香港人勿再以為捐錢震災好巴閉
早前玉樹地震, 一如過去各方舉辦籌款震災, 當中又以演藝界最積極, 上星期一就攪左個表演, 但只籌得幾千萬, 熱烈程度跟過去大打折扣...本地網上多個論壇皆有叫大家不要捐款既post, 雖有點理據但仍未敢茍同...
但當星期5眼見世博開幕式如何浪費金錢, 就使我進退失據, 一再反思捐款是否需要...
看見世博如何將數億燃燒在花火之上, 不知點去形容, :haha:S2A^5N!}3h3D]-W
HC_p } }BB
感覺就如送飯菜給隣家骨瘦如柴的小孩, 但翌日即見其母將一碟碟雞腿倒進溝渠,jyy:m*{ c-Q~
還笑著跟你說, "我地日日都倒十碟八碟架啦!"
.]8l*f;s8T(LS
香港人多年來自我陶醉於所謂"善款數字", 是否有點低能? 這是filter_198 ge 智慧 !! EuDv8@q1e[,r"qHY
_R$d2z/oW{!X+E
國內問題用國外 ge 錢去解決 !!
\)k"@.K1j$H9lu
如天災 , 有紅十字會等機構 !!u:^2m+`4f/rS
小孩無書讀 , 有宣明會 , 樂施會 .......
而本應國內 ge 錢就去左 ' 國家的臉上 ' 即是愛面 , 愛排場 !!
如太空研究 , 奧運 , 是次世博 , 幫助 d 不知名 ge 非洲國家 !! {/J)D.ZsdLx
*D.aRR\Wi"pP
我覺得很丢臉 , 犧生人民利益 !! why 我打共 x 黨會變左filter_198 !! [quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198 !!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
這是filter_198 ge 智慧:yy03: [quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198 !!%Wm8bZ:n'`!s.I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
:dev: X`{}b6v|
[url=http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg]http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg[/url] 講真 中國人要威 但又威唔起花咁多錢係世博度 開幕式係好宏偉p%_ JrH*n&F9mqBt:~
但開幕之後已經將自己既醜態表露無遺J4f*G xu/h%~ p-@ jdK
插隊 爭先恐後 甚至係推倒公安
呢d已經反映左中國所謂最發達城市既上海只係名過其實
國民素質低到不堪入目 行為令國人[color=#000]羞愧[/color]S?1}IB/d4|B8J
CN ?:Dm!p
[font='arial,helvetica'][color=#000000]認真講一句, 中國政府與其花咁多錢去搞到自己好似有體面[/color][/font]
[font='arial,helvetica'][color=#000000]倒不如花更多既錢投入教育, 投入發展其他落後地區既基建[/color][/font]x(Bu.j*LCya&_;|
[font='arial,helvetica'][color=#000000]唔好令到落後地區既小朋友冇書讀 連食水都短缺[/color][/font]
[font='arial,helvetica'][color=#000000]教育更加重要 教育 唔單止在於學術 仲有就係個人行為上[/color][/font]}{gd/Vp]/J
[font='arial,helvetica'][color=#000000]只有改善國民素質 中國先可以係國際上變得有體面[/color][/font]dV,g(or7d:q8WT
[font='arial,helvetica'][color=#000000]插隊 打武警 係世博園區內坐地下 或者係地上訓覺[/color][/font]
[font='arial,helvetica'][color=#000000]呢d 大家都唔希望再見到 [/color][/font] 近乎死症,冇民主,冇法治,
貪官當道,人民亦只會向錢看,
毒奶粉,地震豆腐渣樓,坑渠油,
同佢講公民責任?社會道德?知識產權?我諗睬你果個都有問題... [quote]*FlnB@P^
這是filter_198 ge 智慧:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429614&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 11:54 AM[/color][/url][/size][/quote]#n-fsps?(S {
唔好意思\/D"kJ r
(BBFV^{6@ wz
唔係太明咩叫做"" filter_198""
過濾? 198是什麼 想起當年四川地震 香港捐了很多錢7wZQiV.Z-@K