娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-4-25 02:22 AM

會考生彈試題似被「嘲」

香港[url=]考試及評核局
J5V(SX5k3zW [/url]今年要求考生在考試期間貼上電腦條碼,令末代會考生怨聲載道。昨天舉行的會考中文科卷一閱讀理解,其中一篇題為《自嘲》的文章,被指過分冗長,題式亦與以往會考不同,令考生無所適從,再次引起網上廣泛討論,有考生更「惡搞」政府宣傳廣告發泄不滿。不過,有中文科補習名師認為題式不應一成不變,否則只會令考生劃地為牢。(~'tO*KY lX
k.O/IW9X2fc1b~
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100423/3/hnsa.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100423/3/hnsa.html[/url]
&U M+Wc7NJr0bM4^
8h!q KRe l0o 考生自己差就賴題目 , 好嘢 !!

jojojojoj 發表於 2010-4-25 02:15 PM

香港死得, 第時通街都係哩d垃圾, 咁得閒又facebook又整片, 唔怪得唔識啦, 仲要以為自己好威果下先好笑

mnbvc 發表於 2010-4-25 04:46 PM

一睇就知77下:yy22: )M%v4h D oi
係醒既早係中4就自留一年拉:yy22: d Fb@3[ S @%v?
反正中5刀唔得:yy22:
r-t m:g1K%Am }w 甘米唔洗做抹袋會考生:yy22: 2d-e$K;op/yG:q$m
有種係ifc咩落黎丫:yy22:

我愛周澄 發表於 2010-4-25 04:51 PM

[quote]香港考試及評核局neZ~ Da?
今年要求考生在考試期間貼上電腦條碼,令末代會考生怨聲載道。昨天舉行的會考中文科卷一閱讀理解,其中一篇題為《自嘲》的文章,被指過分冗長,題式亦與以往會考不同,令考生無所適從,再次引起網 ... U$] [ J\'Lp8k?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425599&ptid=226207][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-25 02:22 AM[/color][/url][/size][/quote]Lf\*^ nGK/e
你試下讀十年八股文 , 但佢考你作詩丫~~:dev:

jojojojoj 發表於 2010-4-26 12:45 AM

[quote]
Ztb~-gn7_n 你試下讀十年八股文 , 但佢考你作詩丫~~:dev:
N/W%Zl'G-\&N.^4@}f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425876&ptid=226207][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-4-25 04:51 PM[/color][/url][/size][/quote]IHet:p8C!l4z
)d` ?dfJJVD
事實係八股文只係考試範圍既一部分WI kkq
你讀十年八股文去考
)O yr!}ORS.Z 點知"貼"唔中題就係度話人好考你作詩0^,W-X5bTGT!}
根本唔知自己乜都唔識衰左係度賴/MC+{!h.phh D

T fv Qj Qu b-e q 其實d人廢就廢啦
{c2W Y;W? 投訴咩冗長咩題式唔同
_(huc;j 根本就係自己唔識變通s"npE4uN'C
以為死背爛背背熟晒以前d試題就過關
/Y8U a;}5} P$ey z 點知d試題變一變就企左係度
+t!on/h ^ P e家d學生真係幼稚到有d可憐

自由神 發表於 2010-4-26 01:25 AM

[quote]
f9}ulzkH
zu p)PE 事實係八股文只係考試範圍既一部分
gy7P1wL-g&k2s 你讀十年八股文去考
1[8[u-QpP7EK 點知"貼"唔中題就係度話人好考你作詩z7q"En6SN
根本唔知自己乜都唔識衰左係度賴
"k.zwR!q({ -kyH@/qt5yC B`8T
其實d人廢就廢啦bYN3UG/u2Dsg
投訴咩冗長咩題式唔同
]:g1P m XD | 根本就係自己唔識變通._R mB#Lf
以為死背爛背背熟晒以 ...
7q0]3l0t pf [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426032&ptid=226207][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-4-26 12:45 AM[/color][/url][/size][/quote]邏輯清晰~:agree: c6]/Y%S;a9B{!A

:n qO;Z`"u v 有曬scope~只要考scope入面既野已經係考生既責任了

brother6 發表於 2010-4-28 01:27 AM

其實學習模式真係要變邏

vv1668vv 發表於 2010-4-28 02:13 AM

[font=新細明體]要“嘲”的彈不了[/font][font=Times New Roman, serif]......:P [/font]

小小種子 發表於 2010-4-28 03:12 PM

香港d學生好廢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.