娛樂滿紛 26FUN's Archiver

amigofans 發表於 2010-5-3 10:02 AM

香港人勿再以為捐錢震災好巴閉

早前玉樹地震, 一如過去各方舉辦籌款震災, 當中又以演藝界最積極, 上星期一就攪左個表演, 但只籌得幾千萬, 熱烈程度跟過去大打折扣...
8{b9?k$y Wy3t-U
W0Q*J@M/Y6U9| 本地網上多個論壇皆有叫大家不要捐款既post, 雖有點理據但仍未敢茍同...
)esG-sL6Im
q xy \5@b.X0t$v~V 但當星期5眼見世博開幕式如何浪費金錢, 就使我進退失據, 一再反思捐款是否需要...
+XB lsdX
!Vk0an-C:x 看見世博如何將數億燃燒在花火之上, 不知點去形容, :haha: S2A^5N!}3h3D]-W
HC_p} }BB
感覺就如送飯菜給隣家骨瘦如柴的小孩, 但翌日即見其母將一碟碟雞腿倒進溝渠,jyy:m*{c-Q ~
還笑著跟你說, "我地日日都倒十碟八碟架啦!"
^1n$hTR2F e2vw .]8l*f;s8T(LS
香港人多年來自我陶醉於所謂"善款數字", 是否有點低能?

selena127 發表於 2010-5-3 11:41 AM

這是filter_198 ge 智慧 !! EuDv8@ q1e[,r"q HY
_R$d2z/oW{!X+E
國內問題用國外 ge 錢去解決 !!
#P2t+V Vm(bj7E^1P \)k"@.K1j$H9lu
如天災 , 有紅十字會等機構 !!u:^2m+`4f/rS

R6I{!D*v? z 小孩無書讀 , 有宣明會 , 樂施會 .......
$V?r@6Op`r
u7yT y6L3j 而本應國內 ge 錢就去左 ' 國家的臉上 ' 即是愛面 , 愛排場 !!
/o Ao ^t{Z0K
9_~@\$\#X*B'][ 如太空研究 , 奧運 , 是次世博 , 幫助 d 不知名 ge 非洲國家 !! {/J)D.ZsdLx
*D.aRR\Wi"pP

PbXg"r%i_-m 我覺得很丢臉 , 犧生人民利益 !!

selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM

why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!

infjlam 發表於 2010-5-3 11:54 AM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!
-[INV JaUC,z H)C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
B(yu9hv.}
X+AJ+wE,?;@ 這是filter_198 ge 智慧:yy03:

mnbvc 發表於 2010-5-3 12:14 PM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!%Wm8bZ:n'`!s.I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
5g'|N Y'FJ3Q | :dev: X`{}b6v|
[url=http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg]http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg[/url]

小小種子 發表於 2010-5-3 12:48 PM

講真  中國人要威 但又威唔起花咁多錢係世博度 開幕式係好宏偉p%_ JrH*n&F9mqBt:~
但開幕之後已經將自己既醜態表露無遺J4f*Gxu/h%~ p-@ jdK
插隊 爭先恐後 甚至係推倒公安
rm\ltA 呢d已經反映左中國所謂最發達城市既上海只係名過其實
%h*uVtdi 國民素質低到不堪入目  行為令國人[color=#000]羞愧[/color]S?1}IB/d4|B8J

7Sso)D0L:Z Ec CN ?:Dm!p
[font='arial,helvetica'][color=#000000]認真講一句, 中國政府與其花咁多錢去搞到自己好似有體面[/color][/font]
*n0[-C^h d B [font='arial,helvetica'][color=#000000]倒不如花更多既錢投入教育, 投入發展其他落後地區既基建[/color][/font]x(Bu.j*LCya&_;|
[font='arial,helvetica'][color=#000000]唔好令到落後地區既小朋友冇書讀  連食水都短缺[/color][/font]
C1nGQ f [font='arial,helvetica'][color=#000000]教育更加重要  教育 唔單止在於學術  仲有就係個人行為上[/color][/font]}{gd/Vp]/J
[font='arial,helvetica'][color=#000000]只有改善國民素質  中國先可以係國際上變得有體面[/color][/font]d V,g(or7d:q8WT
[font='arial,helvetica'][color=#000000]插隊 打武警 係世博園區內坐地下  或者係地上訓覺[/color][/font]
eWweO0tXL [font='arial,helvetica'][color=#000000]呢d 大家都唔希望再見到    [/color][/font]

infjlam 發表於 2010-5-3 01:07 PM

近乎死症,冇民主,冇法治,
RaQwnm0iU` 貪官當道,人民亦只會向錢看,
^7YG#m{S0} ` 毒奶粉,地震豆腐渣樓,坑渠油,
7u E)SrqJ k/\#R 同佢講公民責任?社會道德?知識產權?我諗睬你果個都有問題...

benny1219 發表於 2010-5-3 03:54 PM

[quote]*F lnB@P^

6^f.}x%J&sX 這是filter_198 ge 智慧:yy03:
U |g hw5Y4B9[C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429614&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 11:54 AM[/color][/url][/size][/quote]#n-fsps?(S {
唔好意思\/D"kJ r
(B BFV^{6@ wz
唔係太明咩叫做"" filter_198""
|L3c2keB+i}G
4a al a%J+tRV2Z8I 過濾? 198是什麼

benny1219 發表於 2010-5-3 03:56 PM

想起當年四川地震 香港捐了很多錢7w ZQiV.Z-@K
_(a?$w'^ gu0C(k
災民卻收到了什麼 那麼錢用在那兒 T0lI5@$Xk;qp
'Y(yu;@%NiG
A8BXbH[K:a
今次事件真係見少了很多人捐錢

amigofans 發表於 2010-5-3 04:35 PM

[quote]0j2q@;C O.]f
唔好意思{$P1^|.C+Cn

y2HYa9x 唔係太明咩叫做"" filter_198""
+?6lSl/@5q*t9}&iS9O"x Y aD:K3]b0x w
過濾? 198是什麼
S U'ga$w z3p}7VW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429732&ptid=226823][color=#999999]benny1219 發表於 2010-5-3 03:54 PM[/color][/url][/size][/quote]-k l1{v3suNJ+d F5J M

.}1]BC!F0? v%hf 共x黨 or x產黨, 即共黨orfilter_199, 部份論壇既system係會自動filter左呢類字...

amigofans 發表於 2010-5-3 04:37 PM

[quote]近乎死症,冇民主,冇法治,C|?Sl-r?;K
貪官當道,人民亦只會向錢看,&E+k2h!T1`d
毒奶粉,地震豆腐渣樓,坑渠油,!EPa3K\0Sk%U-y
同佢講公民責任?社會道德?知識產權?我諗睬你果個都有問題... ...
.KW^'V1]/e*S E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429666&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 01:07 PM[/color][/url][/size][/quote])^K:M f^

0SQYm(v P7b{ `2`!Eu 但我主要反而係想反思香港呢種"搶住次次捐得多就最多"既思維,
auB%f/d
+|I(t7D\7j zf 星期一籌果3千萬, 可能佔唔到世博開幕式幾多乘....

infjlam 發表於 2010-5-3 05:45 PM

[quote]
4fW"aosa(K;y lK/^6o3L
但我主要反而係想反思香港呢種"搶住次次捐得多就最多"既思維,&zQ h/\ ]
0b@9PU+p1~A$E*h-W;Y
星期一籌果3千萬, 可能佔唔到世博開幕式幾多乘....2J1H!~%] b&teR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429768&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 04:37 PM[/color][/url][/size][/quote]*Pg3{ b!zMF

?+^#\:[ i@$B 簡單講,$?.xB&Uh;T
雖然有點遲,但香港人終於明白到,
#F4`J1o6vrK [color=red]自己其實只是一隻無知透頂o既[b]戇狗狗[/b],一個以前自以為很偉大很了不起的[b]正宗大羊古[/b],[/color]
P l5?ED5f$g] 多年來被那些貪官和偽人矇閉欺騙,大發國難財,:^"GiVKp"?
捐款被抽乾抽淨,真正落入災民手中善款,唔駛問梗係少之又少...

mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 05:50 PM

[quote]早前玉樹地震, 一如過去各方舉辦籌款震災, 當中又以演藝界最積極, 上星期一就攪左個表演, 但只籌得幾千萬, 熱烈程度跟過去大打折扣...
h6N w"^^l
t0|@efVx 本地網上多個論壇皆有叫大家不要捐款既post, 雖有點理據但仍未敢茍同...
3dD ?JS 8tE7`a&M_*V2n'Z M
但當 ...
Q8V k LQ!F7K*D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429560&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 10:02 AM[/color][/url][/size][/quote]所以我每次都冇捐錢m.} Kf6QB4{_C'\Pd
中國政府咁大咁有錢,雖唔雖要我呢?!*jQ whnj
如果我捐$1000,都唔知道有冇$100去到災區~~~~~~

發表於 2010-5-3 06:26 PM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!CZYAr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
4A4R.xu1v2a 我之前都試過,所以打共匪算:dev:

mnbvc 發表於 2010-5-3 07:05 PM

[quote]所以我每次都冇捐錢 CDh:|l0@p
中國政府咁大咁有錢,雖唔雖要我呢?!
B:\:guQ+~#j/O #O(A_,B,F(VW8b
[color=red]捐$1000,都唔知道有冇$100去到災區[/color]~~~~~~
$M P)O(mO ~b D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429814&ptid=226823][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 05:50 PM[/color][/url][/size][/quote]
@,J K$m j#t${ 一樣諗法羅'L5~!swemK
我先講上次捐時又話有人睇住d錢邊到邊到用
Ot)^T LW6p0v z 但之後d人瓜晒去邊

3755 發表於 2010-5-3 07:26 PM

Hong kon g add oil!!

mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 07:43 PM

[quote]
7fNM#F\0C t H 一樣諗法羅
0_$q|?&z 我先講上次捐時又話有人睇住d錢邊到邊到用
4u"M E4S;F-iX {9M 但之後d人瓜晒去邊
9e&h+l.B1d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429862&ptid=226823][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-5-3 07:05 PM[/color][/url][/size][/quote]今次都係一樣咖
)D$j] RA3l0KK 有睇電視都知道啦
3|xNA-Q(jrK$[ d災民都係話領唔到物資

jojojojoj 發表於 2010-5-3 09:43 PM

[quote]cCX6K0fq
+g gt a/tRK5Ek
共x黨 or x產黨, 即共黨orfilter_199, 部份論壇既system係會自動filter左呢類字...
7G a.w#r3yX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429765&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 04:35 PM[/color][/url][/size][/quote]s?dr%z4M
#v O%K|!s.b
香港都有河蟹 :mad:
!x9KiCQ\2n Qf)y
W-m%D#jB.e8_ CD 香港人成日一廂情願以為好有善心
]A0x$OPNk4{ 之前都講過要幫唔係捐下錢就大晒
5cC6m$G^.Lc5SWt? 強國成日好大喜功, 爭搞哩樣爭搞果樣, Q4G9quC3AUj
但自己又冇咁既實力, 以為燒銀紙可以解決一切I1c.bf6hf Ht
結果錢冇左面又冇埋, 好心搞好自己內部既問題先啦
bHbozc2t1o 有人話捐小小錢都可以救到一條命, 佢咁爆一爆都唔知爆左幾多條命走
{M9G(q` | 內在係一篤屎, 個殼包得幾靚都冇用

jojojojoj 發表於 2010-5-3 09:52 PM

[quote]
)TQ@;ZbYM5x c%d 1Jx }z'h
簡單講,
b3_tO4g&]cr 雖然有點遲,但香港人終於明白到,.@4a"{ j4^2i*X1X
自己其實只是一隻無知透頂o既戇狗狗,一個以前自以為很偉大很了不起的正宗大羊古,#^|/}4C%S Y(r+w2giG
多年來被那些貪官和偽人矇閉欺騙,大發國難財,7P"YLCP
捐款被抽乾抽淨,真正落入災民手中 ...\@}T {%AF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429809&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 05:45 PM[/color][/url][/size][/quote]#M3A8u%|;j[[-x k
Oh*R^%bK2p"j$L"Y
好多香港人都未明
f f;NZ2CsvA&u:{d;t 之前有個post都講過, 結果被評為唔係人
f"cl)i0@ 始終人既同情心同善心最易比人利用,
0v Jd6Vi,[? 有時唔親眼見到都唔信自己比人滾左

amigofans 發表於 2010-5-4 12:13 AM

上星期一藝人籌款, 相信應有好多藝人真係出自真心, 但不排除好多, 尤其老細級係因為要上大陸搵食, 而不得不攪...l'KGg)R
MvL ^-h[
由89民主歌聲獻中華, 到華東水災, 四川地震, 而家再有天災演藝界已成"焗做"..
!_)l`y%h%c~
z _ aL7Tj 今次得果3000幾萬, 仲有1000係sir run run既, 會唔會係佢地既當頭棒? :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.