周澄(大專2012主席)老母係岸西
代表「大專 2012」參加補選,出戰新東嘅學聯前秘書長周澄,係近年活躍社運界嘅新星,被視為少女版「民主女神」,佢讀愛國學校培僑中學,卻加入支聯會青年組,喺六四燭光集會上台講話,投身社運之路都幾傳奇;佢家庭背景仲令人意想不到,媽媽原來係金像編劇岸西! 2Nhit _ ]0pS9PV,Of'h2G!ANC2v
從來不干涉女兒搞學運
音樂創作人林雨陽前晚主持網台節目,談到五區公投形勢時,忽然爆出岸西與周澄母女關係,指周澄幼受薰陶,所以平日睇嘅戲同書都幾冷門,因此思想獨立同好有批判性,大讚周澄「有家教」、「絕對唔係一般廿幾歲女仔,一定唔係港女!」由於周澄從無公開講自己家庭背景,因此呢個消息一出,即時引起網民哄動,連自言睇住周澄大、見住佢由中學生變大學生嘅長毛,知道周澄媽媽就係岸西後,都表現得好訝異。
岸西憑《甜蜜蜜》同《男人四十》兩奪金像獎最佳編劇,新作《月滿軒尼詩》搵埋老公做臨記扮茶客,早前宣傳新戲,只同負責繙譯英文字幕嘅大女 Eugenie亮相。 [url=http://www.youtube.com/watch?v=02zUQTdxuVA]http://www.youtube.com/watch?v=02zUQTdxuVA[/url] [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419639&ptid=225239]2#[/url] [i]e_e[/i] [/b]&\v n&?:@-M'} c C QU&}
佢老母係唔係岸西我都無興趣知:haha:mB7_R\9]x9?P0f
l2x~P#gu5b
另外,佢呢班大專2012走出黎搞局嘅目的顯而易見:D [quote] 2# e_e Offr,[|+i#IVD
佢老母係唔係岸西我都無興趣知:haha:
另外,佢呢班大專2012走出黎搞局嘅目的顯而易見:DL2L2t:z8?.Gv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419660&ptid=225239][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-14 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
如果唔係佢地 , 你覺得d左仔會參加咩??? [quote]9rM2eP0OuRcR
如果唔係佢地 , 你覺得d左仔會參加咩???6AA7y0[-e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419665&ptid=225239][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-14 06:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
佢地參唔參加都一定有班"中間"派參加啦:haha: [quote]6OL#zj$N'x i\)}N
佢地參唔參加都一定有班"中間"派參加啦:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419667&ptid=225239][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-14 06:41 PM[/color][/url][/size][/quote] ay)`a'n$[b@
點解咁講??? [quote]1\F1k V$}#X2`
點解咁講???_FJ7IE8\"nr8Rd
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419673&ptid=225239][color=#999999]e_e 發表於 2010-4-14 06:47 PM[/color][/url][/size][/quote]
:o我反而想知點解你會覺得無左班大專2012參加,班"中間"派就唔會參加? [quote]-i{M!l|Z
:o我反而想知點解你會覺得無左班大專2012參加,班"中間"派就唔會參加?F l4n4o.@"k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3419675&ptid=225239][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-14 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]