[quote](M6f@%kG-D]xA
米你羅 睇下個帖邊個開:gun:z$yshl,T2N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3424345&ptid=225945][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-4-22 02:02 PM[/color][/url][/size][/quote]-w7qJ?
A]
{`
係呢 , 我一D女同學同我講 , 法國派熟女同我地呢D唔同 ,
佢地都會扮靚 , 但更注該年紀應有的韻味 , 同東方的硬扮後生唔同B([m,t&Io;?*O
(可以話佢扮靚係突出韻味 , 而我地果D係隱藏年紀)Ni(Rxa8J5_)D|
佢地仲介紹一D歐洲電影比我 ... 一下令我功力大增 !!!