟我呢d 小輩就只有嘆一句望塵莫及喇~:dev:3a'Q!LIQ'~6}
P2h*Q[:ME
3x$c*Z nU
罄竹難書嗎? 只怕未必.
(i'H"E"S@s8c-j 都係時侯正正經經表明一下以正視聽喇.B I9]Q s2Gp:T"P
要知道世界上無一個人會同自己一樣嘅~ :)
Z1VD2uN$R 一直以嚟, 我地都有個理念: 26無版主, 因為個個會員都係版主.
"@h3n ]s b 我地只係負責執洗版post, 加會員分嘅啫~:Dd*U7H-YM$s jt
呢一點, 我肯定呢度無任何一個管理人員會反對.2f'iqY1A2x'P
試問我地又點會對用心回應嘅會員視如草芥? :)"KPi0t"x5{
如果會員你真係以為我嘅言論係衝住你, 咁呢個誤會未免太表面喇 :)
A U&`-tI"~"VB 借你引言去回覆, 唔係惡意, 只係當中有好多要點,  係其他會員未及明瞭嘅.
RgWWqm0DyC+dM 而你所提出嘅, 的確講得好, 亦好值得我去借用.9Oznr F
所以發生"對號入坐".
fd~;_h 我嘅表達能力當然唔高啦, 仲好低層次添~:D 不過最重點係我無列明借你嘅引言去希望大家理解, 呢樣我真係要對你講句抱歉~:agree:
6U'BpQ5nHu 話分兩頭, 如果我地真係對你有敵意, 又何須浪費大家時間呢? :)&J t9bK`i{#v
同樣, 以你質素絕無理由唔奇怪, 我嘅回覆同你嘅引言有好多地方格格不入咖? :) V'S.q~@q |
因為我唔係要攻擊你而去覆, 係想大家可以更磨合去維護呢一度.!^+nNy V"g0gG
你真係要玩嘢嘅話又駛乜講咁多? 有理無理亂入都得啦, 係咪? :D
R}-HJs,uDn 好喇, 嬉笑怒罵肺腑之言都真係講晒, 希望你地真係可以繼續為呢個論壇付出多少, 好好享受上26嘅時光 :)
6V4BfRR&nk Z-s r`*K6ZC8k)j8Y
P.S.     官官相衛就無喇, 幫老友就一定咖啦~:D 話知佢係乜嘢人乜身份, 係我兄弟嘅我都唔會坐視不理嘅~ :dev:
tZVv ]3X P.S.2. 不過我今次出聲就唔係為兄弟, 真係有感而發啫~:agree:
%r8B u5i|2L%}6T9h P.S.3. 如果應付完大上大落嘅事業又有時間嘅話, 就去[頑童俱樂部]同我地吹吓啦, 隨時歡迎 :).Bd*B9E,F/E
P.S.4. 未出 :dev:

奉命 發表於 2010-4-4 03:53 AM

好多字啊,睇到我眼花花添:yy26:

d228216 發表於 2010-4-4 12:11 PM

[quote]68# Winters 0`-cP$c6y6Y4hb

J$[7} D(J!`X P.S.4. 未出0hlO-vkDB] |
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413705&ptid=224363][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-4-4 02:09 AM[/color][/url][/size][/quote]:noway: :noway: :noway:

e_e 發表於 2010-4-6 03:17 AM

大家好 , 去完台南三日回來拉:dev:

vv1668vv 發表於 2010-4-6 03:30 AM

[quote]大家好 , 去完台南三日回來拉:dev:
1lKmR,Uy&L3rr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414787&ptid=224363][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-6 03:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
{(GI5KB(N,B{ ul Z#x$N{f

!LeT3R$p6TF,E7_ F [font=新細明體]狠町???[/font]

e_e 發表於 2010-4-6 03:35 AM

[quote]
(d` p4^e iZKS ]
G#O5xlR$ZC
.n a'@U{F 狠町???
/Rwg2LmHHQz [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414791&ptid=224363][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-4-6 03:30 AM[/color][/url][/size][/quote]R.mh2Y$[ wC%@:f8x'q
都話台南(市)咯:haha:

goodnicelady 發表於 2010-4-6 04:30 AM

[quote]大家好 , 去完台南三日回來拉:dev:
^/}Z({7vHOs [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414787&ptid=224363][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-6 03:17 AM[/color][/url][/size][/quote]我睇到呢個post就笑餐死!傻甘!歡迎你回來喎﹖台南好玩嗎﹖

e_e 發表於 2010-4-6 11:16 AM

[quote]我睇到呢個post就笑餐死!傻甘!歡迎你回來喎﹖台南好玩嗎﹖
o#Z@Y mc [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414807&ptid=224363][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-4-6 04:30 AM[/color][/url][/size][/quote]@4f9oIi;sb
OK拉 , 不過最好玩係房東太太羅:dev:

Winters 發表於 2010-4-6 02:54 PM

[i=s] 本帖最後由 Winters 於 2010-4-6 02:56 PM 編輯 [/i]
a`:DG/z0J
r7a'u6N.h8v!b+F%s [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413705&ptid=224363]71#[/url] [i]BOYDWAN[/i] [/b]xb*]-u(@8x[z$QV
估唔到因為窒一窒版主搞到我耍回完又回:haha: :hitwall:d7o(Ap!~p-w \^
版主你咁閒雲野鶴都肯花時間黎指導我兼以正視聽,在下感到萬幸之餘當然都要覆一覆你:D
T0AB3rL Q 係版主你面前,我邊有妄自菲薄嘅資格啦?版主你唔駛咁謙:D
L'k.ZG"@Szl8yC$h 對"死"字執著在先,好似唔係在下窩 :D/lV*m z6x5\
"出聲就話干預唔出聲就話唔理..."呢句話,難道閣下你認為身為版主,講出呢番話係恰當?
ci`G+?m~ 如果曾蔭權講"我做你又話我錯唔做又話我唔做野",咁你覺得市民會點睇?
)F(T*B6TIFq[ 市民自然會認為佢係度發悔氣,叫啲市民唔好咁多批評.
;]7l;TU4cp;[ mf 獨善其身...版主你咁閒雲野鶴當然咁諗.k1Yf(tlW;YO
至於推己及人...呢樣係責任問題.
9B+L:~/a`'z EoRQ!w 攞個例子,就好似而家咁,你估人民無推己及人,唔知馬英九係振興經濟已經下左好多苦功,花左好多時間咩?d:cT%rRol
但係,呢啲係佢身位總統嘅職責:hitwall:7]"UC4y5H+]fE5\
另外版主你個句說話,就真係又要講聲對唔住,恕小人我以己度君子之腹,
&x:`%~D5b_~%],]1C8n#p 有眼無珠,睇唔到句"加油",更加睇唔出版主你係誠心誠意咁講出黎.:dev:
+Bj,i9Q7\h$p&] 講返"烈士",今次到版主你妄自菲薄啦,咁幫兄弟足見你都不乏英雄氣魄啦 :D8Aho MJ7^
坐收漁人之利嘅人我相信大家係職場商場都見唔少,甚至乎人人皆是如此.L:FZ7|}2x]-t3n
但咁樣亦唔代表呢個世界無哂肯為理想奮鬥,言出必行嘅人,我雖然唔係,但身邊的確有咁嘅人 :dev:a9ofi8O5K l
Yay*Qi&TS

3y%lc8v!H%AkK8p 再講返26fun呢度,以前我曾經短暫黎過,個時仲由entfun分拆做兩度.1WmS y%U9s @3t5V
但真係加入只不過係幾個月之前嘅事. [rN+W.pnS
我啱啱好見證到由舊版面轉到而家呢個咁麻煩嘅新版面,E V.JK:mut1G
由有政版變到無,由本身10內可以免流量睇到第1頁啲相到而家淨係可以睇到頭10張,仲要係得600x600嘅相.
e`$PM;]f8c 無錯我貼相主要目的係想攞分,不過攞分之餘都想得到回應,同其他版友有啲交流.但而家呢?
j9i|8Jn@ 雖然以前貼相要版主加分,不過總好過而家.
.{ amn^ y*a;K$}&bd 之前都有唔少會員包括我都俾左唔少意見,不過呢度改善左幾多呢?
5pY4T c!Ql Y c6X]D2P [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-208998-1-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-208998-1-2.html[/url]
nQ,NyQ$z-KQ 不過我諗對於係26fun賺到嘅微乎其微廣告費,admin都不太在意.:hitwall:1sr(kp0hZ"r
4g-y5tKj[ i
仲有[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197439&page=1#pid3025956]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197439&page=1#pid3025956[/url]

Winters 發表於 2010-4-6 02:58 PM

[u][b]發貼量[/b][/u],而家每日有無34百都成問題1^kX&C0M G(D,w
A;^5Ou @-H7Fn
[table][tr][td]2009-10-01[/td][td]  [b]3.5%[/b] (1038)[/td][/tr][tr][td]2009-10-02[/td][td]  [b]3.4%[/b] (1009)[/td][/tr][tr][td]2009-10-03[/td][td]  [b]3.3%[/b] (970)[/td][/tr][tr][td]2009-10-04[/td][td]  [b]4.8%[/b] (1422)[/td][/tr][tr][td]2009-10-05[/td][td]  [b]5.4%[/b] (1590)[/td][/tr][tr][td]2009-10-06[/td][td]  [b]4.6%[/b] (1339)[/td][/tr][/table]

頁: 1 2 3 [4] 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.