大專五子報名參選落實公投
【本報訊】「大專 2012」五名成員昨天正式報名循五個地方選區參與 5月 16日立法會補選,包括將在新界東披甲上陣的學聯前秘書長周澄。由於公民黨及社民連昨天起也陸續報名參選,換言之五區選民在 5.16補選日勢必「有票可投」。昨天報名參選新界東的社民連「長毛」梁國雄歡迎學生參選,呼籲選民 5.16以手上寶貴一票,就踢走功能組別親自表態。[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100402&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=13888796]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100402&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=13888796[/url]~@3l+A'wG pQ
成事不足,敗事有餘:sleep: [quote]【本報訊】「大專 2012」五名成員昨天正式報名循五個地方選區參與 5月 16日立法會補選,包括將在新界東披甲上陣的學聯前秘書長周澄。由於公民黨及社民連昨天起也陸續報名參選,換言之五區選民在 5.16補選日勢必「有 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412866&ptid=224385][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-2 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
何以見得???4e"v[ G F!h_MVe5C
我聽過周澄的電台訪問 , 覺得佢好料 好有理念喎(@tb9I;B/ad;o Q
(足以讓甘仔迷上的有理想少女:love: ) [quote]
何以見得???
我聽過周澄的電台訪問 , 覺得佢好料 好有理念喎'S$`%[}x-M&nfZ9Lt
(足以讓甘仔迷上的有理想少女:love: ) _;z#wG3R-bV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412869&ptid=224385][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-2 11:03 AM[/color][/url][/size][/quote]"w[N)vPr W0C FT
當年老董都好有理念,想將香港打造成中藥港,數碼港,結果?
志大不足以彌補才疏:sleep: [quote]
何以見得??? nWsb+tU'Ny!Y
我聽過周澄的電台訪問 , 覺得佢好料 好有理念喎
(足以讓甘仔迷上的有理想少女:love: )t~m\ \{X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412869&ptid=224385][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-2 11:03 AM[/color][/url][/size][/quote]p!{6S0F PG.ld#x/S
廿蕉拉你又唔去參埋一份$etx#C|;Cjd`w
唔係個樣睇得下會迷上咩:yy01: [quote]
廿蕉拉你又唔去參埋一份
唔係個樣睇得下會迷上咩:yy01:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412878&ptid=224385][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-4-2 11:34 AM[/color][/url][/size][/quote]:v+@Hj/ZOuf.v
你見過佢個樣 , 就知我絕對唔係因個樣而迷佢 ... :haha: [quote]%?#?Uz&MY}
廿蕉拉你又唔去參埋一份(|or`f;b,@%s q
[b]唔係個樣睇得下會迷上咩[/b]:yy01:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3412878&ptid=224385][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-4-2 11:34 AM[/color][/url][/size][/quote]