娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2010-4-28 04:28 PM

講開社民連,黃民真係厲害,用哂老毛對付政敵嘅技倆,不過主要就唔係對付禮義廉班人,而係對付盟友.:good:n^-gW#cihvFr~/J
[font=&quot]而家社民連有幾唯我獨尊大家有眼見[/font].[font=&quot]:agree:n0M:{_b e*fq
民主黨就假民主戀棧權位[/font];[font=&quot]陳方安生[/font],[font=&quot]蘋果同黎智英就民主惡勢力[/font];[font=&quot]司徒華就係老而不[/font];[font=&quot]明報就日月邪報[/font]…[font=&quot]:Dtxd$I P
不過呢[/font],[font=&quot]對於幫自己嘅白粉集團[/font],[font=&quot]卻係[/font]”[font=&quot]正義傳媒[/font]”![font=&quot]:lol: :DqS A l b4eS&Q
總而言之[/font],[font=&quot]呢個世界只係得黃毓民先係民主守護神[/font],[font=&quot]真正的民主派[/font]!:clap::cheers:

amigofans 發表於 2010-4-28 05:37 PM

[i=s] 本帖最後由 amigofans 於 2010-4-28 05:54 PM 編輯 [/i]
Cj`Y9\
p/@Su:@ [quote] 37# filter-052fans
I0^|(Z} 同閣下討論真係無比辛苦,又無得著,但硬係忍唔住要回一回你.:hitwall:
-F^$G3ZVEAi 點解呢?因為閣下思辨方式都幾得意,我終於明白當Hanschan兄點解總係要回你:haha:…
nF9H%I6H6X d
4f,] s2R;W V 講返正題,哈哈,果然同香港人網同高 登 ...I/D;L:QZ;S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427425&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-28 04:19 PM[/color][/url][/size][/quote]/W V9cDxm|M.q

-dF [9U!j5U2Z6`0]u6\ 我得意定你地得意, 見人見智, 反正我唔覺得呢度有太多人, 會留心呢類字多又單打獨鬥既口水戰,Zh CQO FnE
w u4sU.|+M5J;DYB q1f"b+P
首先, 我可有用過"共匪"黎話你? 你指責社民連等人既論點, 唔係同民建聯源出一徹?
.b/W~x7C;^4} E(o]1U Ag
你所講所謂事實, 有真有假, 一來不是當事人, 不過只要睇果班退黨之士如何不分青紅皂白已經足夠, 所以不作反駁,
;JR%qgIb 又或者因為你地口中"世界係好美好"既我, 早知政治是如此, 邊個係聖人君子, 邊個係牛鬼蛇神皆唔重要,
`Ul'_1qiDk 最重要係佢係一個可以講出我所想既代議士, 之所以一直講政見可以不同, 但論點莫名其妙就會惹人質疑...
$^&m)e:Y2X(Vr3Ua@ *z1a+j.P%{/U9d N
@+x.M'AGH-Pq)i#^
"權力[b][color=#0000FF]已[/color][/b]令黃毓民腐化"一句, 無論你點再作解釋, 或話我捩[font="]橫折曲, [/font]
;^5W-[z w\.wrv [font="]我都係唔明白, 當日一支咪可以玩謝無數議員, 一支咪可以號令50萬人上街, [/font]gge$s7s+N2K@L"G4c0X.B9h
[font="]人氣爆燈縱橫各界月入數十萬, 歡呼聲, 擁護者, 錢都比今日多n倍, 果陣唔"腐"反而而家"化"?[/font]
~,Axmi -x8z5veKP:z3_rB

,`:d!H&Ew"QI4W\ [font="]再講有否指定陶君行接班既問題, 咪問你, [b][color=#0000FF]"社民連入面有邊個原本有力一戰, 最後被黃毓民打壓出局lor?"[/color][/b][/font]'kS,O ^ D,SV6D
若果佢根本係大熱或者順理成章, 係咪唔存在你講既問題?

amigofans 發表於 2010-4-28 05:52 PM

[i=s] 本帖最後由 amigofans 於 2010-4-28 05:56 PM 編輯 [/i]
'Q9g|}8I t +X6B__'X;z7]j5s7f
[quote] 38# filter-052fans S B;Y Q F{6_m
我一啲都唔覺得個23票有幾巴閉,不過,同時間請各版友唔好受到誤導,以為個23票同23張廢紙無異.:giveup:8x?[{ h%Bu8}
無錯,係23條呢類只須過半數讚成就可獲得通過嘅議案,泛民個23票的確難以影響最終結果; k8rP;FB
不過 ...3J%?ng7p6Q(S?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427426&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-28 04:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
y#_y"_,f,A8L z t8N$sv"FK
[color=#ff00][b]保住否決權? 23條, 高鐵, 仲有好多好多不合理既議案, 你有咩否決權? answer me pls!![/b][/color]
'H)gA+Ti2ew [color=#FF0000]A8A7Xr3rp6W
[/color]-x;E|#R1eZ[Z
[color=#000000]定你認為共黨設計出黎既呢個"鳥籠民主制", 係會有機會被你地唔聽佢話?[/color]
2_L p+k*`[ [color=#000000]?%b+s|Wq+d0? r
[/color] \ u"DJ(bT
[color=#000000][color=#444444][b][font="]你講既"爭取民主係一場持久戰[/font],[font="]係一場馬拉松比賽[/font],[font="]而唔係一場一百米跑", [/font][/b][/color][/color]c`,@1c'i
$X7^3qX2x!{J"Y
9eM*@5x1[.Rp}2bi
可能政見與耐性皆不同, 個人覺得已經走得太耐...5c L;H'ILb
若果20年前中學時代既我, 無被教育何謂民主政制, 而係飲[color=#000]共黨[/color]奶水大既, 或者我今天會過得快樂一點...
/`tc/k;P ?8K'D U-JY
&i,}7`q/NYS4kA#x BC:i0d2v%P
[b]最可笑係大陸既"維權意式"跑得仲快過香港既"爭取民主", [/b]+V@K?C;LQ)N&~\e
[b]只要香港人有以上馬拉松思想, [color=#000]共黨[/color]一日唔倒台, 相信到你我歸古之日, 仍在跑道中....[/b]
0}Ff n)\V} V8y f%Y"KS
+g)}q:@${\ o2c T
[b][color=#FF0000]但有否想過, 有盡言論資訊自由既香港人如此表現, 係國內受盡限制既同胞眼中, 是什麼地位?[/color][/b]

HansChan 發表於 2010-4-28 10:10 PM

哈哈哈!!
`"bo*G0bqa 權力最緊要係自圓其說得把口!!! a-[ m6GI
甘自然自以為講乜都岩啦!

amigofans 發表於 2010-4-29 12:39 AM

[quote]哈哈哈!!R)jP!D#d+b
權力最緊要係自圓其說得把口!!!
+m qg7AYhgT 甘自然自以為講乜都岩啦!5__l/sZhK#O0X7X|n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427611&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-28 10:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
nd(j/k s^
+i&d)mu It$B 嘩, 我見你版版都黎, 好行wor, 係咪不甘寂寞呢你? :secret: 4dPv8x8R1L
要唔要摸下酒杯底, 又搵d野傾下等我可以招呼下你? :cheers:

HansChan 發表於 2010-4-29 02:31 AM

[quote]
-\3t.z;w9B%tj,f9W/x Es1@P Ci&MI
嘩, 我見你版版都黎, 好行wor, 係咪不甘寂寞呢你? :secret: bO(p(bUd/]b j2I
要唔要摸下酒杯底, 又搵d野傾下等我可以招呼下你? :cheers:Oi Bj/`#V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427689&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-29 12:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
@6q(p2}9k6N;X 摸酒杯底??同你??????
h y(v&})^6f/]J e 建議你照一照自己乜嘢樣先!!

amigofans 發表於 2010-4-29 09:33 AM

[quote]V/q/gX6O}ZI
摸酒杯底??同你??????0A:e x'm9N0Ms|4v
建議你照一照自己乜嘢樣先!!Wf `^!|#d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427741&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-29 02:31 AM[/color][/url][/size][/quote];luN;u\ f.k
_|!e1W/_'ak
我係劉德華, 梁朝偉, 吳彥祖或者周潤發, 洗唔洗問你攞permit先? :dev:
vn.e%CX0X4^.LO*s(Z R9|CNkP#`2}3O
btw摸酒杯底應該同個樣無關係....:cheers:

HansChan 發表於 2010-4-29 02:34 PM

[quote]9D S4rw.[;ly+HY*P
1`.bh{%J p
我係劉德華, 梁朝偉, 吳彥祖或者周潤發, 洗唔洗問你攞permit先? :dev: H#b!|X@ {wg3^

Zq#z0N$T btw摸酒杯底應該同個樣無關係....:cheers:m!]Y&n ?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427819&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-29 09:33 AM[/color][/url][/size][/quote]M\/f)L@`4Y:mmln
P.J5zr^@9[W d&c
你似乜唔關人事...更加冇人有興趣知!可能你唔知咩叫自以為事...不過唔緊要!都唔關我事!!
_FrQ6D\1cW T @ 摸杯底.....同你??????????`"@T _e@3`u
哈!!
,mNA6GzO"o c&X$b 你自己慢慢飲啦!6t,d(N V Q M
叫你照一照先只係想你叫人飲嘢時顧及一吓他人既感受!L(Ny"NabBK
對住你邊有人飲得落嘢先得o架!
2zz)vjq\1vrl{ 仲唔嘔晒出黎咩!

amigofans 發表於 2010-4-29 03:04 PM

[quote]
.V&T,{zd A:Q w HIf
你似乜唔關人事...更加冇人有興趣知!可能你唔知咩叫自以為事...不過唔緊要!都唔關我事!!eN Ps,E ]!Im!C
摸杯底.....同你??????????
)\?2UY+g 哈!!%]N.K.wk$l@ y.t
你自己慢慢飲啦!
_gcX4T6@Bvd 叫你照一照先只係想你叫人飲嘢時顧及一吓他人既感受!
4hV"LJ'Y7j3RD'@ 對住你邊有人飲得落 ...N+T:Zb5dZ.Lsy
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427897&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-29 02:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
1lS!L2y+QZ,f`8`
j+xjW&R9^K 哦, 咁解...
,a']p4}:Kyv
&w4\*J;Q;~r_ Zk 我做錯事, 我要照鏡, 仲要顧你地感受...
,|]e c Y w ogj!O
r3ru.z9e@ ~ [x/F%q5]3x2H9P)p Z
[b][color=#FF0000]不過最威都係你, 個 mainpage 底長期打住 "強烈投訴Hanschan"[/color] [/b]:dev:q {rBL d4D$B5P
mJ4k/Z9fM!A|~n

)x1Z%t[|"h!r,P:` 唔再回你啦, 你想搵交嗌, 串咀或者討論第2d野, 不如開個第個post傾, 或者你ok既我開都得, ;]vU4j$?| e
我同winters都已經有點離題, 呢度留番比人講張宇人啦...

HansChan 發表於 2010-4-29 04:14 PM

[quote]
%T;cY_?/y2|E
OcKhD 哦, 咁解...p'b4i)m)Ev s0z

Kz;j U^4q 我做錯事, 我要照鏡, 仲要顧你地感受...
s4wcb#s8kuP&D sc5n H$po.J
|2?n2c%m;kw)]
不過最威都係你, 個 mainpage 底長期打住 "強烈投訴Hanschan" :dev:
X0z,as})~V 0DOe+Y'c{|

qom4Qx 唔再回你啦, 你想搵交嗌, 串咀或者討論第2d野, 不如開個第個post傾, 或者你ok既我開 ...V ` l)P @%Tnu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427908&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-29 03:04 PM[/color][/url][/size][/quote][I R o-O!|z
我一入哩度只係打咗
U&u^ p AR3w "哈哈哈!!,{H3Y[p
權力最緊要係自圓其說得把口!!!&@/r-FPUhI)yZ
甘自然自以為講乜都岩啦!"
'ZL Sj$R"f$U{vee 我唔明點解你會話"你想搵交嗌"....甘又係...你都唔知乜嘢叫自以為事!!
pwb"VK7^ 投訴我哩吓嘢...%Q;j Tw:u:_L,}\
我只會覺得嗰位人兄同你一樣..所以我根本唔會理會!
s8zavtX] 我一直都冇理會你格,因為你根本不值一提...bkx/`YB%K |O!C
只不過你又要話我"想搵交嗌"....實情我一開始都冇對住你講嘢....
P"GZks9^Vq5N 你又話要摸酒杯喇...甘我都唔想反嘔,對住你飲到杯靚酒都變尿啫!

slwong3 發表於 2010-4-30 10:53 PM

[quote]
$J5Qs0jY5m|E-?o 我一入哩度只係打咗R#z}?^*k
"哈哈哈!!
XU4o QNo/F 權力最緊要係自圓其說得把口!!!bAA&c$M
甘自然自以為講乜都岩啦!"%x.^%R@;v0X(L'g
我唔明點解你會話"你想搵交嗌"....甘又係...你都唔知乜嘢叫自以為事!!
:F Yd[x&e)w| 投訴我哩吓嘢...dGZG-wY4F
我只會覺得嗰位人兄同你一樣..所以 ...Iq\$j)J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3427925&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-29 04:14 PM[/color][/url][/size][/quote]"SPg'sO~"e

+pf%H&{}%`}:x)F$u.q L Mg6P;x0y!j4Gn
then you are not talking about [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-225894-1-1.html][color=#0000ff]張宇人[/color][/url] or [u][color=#0000ff]最低時薪[/color][/u]

HansChan 發表於 2010-4-30 11:26 PM

[quote]
P v?*Wd
` x$yo[+?q r9E F"Q!u4[A/C8{
then you are not talking about 張宇人 or 最低時薪
"{ Y!nXN/\BF*Hb-[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428589&ptid=225894][color=#999999]slwong3 發表於 2010-4-30 10:53 PM[/color][/url][/size][/quote]"GUY!so@&l
HF'{G ]6_3\W-p
第一, 你理得我?L+r)Wob`$}A
第二,我話我係講緊,只係你程度低睇唔明,如何??

infjlam 發表於 2010-5-1 12:59 AM

[quote] Z K$PL F&amQW[7]7a
-r @7tt)q(JfC
第一, 你理得我?9CG6AT%GWh
第二,我話我係講緊,只係你程度低睇唔明,如何??
Izj0hDo X1D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428611&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-30 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
w ?cm-iCT0G
7k8f%GUQ\,B-y 好明顯你在這post說的都是off topic,人家善意提醒,你卻如此無禮:nogood:

slwong3 發表於 2010-5-1 01:06 AM

[quote]
9FR:|U P8x9dGzz3k
`'qQ,_&K 第一, 你理得我?YjH r#?g&ETiy
第二,我話我係講緊,只係你程度低睇唔明,如何??'o7S+Bq6R#Vs
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428611&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-4-30 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote].ln4oR$_6[7HE_

9S"c;ph.@ `_6F v I used to be a CD-rom for so long. B`,uA,h9d\:B

Uj C.H4Vg However, this is the best reply I have ever seen.
!b eM/h(o`DO%l'^ Mrj#__:b
I will keep it as my signature.

小明小強 發表於 2010-5-1 05:15 AM

[size=6]人在做,天在看:)[/size]

HansChan 發表於 2010-5-1 10:30 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-5-1 10:38 AM 編輯 [/i]
k['X v.Q&p*k*?wI*h 9x'F$R)Mq$E0\P
[quote]"Wp~ zz+q p a JE
&z4M%ll U;x
好明顯你在這post說的都是off topic,人家善意提醒,你卻如此無禮:nogood:
f5mz[ f2A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428646&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-1 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote]
eaU'o,[ zX9@)V qg$p+l
覺得我回得廢,咪當佢係廢話囉!! xMEEv,V7_i2w
提乜醒??4I:V8t VH
師兄你出既post,小弟好多時都覺得好有見地,但今次,你未免太多事同九唔搭八了!!

HansChan 發表於 2010-5-1 10:30 AM

[quote]e~tQFk6R

0N9h7g,Ty+K*Y$\[ I used to be a CD-rom for so long.
#X5`1u9vlw7uQ
K?J;G}Q However, this is the best reply I have ever seen.JJ U rSOG
5g6v+_4G2Q)PH4~8O1~!n
I will keep it as my signature.
nnW7E u(^*zKv [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428653&ptid=225894][color=#999999]slwong3 發表於 2010-5-1 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
8w'|$wD7A9P rNiP N,o_
識貨!!b~]%L*X d,~
有得救!

電梯男 發表於 2010-5-1 12:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-5-1 02:24 PM

[quote]-w:o2P$Zl

'w^9|&q{d{Jr7Y 識貨!!(t ^ ] ] VH%P)G+rj&c,W
有得救!
l | C#u T7x3r3?["W6bV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428745&ptid=225894][color=#999999]HansChan 發表於 2010-5-1 10:30 AM[/color][/url][/size][/quote]/]r4nnidV.`

(T Ds.i {!O"nG_ 你就真係冇得救:good:
wIw Oy 人地擺明暗串你,你仲以為人地讚緊你:P
"m$@/K4P7],H a heR8yXw
無知o既人,永遠係最開心最幸福:clap:

HansChan 發表於 2010-5-1 03:01 PM

[quote]5~.rGa4zo*X9x*?:J
3`#e/C&U GG
你就真係冇得救:good:
"bAeri3V 人地擺明暗串你,你仲以為人地讚緊你:P *b4J+G*_:e,a7~x

$@p%gA]4h1w;G3yKA 無知o既人,永遠係最開心最幸福:clap:;x'V[+s+`1qqG%Sy
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3428808&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-1 02:24 PM[/color][/url][/size][/quote].v.jx8c m"_3S j;u
i3SO6D*^"@-V
師兄!B7^l(^J|N C'{%X
我真高估咗你!W;l5z6@QD
頭一句,我冇所謂!
$p-U#C,J5SnS2mw 第二,三句居然係出自你口...
EW1QC&F7z%IN 見你一直講嘢都有見地,但原來都係甘既層次而已........

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.