娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-4-18 06:12 AM

情困青年跳軌亡

[url=]牛頭角Z p6S)IA_s\
[/url]港鐵站發生跳軌事故。為情所困的26歲青年,昨午在列車埋站時跳下路軌,當場被輾斃。警方調查後相信青年是自行跳下,事件無可疑。:H,eF6I.O1P~

b[,E[1iQ8gp [url=http://hk.news.yahoo.com/article/100417/4/hjxp.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100417/4/hjxp.html[/url]b"I6u$z])i:N
,V@6D/^K.y
可悲 !!:cry: :cry:

kuru 發表於 2010-4-19 04:26 PM

26歲咁後生, 唔駛死呀

艾官 發表於 2010-4-21 07:16 PM

[quote]26歲咁後生, 唔駛死呀D\(n d+QC3~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3422747&ptid=225690][color=#999999]kuru 發表於 2010-4-19 04:26 PM[/color][/url][/size][/quote]ra\q']c
/\R|$\D^W+W
又好似同年紀無咩關係喎...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.