娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kk30624700 發表於 2010-4-6 02:03 AM

我係女! 搵男仔chat 未訓既入黎啦!

[b]你想傾乜都得 千祈唔要悶![/b]
7sU!@4gnd_ [b]搵人陪我傾下![/b]
dh d.|1b IfS Z
~B$M,Gsu1e [b]有興趣留MSN,AGE啦![/b]qD*X,ZGNyC
+sZ8h jobA0f
[b]最好有cam(我有cam)!
1wRLxLh x }'^6G*D$d:J}
[/b]

電梯男 發表於 2010-4-6 02:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kk30624700 發表於 2010-4-6 02:08 AM

whatever la!

自由神 發表於 2010-4-6 02:08 AM

E?你靚唔靚嫁?XD
2F K^|K 唔靚唔傾嫁!

自由神 發表於 2010-4-6 02:08 AM

[quote]網上陷阱牙  :yy31:
(A$S*kY;Y+Jr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414758&ptid=224710][color=#999999]電梯男 發表於 2010-4-6 02:06 AM[/color][/url][/size][/quote]:D 你中過招咩?

131313 發表於 2010-4-6 02:14 AM

[quote]:D 你中過招咩?
:L'_$z-Q1i`Z-Xx"} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414762&ptid=224710][color=#999999]自由神 發表於 2010-4-6 02:08 AM[/color][/url][/size][/quote]
SpQmQ`CR | A Uw~3U&_
一定啦:dev:

kalos 發表於 2010-4-6 02:19 AM

[quote]:D 你中過招咩?G2k'mZ BXW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414762&ptid=224710][color=#999999]自由神 發表於 2010-4-6 02:08 AM[/color][/url][/size][/quote]2?w3]!I f)ql_
果然有你份~ :haha:

自由神 發表於 2010-4-6 02:22 AM

[quote]4W@ r0W [
果然有你份~ :haha:
;cMm7XNY0Of4j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414771&ptid=224710][color=#999999]kalos 發表於 2010-4-6 02:19 AM[/color][/url][/size][/quote]:P 咩喎

kalos 發表於 2010-4-6 02:22 AM

[quote]:P 咩喎
|-L-Y4u#{;KN [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414772&ptid=224710][color=#999999]自由神 發表於 2010-4-6 02:22 AM[/color][/url][/size][/quote]Vod!?5a/n6XE9xD
係咪有分加o架~ :dev:

電梯男 發表於 2010-4-6 02:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-4-6 02:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2010-4-7 12:18 AM

無相無計傾:secret:

電梯男 發表於 2010-4-7 12:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-4-7 02:03 AM

我今年21歲, 相貌堂堂, 個樣有8成似吳彥祖, 有美國護照, 屋企有幾層樓收租;@;ZM6U{T
平日鍾意揸架拉利去玩, 得閒又揸架遊艇去遊船河;&y[#E%Dm;C+a1vs6N
冇不良習慣, 最差的習慣都係幫朋友埋單找數;
Nz e2r3V#OT*_%w.QF 想搵女仔chat  留msm, 有cam最好, 因為可以玩..........:win:

vbvb 發表於 2010-4-7 02:38 AM

貼張web cam 相上黎再講:noway:

艾官 發表於 2010-4-7 03:44 PM

緩膠~??:noway:

發表於 2010-4-7 06:37 PM

樓主潛左水:confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.