母夢與愛兒玩耍 但願長睡不轉醒 失蹤「嬰屍」慘剩一塊肉
本港貨櫃車在[url=]深圳[/url]布吉捲走男嬰案,證實年僅四月大的可愛男嬰已慘變成一團肉醬,殘屍難以辨認,交警現正安排其家人辨認殘餘衣服。堂伯懇求公安,始獲看其中一塊肉,心如刀割形容:「如掌心大小的肉塊,與街邊被車壓死的老鼠一般,很恐怖,好難過。」
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100429/3/hrah.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100429/3/hrah.html[/url].?/v9c P#^aP
點解可以咁殘忍 , 由內心湧出的悲痛 , 人真是如此自私自利 , 沒有價值觀 , 和野獸有什麼分別 !! y2Hi(s'w6hcBnEP
w;@N@v~4Z(w
若車主當時停車 , 恐怕不會搞出人命 !!*wY\_M xy
w1g@$Y7Y(V
人形禽獸 , 去死啦 !! 6P1Z\ a:nU[I&Z
*D5pR0Q[ l#c+d9Z^
Qm5u'xAoB0B,n-b
我想問 , 這單野香港判定大陸判 ?? 個司機當時知唔知架?:yy13: I guess the driver just thought he hit the mother but he never thought the baby was stuck underneath the truck....."f s:Gb4`0d&N
Either way, the driver will need to take all responsibilities. 就算停車都可能係死, 係大陸唔死都撞到你死既新聞經常有,/@`z9U ]mjl
我就覺個司機唔會唔知, 成大架嬰兒車被拖行, 唔係新牌仔喎,
架車個感覺唔同左佢點會唔知 雖然個嬰兒係幾慘, 但係個司機唔停車可能驚得濟唔知點算, 7w&f'm@5a&i![(M*z$FJ-h$s
或者可能諗會唔會一停車比人打劫及搶去車裡的東西, 真係好難判決
頁:
[1]