娛樂滿紛 26FUN's Archiver

e_e 發表於 2010-4-6 03:54 PM

阿甘淫夢(又再一次溝唔到女)

阿甘仔前日係台南又一次發淫夢 , `4k"bd;e
後半段比較精彩(又禁室培慾 , 又淫鬼姦淫) ,Yk2hu_fr
但對個人現實意義 , 就是前半段~~4JJ ^%Q2m^&^0P

9JV9u9r2X T5b.X!V 前半段溝左條女 , 仲上埋TIM:drool:
[?7Re,_rv;q yb2Q l 但點知第二朝 , 個女表現唔同晒 , 太熱情了 ,kmp-hO Qe.y _.Z
我一時曉應對 , 就避開佢 , 點知 ... s \D&V\y4b
佢就咁嬲左我 , 係出面勁罵我~~n~?@d:[2A
:`[^$Ki0]-gb
我發覺我真好驚面對人 , 就算前面果段搞定左 ,
ZDIfF~yF 之後果個人態度一變 , 我唔曉點應對~~

Winters 發表於 2010-4-6 03:59 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414976&ptid=224744]1#[/url] [i]e_e[/i] [/b]7B1Gn"|C(}5py E
咁現實去到台南有無搵到好野食?:dev:
C,Tl,piG:x"`L2a 我上次去逢甲(台中)都見到唔少索女:naughty:

e_e 發表於 2010-4-6 04:07 PM

[quote] 1# e_e ex^)[L ID#@
咁現實去到台南有無搵到好野食?:dev:.G;BTT+~u
我上次去逢甲(台中)都見到唔少索女:naughty:
?&b!k&?SKr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414979&ptid=224744][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-6 03:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
hx#y(M0^b)_8[l 咁大把 , 係無得食姐(尤其阿房東太:drool: )

打狗棒 發表於 2010-4-6 10:10 PM

台妹最愛港男, 你咁都溝唔到一件半件, 可想而知你幾咁冇用.........

selena127 發表於 2010-4-7 11:56 AM

[quote]台妹最愛港男, 你咁都溝唔到一件半件, 可想而知你幾咁冇用..........fm_}w~e0y8_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3415157&ptid=224744][color=#999999]打狗棒 發表於 6/4/2010 22:10[/color][/url][/size][/quote]
d3~h)Jj'S&x #i j3[/p"P
why 台妹最愛港男 ?? \MY5cP0U*n

{i#r)lB(o`X I don 't know !!

e_e 發表於 2010-4-7 11:27 PM

[quote] 1# e_e AGwH] e,j
咁現實去到台南有無搵到好野食?:dev:.[ |GXa4|,F3Hs
我上次去逢甲(台中)都見到唔少索女:naughty:
i~)x9_k&j8P:lI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3414979&ptid=224744][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-6 03:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
NM N9d$? T V sq5fj 回我個主題拉~~

e_e 發表於 2010-4-10 09:30 AM

又係第二個網X完版主:dev:

艾官 發表於 2010-4-10 10:42 PM

唉~好似你D咁既浪子~邊會媾到女丫:haha:

e_e 發表於 2010-4-11 12:05 AM

[quote]唉~好似你D咁既浪子~邊會媾到女丫:haha:QI%W'~D%g2y7|/Ogt?5p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3417659&ptid=224744][color=#999999]艾官 發表於 2010-4-10 10:42 PM[/color][/url][/size][/quote]*Uiv(iU;I
你係咪咁串呀???:mad:

Chin=] 發表於 2010-4-11 05:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

e_e 發表於 2010-4-12 12:01 PM

[quote],祝你以後好運
,ij:~2J&mw5E BI N(u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3417932&ptid=224744][color=#999999]Chin=] 發表於 2010-4-11 05:18 AM[/color][/url][/size][/quote]多謝多謝:dev:

艾官 發表於 2010-4-12 05:30 PM

[quote]@2TtnD\s
你係咪咁串呀???:mad:
&FX$L {,w V7F1f0\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3417731&ptid=224744][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-11 12:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
[)~|)ej P;u
,O0V0SR7EUr9D1C 誰明浪子心
g7Qw S!b!|4u&`6WPW
|o3j8U"j/J4]DT4x 歌手:作曲:王傑  填詞:潘源良
.Zg3R h:lv O2~ `s'b_8Y3Q(I7w
可以笑的話 不會哭/m8hi)MuQ
可找到知己 那會孤獨
'M3F;I`Y Kk 偏偏我永沒有遇上+R+t+C4qJ C(Z^-a
問我一雙足印的風霜 怎可結束v })C`/c![E?
IO Z n&X4sq4Vub3n
可以愛的話 不退縮
E*UWE8rE ~ 可相知的心 那怕追逐
fn)Fs6N:_Y 可惜每次遇上熱愛
Ed7n5o2T 沒法使我感覺我終於 遇上幸福
6i9Gs5n]$y)D -xH\ZEf
妳說愛我等於要把我捕捉
u!T8p8kG6@3u(Lt3A;p 實在沒法擔起這一種愛
_T*H,uH?2p @1K G 在這夜我又再度飄泊
a5w7Db6}8w%f 妳的痴情 請勿繼續}/["T ggc:}~X;m
請妳收起一切相信這晚是結局
i&Ok1m9e |*Z!gBM
聽說太理想的戀愛 總不可接觸c/[#t*G7pf
我卻那管千山走遍 亦要設法去捕捉M i;wTh/E| pl
聽說太理想的一切 都不可接觸s-qf%} r
我再置身寂寞路途-G-]/c:U#fwHu0`
在那裡會有幸福 幸福$X;MVip{O.Q4C8B
mK9n{U M6S
家與國的夢 不結束g,R yrp*lx
偏偏一顆心 抗拒屈服 v?%|DP-lA2A]{
必須要確實領略到u5droK
就算一生一世也甘心 沒有侷促e&bF\}#F d3m1Y
.fp H*_6E XV
妳說愛我等於要把我捕捉
v#fgRS7K 實在沒法擔起這一種愛hDy"q E&Nl|y
在這夜我又再度飄泊
,j(Q8Q&l _~:x 妳的痴情 請勿繼續
d#Y Pl{ 請妳收起一切相信這晚是結局6b _ygel!n7u
,s|1j)V+p
聽說太理想的戀愛 總不可接觸$V wCV8qp
我卻那管千山走遍 亦要設法去捕捉7B5OyVK,D%Xj&^3t4z
聽說太理想的一切 都不可接觸5`d1y(R%T:R&Ss:[(h*y
我再置身寂寞路途f.? [ Gl8jb
在那裡會有幸福 DY"BOyc8\M[

k @%Zn| Xp? 聽說太理想的戀愛 總不可接觸@,icrb*n&K$} j
我卻那管千山走遍 亦要設法去捕捉p0p ra(N/s#TC
聽說太理想的一切 都不可接觸%sdR]9H5n
我再置身寂寞路途^OX&PU"u5rj
在那裡會有幸福 幸福

Paul71 發表於 2010-4-12 07:48 PM

起馬都已經上過床D2k3E1c-hq5D$N
點都算係曾經擁有ar...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.