娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-4-26 04:36 AM

調查指八成港人買不起樓

[url=]工聯會Y0Aq^/ng(x
[/url]訪問756人,8成人認為供樓開支已超出大部人所能負擔水平,該會呼籲政府恢復興建居屋和夾屋。
"h&W.K z;la0OM 工會聯合會在過去1個月訪問了756名18歲至50歲市民,80%受訪者表示,20%人每月住屋開支佔家庭總收入的40%以上;74%因住屋開支降低了生活品質;25%受訪者表示,因住屋開支而影響結
\6Z {E f d'^'fu 婚及生兒育女的計劃;近30%人更延遲或放棄[url=]進修d'?u.l8i2Nm9h9j)Z
[/url]及創業計劃。
IS4x ^ Lf 工聯會建議政府要恢復興建居屋和夾屋、放寬公屋申請資格等。
H d8C~I:F
-o+ADhD7@Z
4@9boYQ [b]正常人係買唔起 , 祈求六合彩 !! [/b]
j5J6V W\\o%k X&F
q.hrSi)~c] [b]有錢買分分鐘仲慘 , 縮水不突止 , 仲可能係負資產 !! [/b]9O{1l;r0i%B['@C
U#tWB0q2E {
[b]另外 , 近來學左個新名詞   生養   !![/b]"x l9kM6|5{+G3}%V
5^hu3d1XoC
[b]生左無錢養 !![/b]

mK頭ck@G點 發表於 2010-4-26 05:39 AM

[quote]工聯會x#[H9?&R
訪問756人,8成人認為供樓開支已超出大部人所能負擔水平,該會呼籲政府恢復興建居屋和夾屋。
$Wh/w|*eq&SJ 工會聯合會在過去1個月訪問了756名18歲至50歲市民,80%受訪者表示,20%人每月住屋開支佔家庭總收入的40%以上;74% ...)\@r j+~3~DQ%r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426132&ptid=226260][color=#999999]selena127 發表於 2010-4-26 04:36 AM[/color][/url][/size][/quote]咁又未必.............!
S8JE H!p4R"i/_Hm 我 + 老豆 都係打份牛工
%s*G X)O[W"Kd2q 我老豆已經有1層百幾萬嘅樓,我都供緊1層3百幾萬"X|b3tx7W.o+hF
只係睇你有冇心,有冇計畫姐

發表於 2010-4-26 06:40 PM

[quote]咁又未必.............! S6C~6Zu
我 + 老豆 都係打份牛工
.u N^u5N*VSP8G 我老豆已經有1層百幾萬嘅樓,我都供緊1層3百幾萬?u3OT Yq
只係睇你有冇心,有冇計畫姐
M'WE:xX$A*Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426137&ptid=226260][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-4-26 05:39 AM[/color][/url][/size][/quote]k/K\x+J4r
你可能係果20%:yy24:

角都 發表於 2010-4-26 11:25 PM

為將來打算, 練習下訓街就差不多+D;l+LK/N
明知自己買唔到樓'uaO%]N6F L.]
訓過幾晚, 都唔係太差姐

奉命 發表於 2010-4-27 12:44 AM

[quote]為將來打算, 練習下訓街就差不多
P+Yj%W qQ:O(]-w 明知自己買唔到樓
.Revyr#N7DtU 訓過幾晚, 都唔係太差姐yDIS6_1]i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426575&ptid=226260][color=#999999]角都 發表於 2010-4-26 11:25 PM[/color][/url][/size][/quote]你做咩野無啦啦去玩訓街:yy25:訓街都唔算差:yy28:
zqE]Nc6Un w 其實我10幾歲出嚟浦嘅時候都訓過2星期街+樓梯口,後尾有個黃紙兄弟收留我(不過都係訓地下),真係好慘好想死:yy33:
mGo7R[ 之後我就下定決心做個好人,比心機去做工,所以我宜家都係有樓之人:yy16:

發表於 2010-4-27 06:20 PM

[i=s] 本帖最後由 奇 於 2010-4-27 06:21 PM 編輯 [/i]^$E)f eR*lU._

0s(u#TnC [quote]你做咩野無啦啦去玩訓街:yy25:訓街都唔算差:yy28:
:E6N K0tqG4Q,G4Z 其實我10幾歲出嚟浦嘅時候都訓過2星期街+樓梯口,後尾有個黃紙兄弟收留我(不過都係訓地下),真係好慘好想死:yy33:zW*?m$_ I
之後我就下定決心做個好人,比心機去做工,所以我宜家 ...
{DX1`3L4oalm [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426620&ptid=226260][color=#999999]奉命 發表於 2010-4-27 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]&eBBl*h]-w5U
黃紙兄弟有無收你租?無錢係咪肉償:naughty:

mnbvc 發表於 2010-4-27 08:19 PM

[quote]你做咩野無啦啦去玩訓M9b"t/W M(m

l'KO:]2A"c]
cS A4Qv0X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3426620&ptid=226260][color=#999999]奉命 發表於 2010-4-27 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]
,f(W-M9]$e zmp#cb!YM+EwZ(q9X
我幾歲就訓街拉p!j{SF't6s
樓梯到公園滑梯刀訓過
0M^*zGYUX6Z-I 真係:yy30:

kuru 發表於 2010-4-27 11:48 PM

炒到離譜, 點可能會買得起香港樓

nickylinex1 發表於 2010-4-30 01:45 AM

真係買唔起~7_6ZRL-]/]} ]g
人工得少少~I5sp,E!H
老婆意外有左孖胎 !!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.