會考生彈試題似被「嘲」
香港[url=]考試及評核局[/url]今年要求考生在考試期間貼上電腦條碼,令末代會考生怨聲載道。昨天舉行的會考中文科卷一閱讀理解,其中一篇題為《自嘲》的文章,被指過分冗長,題式亦與以往會考不同,令考生無所適從,再次引起網上廣泛討論,有考生更「惡搞」政府宣傳廣告發泄不滿。不過,有中文科補習名師認為題式不應一成不變,否則只會令考生劃地為牢。(~'tO*KY lX
k.O/IW9X2fc1b~
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100423/3/hnsa.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100423/3/hnsa.html[/url]
考生自己差就賴題目 , 好嘢 !! 香港死得, 第時通街都係哩d垃圾, 咁得閒又facebook又整片, 唔怪得唔識啦, 仲要以為自己好威果下先好笑 一睇就知77下:yy22: )M%v4hD oi
係醒既早係中4就自留一年拉:yy22: d Fb@3[ S @%v?
反正中5刀唔得:yy22:
甘米唔洗做抹袋會考生:yy22: 2d-e$K;op/yG:q$m
有種係ifc咩落黎丫:yy22: [quote]香港考試及評核局neZ~Da?
今年要求考生在考試期間貼上電腦條碼,令末代會考生怨聲載道。昨天舉行的會考中文科卷一閱讀理解,其中一篇題為《自嘲》的文章,被指過分冗長,題式亦與以往會考不同,令考生無所適從,再次引起網 ... U$][J\'Lp8k?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425599&ptid=226207][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-25 02:22 AM[/color][/url][/size][/quote]Lf\*^nGK/e
你試下讀十年八股文 , 但佢考你作詩丫~~:dev: [quote]
你試下讀十年八股文 , 但佢考你作詩丫~~:dev:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3425876&ptid=226207][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-4-25 04:51 PM[/color][/url][/size][/quote]IHet:p8C!l4z
)d`?dfJJVD
事實係八股文只係考試範圍既一部分WIkkq
你讀十年八股文去考
點知"貼"唔中題就係度話人好考你作詩0^,W-X5bTGT!}
根本唔知自己乜都唔識衰左係度賴/MC+{!h.phhD