娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2010-4-27 11:13 PM

奇趣十三街中之至[趣]

[i=s] 本帖最後由 大優勢 於 2010-4-27 11:26 PM 編輯 [/i]
aZ A2c.GIOM3U R(hZ.}4S{7q(v
未打完 &PFMk.N&fk;m"S6D _7U
"IYs&{ u)m.K
今晚無線十時半的[奇趣]O,@#g'FGZ!mO
中最後的一個[趣]rk AOM
講 土瓜灣十三街
%\!F i(k;l1rQ^#R 十三條街有一百五十間車房'??q$ke

8ElU Q5g4O4X \ F6c 但我講的趣非是講車房
y FsL1zBC*u 係講十三街中有一間好好食的蛋卷和鳯凰卷 _HT%J2Q7FlK T

j}Y[4i:e/m J 舖名係[垣記蛋卷  ]tNH/Z$C~%~*OH Pi4T'O_
間舖的蛋卷和 鳯凰卷真係好好食
$CN5[ SM 好〔趣〕+eq"X\ S p

v}#n~9L(}` b 地址係木廠街38號地下G舖 P$_(nFA(z\

&C]zP-r3O$} 只因舖頭用明火做蛋卷
1ANHK3QUu 不是其他舖頭用電爐烘
2pnZ-j&t
Y!hd;X{7sl0H 講多無謂 , 自己食過先知有咩咁好食
Z h!@c} P
y\"c;`wG 註: 十三街不知何時會被政府重建
1VuWdG9}RUD,Q [color=Red] 大家可以search   [土瓜灣十三街重建[/color]].mRd!`|d3YI
就知咩事 5y C'r4cc|/Vg

@$ul.[k*j"f~'M3| 本人不知老闆會否在其他地方重開或如何
$w){4UeO 3r"MMyV aH:~
所以想食下明火烤烘既蛋卷和鳯凰卷
p%p e`| ppr8w 就快啲去試下啦D YFbl2s6X([ W:m8N
XP+A(Mp4o i
 不貴的. 想去快去啦

kuru 發表於 2010-4-27 11:46 PM

你可以順便話比tvb知喎

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.