娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2010-4-24 05:14 PM

最低工資

呢排睇到報紙真係呆左一呆,估唔到而家已經唔係爭論緊最低工資立花與否,?$F/sB5y/s"N
而係開始討論最低工資應該定係幾多錢...:eek:-^*tc xf;p1y:fQ
潛台詞係乜?就係最低工資立法已成定局...:oYD]$^#h2s
香港本身已經一塌胡塗,再咁樣落去,真係...:hitwall:

goodprice 發表於 2010-4-25 10:46 AM

you are so funny......

奉命 發表於 2010-4-26 02:35 AM

$24太低喇
3R \#b,u~x K#E:k $33又真係太過高

發表於 2010-4-26 06:38 PM

[quote]$24太低喇
6`$R%S5R0TpWJ4m"~ D $33又真係太過高z;t]qI8d(E@Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426103&ptid=226184][color=#999999]奉命 發表於 2010-4-26 02:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
i0F(HT6z$Y2V 30最好:yy24:

奉命 發表於 2010-4-27 12:59 AM

[quote]
*[)s*[O B hc7T 30最好:yy24:"K/~"vkf5J} }7Wg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426406&ptid=226184][color=#999999]奇 發表於 2010-4-26 06:38 PM[/color][/url][/size][/quote]其實真係好難定,每個工種做嘅野都唔同:yy26:
N%@fZ.?)P#Neu 如果d低技術嘅工種都有$270一日(工廠工,清潔工,包裝工........),咁d 地盤工 裝修工 就一定冇人做(大約$300~$350),因為已經冇必要為$300日曬雨淋+危險

mnbvc 發表於 2010-4-27 12:00 PM

24:yy22: U"T/V` a8J.W
之前替工200日除開刀25拉,TXh-o3c2h_4w
甘立完法米比人扣人工:yy11: |ig2Fl5f,c
附近新開間日式餐廳刀請緊24時薪拉

kuru 發表於 2010-4-27 11:55 PM

香港生存真係難, 唉~

brother6 發表於 2010-4-28 01:07 AM

最低工資唔係標準工資雖然定 24 真係會得 24
kYK5[[u%J&g M 不過定得高企業營運成本高
j:Gn&Gl|x$kPr 好似飲食業呢o的就一定加價R a:KK o,N]eV
到時又係自己受番

amigofans 發表於 2010-4-28 11:12 AM

[quote]呢排睇到報紙真係呆左一呆,估唔到而家已經唔係爭論緊最低工資立花與否,
1@jW)_"A0[)cO;Ln 而係開始討論最低工資應該定係幾多錢...:eek:
*](B6?dw {2~WN 潛台詞係乜?就係最低工資立法已成定局...:o
}s&k8C#\(jw3M 香港本身已經一塌胡塗,再咁樣落去,真係...:hitwall: ...
v%U:Mg3t%HsLI| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425339&ptid=226184][color=#999999]Winters 發表於 2010-4-24 05:14 PM[/color][/url][/size][/quote] Y/RfuV&O

${ DD1P[@7U 講下有咩唔好黎聽下先得架....:good:

小小種子 發表於 2010-4-28 03:13 PM

惡性cycle...加左wages 又令production cost升
^i!C:``9M 又令物價上漲  物價問題suffer最大又係窮人
@:b'VA\x

艾官 發表於 2010-4-28 06:26 PM

其實呢d問題都無可能一朝一夕~訂左條例就解決哂既~要不停改善同跟進先會好

小明小強 發表於 2010-5-1 05:17 AM

#BQ*Tt C |6U9I
e+搵緊工,都係好低人工
%JKi&`\ help

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.