娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-4-21 01:01 AM

張宇人、自由黨建議最低時薪最高24元

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

slwong3 發表於 2010-4-21 01:34 AM

maximum 24 HK dollars... (and this is f*&^ing maximum...)
;Z,k,h8JsfNB(C 0L@~ozJ+d i
comparing to Ontario that I am in right now ($10.25 CDN)
r:_'}$x+L`A*C i%G C"|*F^4f7er

6kyI-T{R These people should really go to hell......

selena127 發表於 2010-4-21 08:19 AM

[quote]maximum 24 HK dollars... (and this is f*&^ing maximum...).Yv VT#h+Z:ig
]\.[+@5[k)q'U z U@
comparing to Ontario that I am in right now ($10.25 CDN)
|;d/I'YS&n .k3e3p(s l&eM

[fla p,i4SR(t~ These people should really go to hell......
{8@Re*hq(d(h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423640&ptid=225894][color=#999999]slwong3 發表於 21/4/2010 01:34[/color][/url][/size][/quote]a#U!C'u a:Fm'lP6G
5Gp:OY4e
$ 24 真係食屎 !! 邊夠 !!
FM{&yPa9ce%d !wHD)?)P!N
但又唔可以同加國比 , 果邊消費很高 !!

小小種子 發表於 2010-4-21 12:23 PM

[quote];unFQL C u
!r&C3B,W*wg@
$ 24 真係食屎 !! 邊夠 !!
iXDhGkHJ-b 6g ?1r9{0q8q
但又唔可以同加國比 , 果邊消費很高 !!w+v9WV ?7Ha6ro*yF:T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423722&ptid=225894][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-21 08:19 AM[/color][/url][/size][/quote]
'q)isHx*N!]%?M 加埋福利又點睇?n.?%a R`+lk ?(E-r
加拿大d福利好過香港多倍

amigofans 發表於 2010-4-21 12:48 PM

[quote]G*] Hgf^.Z[;{d
加埋福利又點睇?%s!B-?eG4ar8aY vx_7W
加拿大d福利好過香港多倍)c]I-Da3u1t0Pv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423780&ptid=225894][color=#999999]小小種子 發表於 2010-4-21 12:23 PM[/color][/url][/size][/quote] z Rs5a$rD

Y&AJ+N&I2T9b5N@ 公道d講, 加拿大或者歐洲, d租根本無咁貴..../x#b&c b,W2q6Js
Q Ui-P7l`c*hK
有時候都要同d中產諗下, 如果30幾蚊, 做飲食可能好多都要執...$p4hS{t,xT$[

Rh~cwP |$v1Y 根本係成個社會向大財伐同地產佬傾銷既結果, LU do%|I N-|$p~
只不過係張宇人呢類友仔, 唔怕賤直接講個事實出黎o者...

selena127 發表於 2010-4-21 02:20 PM

[quote]
[sb9k1`(d 加埋福利又點睇?
L0_p_d5U 加拿大d福利好過香港多倍?,`$kN$g&k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423780&ptid=225894][color=#999999]小小種子 發表於 21/4/2010 12:23[/color][/url][/size][/quote];L:mx@;AB5tK.s
0Qo3@$?v;e1o _9B/BK
tax !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

infjlam 發表於 2010-4-21 03:13 PM

[quote]
8q4`%r%kA` ,tT!J bx%sHO&p/X
公道d講, 加拿大或者歐洲, d租根本無咁貴....(b4M+ZSS\/m
)S%B{ i$K'Pr
有時候都要同d中產諗下, 如果30幾蚊, 做飲食可能好多都要執...SL1]ME@
(od2O s7y5Qi
根本係成個社會向大財伐同地產佬傾銷既結果,
r7FEB.Dg 只不過係張宇人呢類友仔, 唔怕賤直接講個事實出黎o者.. ...
I;\ D$O%R2B se [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423795&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 12:48 PM[/color][/url][/size][/quote]+gNN7]Y
#C&X$L#fI-K8Y
一個基層長期被剝削、長期被遺棄o既社會,又點可能會和諧o丫...
S @E7uZ"U 特區政府仲唔做野,睇下幾時爆煲大大鑊,咁就手尾長!

amigofans 發表於 2010-4-21 03:24 PM

[quote]
feR,K8s? "rB3s#\o)Z}3k&nFN Y
一個基層長期被剝削、長期被遺棄o既社會,又點可能會和諧o丫...1MF3wJ6u!},i&Y@)c _
特區政府仲唔做野,睇下幾時爆煲大大鑊,咁就手尾長!R7hR+E$g{0gN)[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423827&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-4-21 03:13 PM[/color][/url][/size][/quote]F7\"n c)etE
+o'@2i\7Vh
做緊架啦, 最近阿曾生咪批左d補貼比自己細佬間渡輪公司lor.... n@!Y5dH;|!^
i6c;Z3qN4Q
而家係你地死, 人家個個幾廿萬一個月, 該嗎要理你死活?:dev:

infjlam 發表於 2010-4-21 03:30 PM

[quote]t'O |l }'_Z }
E O g%|\ U0z
做緊架啦, 最近阿曾生咪批左d補貼比自己細佬間渡輪公司lor.... m3P#?T `^E U|u
-^YJL'~Q:N
而家係你地死, 人家個個幾廿萬一個月, 該嗎要理你死活?:dev:7v D fT\"fx^$M,a F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423831&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 03:24 PM[/color][/url][/size][/quote]
,Ak@5H$Tq9K5`
As ~8s%n:y8nT 我諗起TVB劇一句台詞:反佢檯:kicking:
M c Qgrlf3A e F6y2v"J x&kD:I s
班80後呀,社民連班友仔呀,實玩大佢:giveup:

Winters 發表於 2010-4-21 04:08 PM

乜Q唐英年,梁振英,個個為左搏上位日提夜提最低工資.:sleep:.f DS9x`4Hbc

z~N!G$^z[7l"x0L 其實,香港係咪有設立最低工資嘅必要?

Winters 發表於 2010-4-21 04:10 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423832&ptid=225894]9#[/url] [i]infjlam[/i] [/b] e#ep/F.c
社民連?而家專注緊泛民內鬥,爭緊做泛民一哥,民主先鋒呀.:D

lv123 發表於 2010-4-21 04:40 PM

叫曾蔭權,等高官時薪24元可以生活到,咁未大家24 元,無問題。

amigofans 發表於 2010-4-21 05:12 PM

[quote] 9# infjlam
jm%I9R1L&C 社民連?而家專注緊泛民內鬥,爭緊做泛民一哥,民主先鋒呀.:D
By0S.C |-GFq [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423854&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-21 04:10 PM[/color][/url][/size][/quote]_2o iZ$r$x\R
Xbi+{s
爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,
;A gW*|b"?3h7{ 點會唔知最左最激永遠只係小數?

infjlam 發表於 2010-4-21 05:50 PM

[quote]
H9a!x0^5[S+rZQ
,_gD]K!v _ 爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,
a,_6taM(t8Ir4N 點會唔知最左最激永遠只係小數?
-Zod JR,Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423892&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 05:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
#ne @,d+_6h"G1d} g uVFY9LU
正如兄台所講,毓民佢地爭條毛o羊,
.l K)T;]r;o4HDymm 何況做左所謂泛民一哥,咁又點?

Winters 發表於 2010-4-24 05:25 PM

[quote]F2Y4lE~!FfEG;L

G6lr,S4a7L 爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,
2NoQ}Uq e4N3c!y 點會唔知最左最激永遠只係小數?
f&P t*k8yC\6c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423892&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 05:12 PM[/color][/url][/size][/quote]I ycL{J
要爭都爭唔到?咁又未必.:naughty:
&J`$Q L_ 不過無錯最左最激好多時都係小數,不過你睇下08年個次立法會選舉.:naughty:7LR7EmAn Ed
Cz P7H]-Zz
社民連嘅得票係由04年117,198升到去153,390.T4oF/~/h#Fg
全港投票人數係1,524,249,約略計社民連嘅支持度係一成有多...$A n(M ~ P
睇落好似唔多,但係民建聯都係得大約兩成,公民黨都係得206,980,唔係多社民連好多:hitwall:...
v$_$?!mp_,r"k2i 咁已經證明,香港人係越黎越buy激進呢條路.:D%k)RSZ1`#aVy*g%gB
黃毓民當然有政治智慧,但更加重要係讀歷史出身:cheers:
&W2t{2~\;A(G7v] 係近排香港人網,高 登都可以睇到,有幾多黃衛兵係度護主...Dj{+q T$R
幫主熟讀歷史,深知當年毛澤東點樣愚弄班年青人,而家嘅情況同當年可以講係同出一轍:eek:

電梯男 發表於 2010-4-24 05:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM

[quote] ou0sn[.X|
B)~7].w*vV [
正如兄台所講,毓民佢地爭條毛o羊,
%Pu3Yo%S9zckf(_#f 何況做左所謂泛民一哥,咁又點?
,n^/^z0}Z+M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423903&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-4-21 05:50 PM[/color][/url][/size][/quote] }#v H-U~Do`Y[
睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:...
BG|{r Y(\4iO 做泛民一哥有咩好?~,L9D+Bm9f
首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?
]#rF f4b q2J!n+m%@a 另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢力分配同埋同阿爺嘅談判籌碼:naughty:...
:U6a0?Q8uJJmA "K6L(B/c7U;qn$iVBK
上次幫主係九西搞阿毛孟靜,置整體利益不顧,就應該知佢用心何在.:naughty:
i[WIvPp)E"@&I 到今次五區公投,民主黨又差啲領野:hitwall:...
"{B"q m@&qf'Rn 有唔少人話民主黨係12年會流失大量選票,我就唔係咁睇."z2p6h%e!]} z [
我預計12年立法會選舉民主黨得票應該會少左,但唔會太多.$D ?6`5TLf m$[Q
反而係公民黨,兩頭唔到岸,又有內訌,得票應該會大量流失...
$N'J^9z@,G2@ 當中大部份會去左邊個度,我諗都唔駛多講:naughty: X N-eM@.OZ

1Ts,PLq 幫主佢地已經係唔少爭取民主嘅人當中,可以講係上左道德高地,變左做爭取真民主嘅寥寥少數人之一.u(S%f*KX3F2}
不過,係黃幫主上次租用黑幫物業一事獨行獨斷,可以睇得出佢有幾民主:D...

Winters 發表於 2010-4-24 05:47 PM

[quote]
$m&SjD'k!v^+Kn
D*T)bo.KN}-a^ 支持社民三子解放香港牙  :clap:
_y+B{)U7U-V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425343&ptid=225894][color=#999999]電梯男 發表於 2010-4-24 05:42 PM[/color][/url][/size][/quote](CIi#`Oo.b,h
係幫共慘黨解放香港:clap:

infjlam 發表於 2010-4-24 07:38 PM

[quote]
9q7HE gB+cl)o 睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:... KG5m@`j
做泛民一哥有咩好?
o jco1f~;CK 首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?
k#^)w;l l X 另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢 ...
} ]#i3M M"{E]+V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425346&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM[/color][/url][/size][/quote]JQII$R%\Q)\

Q B-Xr^T(m$|#F&^4~ 我又唔認同咁講喎...
8Cg)^ l0cchF v 最令我刮目相看的,不是社民連,而是公民黨,呢次真係有guts:good: .~q@kA:Yk
民主黨就真係食左屎,同阿爺又傾又砌,連創黨元老馬丁都冇眼睇:hitwall:

amigofans 發表於 2010-4-26 09:43 AM

[quote]
/?Cyb[Zrxj 睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:....]x0zc,Iz fJ0s
做泛民一哥有咩好?
F M v[ |3["M@w 首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?3l&L k/rL ]8l
另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢 ...
h2uG]"f `E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425346&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
_O8T L ? o;`3mj#a
#a-t K'i ?;Wi)p 國民黨都有左翼架, 社民連班友既路線係左, 但又唔係行filter_199果套, pUh4?9Js j
所以我真係睇唔到, 佢以前係國民黨, 而家點解唔可以係你口中既"左"....
C$^GE*CF5a s%N9\yr!f ^3r
點解對黃毓民呢d人就咁高要求, 要講成份?$^ }0w#[o~3p
咁民建聯一班"左派"如程介南同譚耀宗等, 而家做晒大右派咪仲可笑?v3k:D,x!qe
Ijr'n\Oe
講得好o岩, 權力就如"魔戒"一樣, 就連無邪既哈比人穿上左一樣會利慾薰心,
9x8X/E4tRl2q `4|7~C 但我見黃毓民呢條友仔, 由20年前龍門陣開始, 真係 "言行一致, 講得出, 做得到"|G2[jc/h*v
#A*X c9]Y n1Y"O1@
就如早講會做兩屆主席就退落黎, 結果承諾對現!!
cu.pD.Z8R ~7z 雖然佢行事作風癲狗, 但權力會令佢腐化? 我看未必....iE2\-V)cG
cxXlnkh

E3C"Z{"H8d2X 至於你講到社民連有日會壯大到成為民主一哥, 甚至執政黨,0R6X9c&j0a
再講只會顯出你對"政治"同"香港生態"既唔了解, 唔再作多反駁....

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.