娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-4-21 01:01 AM

張宇人、自由黨建議最低時薪最高24元

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

slwong3 發表於 2010-4-21 01:34 AM

maximum 24 HK dollars... (and this is f*&^ing maximum...)+Oau5r,Y-cY

h j3|(^,k*U,B u%Q comparing to Ontario that I am in right now ($10.25 CDN)
*B!]0PLQe3[6h r
/G8p2@tY5w7U
2Y p*w~X These people should really go to hell......

selena127 發表於 2010-4-21 08:19 AM

[quote]maximum 24 HK dollars... (and this is f*&^ing maximum...)
"Ut6mKG3Vo
bf3u[0q comparing to Ontario that I am in right now ($10.25 CDN)
p'@`0K[0a*o
\V(@'qL
}.eqhDv0_ These people should really go to hell......
e$O3L8dgUK [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423640&ptid=225894][color=#999999]slwong3 發表於 21/4/2010 01:34[/color][/url][/size][/quote]l9xCg^1v
p(m"z#r4e U.R]/{#U
$ 24 真係食屎 !! 邊夠 !!
v/~2N"SQp gd !?n(x5p6L[
但又唔可以同加國比 , 果邊消費很高 !!

小小種子 發表於 2010-4-21 12:23 PM

[quote]0I4I,T"y#?W

:|ZA9HY $ 24 真係食屎 !! 邊夠 !!
-k jZ E5`.h1E;@D_~|
S*M[T$~Q j!Q.z 但又唔可以同加國比 , 果邊消費很高 !!
*T1pL2WeIs2I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423722&ptid=225894][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-21 08:19 AM[/color][/url][/size][/quote] Q:T#i5|,f#e7k"HH
加埋福利又點睇?7~Di0T1GB-K
加拿大d福利好過香港多倍

amigofans 發表於 2010-4-21 12:48 PM

[quote]
ilM/eylp8? 加埋福利又點睇?
U e!enF |U%Kf 加拿大d福利好過香港多倍
o L:R2q)\:S{ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423780&ptid=225894][color=#999999]小小種子 發表於 2010-4-21 12:23 PM[/color][/url][/size][/quote]6M{ o pP3l

tt9{E]/Dm(] 公道d講, 加拿大或者歐洲, d租根本無咁貴....4u_ k LNm[-s,Y
"{{d4F1sR
有時候都要同d中產諗下, 如果30幾蚊, 做飲食可能好多都要執...
U!{`e7xxD
4M5]8cjhvH 根本係成個社會向大財伐同地產佬傾銷既結果, %RocUw]oh
只不過係張宇人呢類友仔, 唔怕賤直接講個事實出黎o者...

selena127 發表於 2010-4-21 02:20 PM

[quote]
^n(q[ uLM~ 加埋福利又點睇?
6T Z~'G&o'P 加拿大d福利好過香港多倍/X6Af7d.h+_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423780&ptid=225894][color=#999999]小小種子 發表於 21/4/2010 12:23[/color][/url][/size][/quote]
:AR1A!}v*g0S!Vq
F!Mv*J py tax !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

infjlam 發表於 2010-4-21 03:13 PM

[quote]
@GjP:vH
N%wgZ-TK 公道d講, 加拿大或者歐洲, d租根本無咁貴....
8AH x|?7R.I&F VK 4i5o?c!k6Rvx5UT8^
有時候都要同d中產諗下, 如果30幾蚊, 做飲食可能好多都要執...5`D d$az
yyd"S0NX)B8lE]8u
根本係成個社會向大財伐同地產佬傾銷既結果,
i@e5Bz$`;g 只不過係張宇人呢類友仔, 唔怕賤直接講個事實出黎o者.. ...
J |2{#e { [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423795&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 12:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
&fR zD/Ma {`S9j
8Ri+F1a*Q 一個基層長期被剝削、長期被遺棄o既社會,又點可能會和諧o丫....|z!tp#ZH4G oC8?Y
特區政府仲唔做野,睇下幾時爆煲大大鑊,咁就手尾長!

amigofans 發表於 2010-4-21 03:24 PM

[quote]
8c9Eq9RH7J/vM %Q'rr\!Q.~ M
一個基層長期被剝削、長期被遺棄o既社會,又點可能會和諧o丫...C"J+\7V)C
特區政府仲唔做野,睇下幾時爆煲大大鑊,咁就手尾長!
}NN1d5f^N9g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423827&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-4-21 03:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
)CtR}mJ'E?]
;p1q1O)j u 做緊架啦, 最近阿曾生咪批左d補貼比自己細佬間渡輪公司lor.... z&n6["K%@-T `!h
5rO laq-rY(C Y
而家係你地死, 人家個個幾廿萬一個月, 該嗎要理你死活?:dev:

infjlam 發表於 2010-4-21 03:30 PM

[quote]
C9]c#CTf0a-V3Cc
AO'A!A9wIh 做緊架啦, 最近阿曾生咪批左d補貼比自己細佬間渡輪公司lor....
vasBo/{;Kd9|t i\:[5@r!e5P,ds(mR
而家係你地死, 人家個個幾廿萬一個月, 該嗎要理你死活?:dev:
Z8Y1[*nH!a:P"b3W/M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423831&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 03:24 PM[/color][/url][/size][/quote]:V\ CPntFX `!Ws$@[ t

(]Bx'bo 我諗起TVB劇一句台詞:反佢檯:kicking:
I4n P[7X R0g v*z
r3LTUt A5N SM 班80後呀,社民連班友仔呀,實玩大佢:giveup:

Winters 發表於 2010-4-21 04:08 PM

乜Q唐英年,梁振英,個個為左搏上位日提夜提最低工資.:sleep:a5RWH/QVkV
)coGA@5i:o
其實,香港係咪有設立最低工資嘅必要?

Winters 發表於 2010-4-21 04:10 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423832&ptid=225894]9#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]
3eW)I Tz X 社民連?而家專注緊泛民內鬥,爭緊做泛民一哥,民主先鋒呀.:D

lv123 發表於 2010-4-21 04:40 PM

叫曾蔭權,等高官時薪24元可以生活到,咁未大家24 元,無問題。

amigofans 發表於 2010-4-21 05:12 PM

[quote] 9# infjlam
PV.r,G:JXy-Y1v 社民連?而家專注緊泛民內鬥,爭緊做泛民一哥,民主先鋒呀.:D`'~H.@Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423854&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-21 04:10 PM[/color][/url][/size][/quote] Ir`7Ue5??7gw
a'E)K-VEaq
爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,
Fh aE y%ay%L oF 點會唔知最左最激永遠只係小數?

infjlam 發表於 2010-4-21 05:50 PM

[quote]
+|D,c8Y ]v
pbn&Lt MU gt 爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,
^L&O.b3n{Q 點會唔知最左最激永遠只係小數?QVTC*|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423892&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 05:12 PM[/color][/url][/size][/quote]PG*cK7u~ Q"l
V_uLX\#A$K~6@'q}
正如兄台所講,毓民佢地爭條毛o羊,
b ]v ?k4` 何況做左所謂泛民一哥,咁又點?

Winters 發表於 2010-4-24 05:25 PM

[quote]
a^ }:R$D(\)d ;Pj5y9QT5zm
爭緊做泛民一哥? 佢地要爭都爭唔到啦, 以長毛同毓民班人既政治知慧,cE8f#U)v?
點會唔知最左最激永遠只係小數?%P6w+tT5MQ)W0c K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423892&ptid=225894][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-4-21 05:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
Z7N tpDs3\ 要爭都爭唔到?咁又未必.:naughty:L h_0nx8L!JdW1S.h
不過無錯最左最激好多時都係小數,不過你睇下08年個次立法會選舉.:naughty:7A6zj/hSD
~'|B9MpE
社民連嘅得票係由04年117,198升到去153,390.4eD9j4X8m*u"p8?
全港投票人數係1,524,249,約略計社民連嘅支持度係一成有多...z p$D"f/[ i"l+c1w f
睇落好似唔多,但係民建聯都係得大約兩成,公民黨都係得206,980,唔係多社民連好多:hitwall:...
P5W4};_$E+J2x 咁已經證明,香港人係越黎越buy激進呢條路.:D
'l]H1K"c$j ~+g9k T 黃毓民當然有政治智慧,但更加重要係讀歷史出身:cheers:
^*v2{l2d { ]*` 係近排香港人網,高 登都可以睇到,有幾多黃衛兵係度護主...
8b CUqQ$qy 幫主熟讀歷史,深知當年毛澤東點樣愚弄班年青人,而家嘅情況同當年可以講係同出一轍:eek:

電梯男 發表於 2010-4-24 05:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM

[quote]
!K/_eR]eZpEE6[
*`t(y&Mx"b^ 正如兄台所講,毓民佢地爭條毛o羊,
"r(V}|"Q4H o \\:K 何況做左所謂泛民一哥,咁又點?gjynr*\7t
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3423903&ptid=225894][color=#999999]infjlam 發表於 2010-4-21 05:50 PM[/color][/url][/size][/quote]#~@ k0aY
睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:...
8@j4R Ul 做泛民一哥有咩好?
,YY-w\2e 首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?,EFX`)b4r:?U
另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢力分配同埋同阿爺嘅談判籌碼:naughty:...
{ a"M {F9R
vPb R]Y 上次幫主係九西搞阿毛孟靜,置整體利益不顧,就應該知佢用心何在.:naughty:
\ Sa-J2\ 到今次五區公投,民主黨又差啲領野:hitwall:...k+h[I7r_
有唔少人話民主黨係12年會流失大量選票,我就唔係咁睇.
^;^F;a:VkA5wTf 我預計12年立法會選舉民主黨得票應該會少左,但唔會太多. OEv'cq }x9phiF
反而係公民黨,兩頭唔到岸,又有內訌,得票應該會大量流失...
X@t6j(w3l$OC 當中大部份會去左邊個度,我諗都唔駛多講:naughty:
4o3}1\ jr ?a5O
'{ t%w,ff(le 幫主佢地已經係唔少爭取民主嘅人當中,可以講係上左道德高地,變左做爭取真民主嘅寥寥少數人之一.
P1sK5b9W/U8Ec ap 不過,係黃幫主上次租用黑幫物業一事獨行獨斷,可以睇得出佢有幾民主:D...

Winters 發表於 2010-4-24 05:47 PM

[quote] ufJ `/g!K
{'cC T o1Zy
支持社民三子解放香港牙  :clap:
(w)|;S#['D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425343&ptid=225894][color=#999999]電梯男 發表於 2010-4-24 05:42 PM[/color][/url][/size][/quote]p I$O F9x zK4^;Gv
係幫共慘黨解放香港:clap:

infjlam 發表於 2010-4-24 07:38 PM

[quote]
$ZRc4\4d 睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:...
a!E6L[@Ff 做泛民一哥有咩好?
F5Y:nG2K3t+lap 首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?\x?W)o
另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢 ...'o4aO@,u5?&U;[ L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425346&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM[/color][/url][/size][/quote]9xt f5g2`(D8B p

-D7p9[e3m%fy 我又唔認同咁講喎...
8aP4Sn6Vp 最令我刮目相看的,不是社民連,而是公民黨,呢次真係有guts:good: ^x8Ao5t1V^a C*D
民主黨就真係食左屎,同阿爺又傾又砌,連創黨元老馬丁都冇眼睇:hitwall:

amigofans 發表於 2010-4-26 09:43 AM

[quote]$a&W%rxx"`Ix-_;f
睇黎黃幫主民主先鋒呢個形象已經深入民心:sleep::hitwall:...eP4Ks2DII4y7N)P
做泛民一哥有咩好?!F+LqI0B#C8n
首先我想講,大家諗下一個有國民黨背景嘅人點解可以咁輕易就變做左仔?7X+bpj{4j
另外,切記權力係男人嘅春藥:D但最重要嘅係,落實有普選之後嘅勢 ...
~0j(GjB1Rb7fC&A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425346&ptid=225894][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-24 05:46 PM[/color][/url][/size][/quote]2F/Us(b8D-x;P&^
!S8\#e\6Grm;v
國民黨都有左翼架, 社民連班友既路線係左, 但又唔係行filter_199果套, y;~3k[~#M
所以我真係睇唔到, 佢以前係國民黨, 而家點解唔可以係你口中既"左"....
~ t5|ZE@/d;U
+~nE&p fFy6B'f 點解對黃毓民呢d人就咁高要求, 要講成份?*^ FB;Lk,` Bm
咁民建聯一班"左派"如程介南同譚耀宗等, 而家做晒大右派咪仲可笑?7o J"o"NgP9P.T(s[ u

o"f6I y{5BhU 講得好o岩, 權力就如"魔戒"一樣, 就連無邪既哈比人穿上左一樣會利慾薰心,
0A%OyIp"TJ 但我見黃毓民呢條友仔, 由20年前龍門陣開始, 真係 "言行一致, 講得出, 做得到"
Y%N9_-k5c"LS
oL R `^~0}c2KH 就如早講會做兩屆主席就退落黎, 結果承諾對現!! Y1nbw3kUb
雖然佢行事作風癲狗, 但權力會令佢腐化? 我看未必.... kNO;r2c F*Y\*q

g4C*h#f(~he]RfaG
_%o,vnB_^ 至於你講到社民連有日會壯大到成為民主一哥, 甚至執政黨,
FU*~Cso{R 再講只會顯出你對"政治"同"香港生態"既唔了解, 唔再作多反駁....

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.