娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-4-4 02:15 PM

網民上載陳奕迅新歌被捕 討論區貼超連結 可判4年

【明報專訊】[url=]海關Bc1y$J$d#P}(S,Ji
[/url]過去一年拘捕網上侵權人數大增六成,近日更加強執法,連小規模上載活動也打擊。有港人上月中在[url=]陳奕迅GZfQ4{ c)Z*B)@m
[/url]最新大碟公開發售前,上載大碟兩首新歌到海外檔案儲存網站,並於本港討論區張貼下載超連結(hyperlink),結果被捕,面臨被控以可判監4年的刑事罪。k~"n.A:y9[

V4~|Q-m[ [url=http://hk.news.yahoo.com/article/100403/4/hc3j.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100403/4/hc3j.html[/url]
(Q H)\(|w .].gV,s iTRu:b
]2k` r @#_%slr
:confused: :confused:

費事高 發表於 2010-4-4 02:33 PM

其實如果用foxy下載的話,有會否安全一點呢?
-S&qQ2yH-Y2N 我也不曉得?

電梯男 發表於 2010-4-4 03:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-4-4 03:23 PM

[quote]醉駕撞死人刀係例牌輕判1-2年 :yy34: ~k`:@9by5I

4CTD{#Q 上載歌曲竟然重判4年 :yy36:
D|J#TH(d k)Yu 1|@ ~Z6Wp}
K0KI:C B7U]
香港法律已死 :sleep: :yG@5l/_U1z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413886&ptid=224580][color=#999999]電梯男 發表於 2010-4-4 03:16 PM[/color][/url][/size][/quote] Ob+R$l mY5k VH
`9]N?8dQ.Fz
道理好簡單,高官們鍾意飲紅酒,以防萬一,當然盡量輕判:D

selena127 發表於 2010-4-4 03:57 PM

[quote]醉駕撞死人刀係例牌輕判1-2年 :yy34:
)I5j4TE~D-`
9B}+pm#LD6b z d Q 上載歌曲竟然重判4年 :yy36:
-x$w Z1P4P
?'V$`l-rL7b+? 'O$E2o,y:t8i
香港法律已死 :sleep:
W Jf2e D.h9} ~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413886&ptid=224580][color=#999999]電梯男 發表於 4/4/2010 15:16[/color][/url][/size][/quote]LP O;G2Cp+qD
[font=Times New Roman][size=3][color=#000000][/color][/size][/font]
MZl0QeP T [font=Times New Roman][size=3][color=#000000]真係好離譜[/color][/size][/font] !!

發表於 2010-4-4 10:18 PM

[quote]醉駕撞死人刀係例牌輕判1-2年 :yy34:
,j L8JHZ.c
.~1_aklzr 上載歌曲竟然重判4年 :yy36: rU r@3AdZ
@K/C"{f
f%Cu l&Vt_'\.j
香港法律已死 :sleep: 4?G:x2J3WG Zt
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413886&ptid=224580][color=#999999]電梯男 發表於 2010-4-4 03:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
7A[:FtP*] L?N 一向都係法律面前,窮人含撚架啦:sleep:

打狗棒 發表於 2010-4-5 01:44 AM

香港不嬲都係官商勾結, d歌星一年搵1千幾百萬, 問佢地嘢, 一係就唔答, 一係就講大話;
:D~vCd X 阿嬌單嘢, 報假案又冇追究; 人地upload幾支歌仔, 就喊打喊殺兼拉人封舖?m0^Qe:E
我又唔x信d海關冇download歌仔或電影, 海關阿頭應該先突擊檢查所有下屬的電腦, 睇吓有冇人知法犯法先啦!!!

電梯男 發表於 2010-4-5 02:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kuru 發表於 2010-4-5 02:59 AM

好多年己經冇聽香港歌, 為左陳奕迅而比人拉真係好唔抵

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.