[quote]/Y)gp'EI
我又唔認同咁講喎...F|&Pt0EU%v6W
最令我刮目相看的,不是社民連,而是公民黨,呢次真係有guts:good: ^B/R)y3v&t
民主黨就真係食左屎,同阿爺又傾又砌,連創黨元老馬丁都冇眼睇:hitwall: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425384&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-4-24 07:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
民主黨根本係垃圾!! 一班"民主公務員"根本不值一提, 欺騙港人廿年, 12年選民自會用選票教訓佢地....6HFU$SSq3V5|U
U-m3``q
公民黨也許只係乘勢而上, 因為做民主派唔參加"5區公投"根本係講唔通, 佢地為自己既前途, 相信係"局博"z1jMzm D5Q,C"H
講真我覺得佢地本係"政治小學生", 但呢班友勝在學得快, 今次真係如你所講 "刮目相看"!!I w"d3it
eS1P9@
GNUL6R
如果佢地無咩"行差踏錯", 12年佢地一定係大勝!!