娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2010-4-4 02:42 PM

有家有否看過政府的私煙廣告?

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-4-4 02:44 PM 編輯 [/i] |t4nZTH ` h2`|0O
/C2Ig0RV%m
真係好唔入流,唔全與平民百姓脫節,
!M@x{9^ 以我本人所知,私煙並沒有特長,
#zC%]L5N&\ 又可以說[特長]這樣的煙,在我認知範圍內,已經沒再出現過,
f_'Fr7r+af"z^o 我中學年代,特長是興了一段小時間,但因煙味問題,一段時間後,已經被塗汰了, El}-U-x @l^
其次買賣私煙交收時候,那會在公園交收?8zx_Ug d@
私煙老闆一定會叫伙記直接送上門,有根有據有門牌地址才會送貨給你,
4{3l0hUj#Yx3Z"S 公園交收?你真係試下搵一個私煙老闆肯咁做來給我看一看?M EB(rb{yE%e4C
白粉先係公園交收.....
M'herI0vC!y i*[ 一大班飯桶,是是但但做個廣告出來, w'd|D C'S'^
但又完全脫離事實,可笑可笑.....

selena127 發表於 2010-4-4 03:58 PM

有 d 阿婆真係公園賣 !!

奉命 發表於 2010-4-4 06:33 PM

[quote]真係好唔入流,唔全與平民百姓脫節,
(t5p.gRW:M t? 以我本人所知,私煙並沒有特長,
EOoLu 又可以說[特長]這樣的煙,在我認知範圍內,已經沒再出現過,
5Zoi wR&F N 我中學年代,特長是興了一段小時間,但因煙味問題,一段時間後,已經被塗汰了,
d(`J L ~i 其次買賣私煙交 ...3^z-ZV r`)Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413874&ptid=224581][color=#999999]費事高 發表於 2010-4-4 02:42 PM[/color][/url][/size][/quote]你確實好唔入流,認知範圍都低'W l[6v6X4i |
[特長]係仲有得賣,仲要係硬盒添

打狗棒 發表於 2010-4-4 07:32 PM

自從"香港解放區政府"實施部份地點禁煙後, 身為煙民的本人覺得只有交稅的義務, 沒有吸煙的權利, 所以再沒有在香港境內買過一包完稅煙;
TFu@ LK 近幾日有調查報告, 香港的長壽比率是全世界排第二位, 香港污煙漳氣, 生活日夕倒轉, 而且政府日夜宣傳吸煙或吸二手煙會危害生命, 但為什麼人均壽命反而會增多呢? 可想而知, 說吸煙危害生命根本危言聳聽(至少吸二手煙的禍害誇大得多);j/{V4d(AIXIP Q d
所以我發誓, 政府一日不取消偽禁煙令, 我就永遠買免稅煙和走私煙, 以表示不滿............

艾官 發表於 2010-4-6 12:29 AM

以前就真係好多阿伯阿婆係公園賣~而家就唔知啦~睇怕都好難搵

費事高 發表於 2010-4-6 03:35 AM

[quote]有 d 阿婆真係公園賣 !!
_G2l:Ap [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413898&ptid=224581][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-4 03:58 PM[/color][/url][/size][/quote]
n@,[h? j2Y&x6{/R (?s_e6dT
我意思係幾條幾條咁交收,J5~8?M-Z)lq;t D l Rc
我以前都係公園幫襯過D公公婆婆賣煙,
+S1N` HK7|3r W~F 但只限於一,二,三...包咁賣,當然...
:TQsV5{BiA8h 你出得起錢,佢地只然會比貨你,.@4sU"]Z+U4\-v
但佢地本質上,只係諗住一包一包咁賣。

費事高 發表於 2010-4-6 03:35 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-4-6 03:36 AM 編輯 [/i]h%X"J/O'H6^B
(~g4y W$j V%Y V
[quote]你確實好唔入流,認知範圍都低M&k)A7o8H?$_Xk
[特長]係仲有得賣,仲要係硬盒添bHx0jr'],S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413943&ptid=224581][color=#999999]奉命 發表於 2010-4-4 06:33 PM[/color][/url][/size][/quote]5P T+D+q/Y7^I#[(W/m

5ATx:G.UoY$|,BRB/v 咁我見識少囉:P
)EJo7l~(l{)l3| 但我幫襯私煙多年,我就未曾見過有[特長]可以比我買:agree:

goodprice 發表於 2010-4-6 09:34 AM

直接送上門?? so stupid wor?? :confused:

Winters 發表於 2010-4-6 01:26 PM

[quote]自從"香港解放區政府"實施部份地點禁煙後, 身為煙民的本人覺得只有交稅的義務, 沒有吸煙的權利, 所以再沒有在香港境內買過一包完稅煙;[size=0px]5 m% X6 f. b2 g( w[/size]
?[#Sp [o 近幾日有調查報告, 香港的長壽比率是全世界排第二位, 香港污煙漳氣, 生活日夕倒轉, 而且政府日夜宣傳吸煙或吸二手煙會危害生命, 但為什麼人均壽命反而會增多呢? 可想而知, 說吸煙危害生命根本危言聳聽(至少吸二手煙的禍害誇大得多);9_$H,Y(pRG0v-t
所以我發誓, 政府一日不取消偽禁煙令, 我就永遠買免稅煙和走私煙, 以表示不滿............ H k8I Y)GW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3413952&ptid=224581][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-4-4 07:32 PM[/color][/url][/size][/quote]z+QsdM j$e;}
[b]而且政府日夜宣傳吸煙或吸二手煙會危害生命, 但為什麼人均壽命反而會增多呢?[/b]
Fh)|JL_-u-A 兩者有關係?:o3i)Vj1CwS
[b]說吸煙危害生命根本危言聳聽(至少吸二手煙的禍害誇大得多)[/b]
+~9q+N| ]d 我醫學知識比較貧乏,呢樣真係要聽下閣下高見:hitwall:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.