會考生不滿試題太深
[url=]中學會考[/url]的主要科目陸續開考,過去兩日開考的中文科,有不少考生投訴其中的閱讀理解和寫作題目艱深,在facebook開設多個不滿今年會考的群組,部分群組有超過二萬人加入,有考生發動在周一下午到灣仔[url=]考評局
[/url]門外「溫習」兩小時,以示對考評局不滿b@1u5Z!dvE.E
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100424/3/ho59.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100424/3/ho59.html[/url]
d 考生玩 facebook 玩到痴晒缐 !! 咁得閒玩facebook, 不如溫下書, 自己冇料又話人出得深, 成班廢柴比d幼稚園題目考你好冇? 而加讀d課程聽d亞sir講話近年40,50分刀可以羅e9lrd ?_ l$V5Wm
若上年早知既就自修一年報今年拉
估唔到差10凌年就差甘遠
難為以前我甘岩50幾分刀要u2v&P5wvd6]+Sb
可能而加d學生真係個個索k索到智障']9G-U9HO%kS8l-f
真可惜唔知
錯過左專蝦白癡既拉線制度:yy30: 我之前試過一次响entfun度講過一句"真係一代不如一代"...之後有條友出黎鬧我....當時我冇乜回應!
但...我真係有講錯??0HR1lzHqIi$`8y
投訴考試深過頭都得.....真係都唔知講乜好!l[ S jqO:~N/q
即使深到唔係你程度....但又如果??
個個考生都係平等甘去考同一份o架啦.....
自己條氣唔順死去投訴.....哩啲唔係啲死白癡所謂係乜??