娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-5-4 01:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-5-4 01:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mK頭ck@G點 發表於 2010-5-4 01:46 AM

[quote]有事就樂施會amWe5lx k6P

8z I y3o8P 冇事就反華組織
c,gat%R9H$eeoH +tK [p%DV x ?
大6已經係全世界最有錢國家.v%t0z ? ](zug/L
0p&AaZ n/\
相反香港已經變成最窮地區之一+R5P7a*AyJ
6dWcSk9]D up
祖國救濟香港先啱 :yy36: T3u;U!Z#u-Q"B0|O-M

7U5T{REfn [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430083&ptid=226823][color=#999999]電梯男 發表於 2010-5-4 01:00 AM[/color][/url][/size][/quote]米就係:yy35:

amigofans 發表於 2010-5-4 10:05 AM

[quote]有事就樂施會'[:]'e*Y"@SI;h$r

l/e&X"Oq"a"F$S 冇事就反華組織N t|#K-rA)bX
i/fO*[N$P8O
大6已經係全世界最有錢國家
\;u(DpV,Z !G9i5DWR1OG
相反香港已經變成最窮地區之一2w:yJy1mZ
~4s7|I8y3Zu2eIj|
祖國救濟香港先啱 :yy36: W _B%q#Y
8idc1e~+a B,L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430083&ptid=226823][color=#999999]電梯男 發表於 2010-5-4 01:00 AM[/color][/url][/size][/quote]I3cB'D[9nQl
.xCDJ3E'_/Jx O-n
咁又唔洗咁自卑既, 其實點都仲係香港有錢過大陸n倍, GZP(^'Ct

w5y`xE"RIbs 如果計平均, 大陸根本無我揮, 當然係因為大陸d有錢人落黎豪洗, 大家先有錯覺佢地富貴我地折墜....1J%];|0|[4nYl

QP5|;T"K,L.u h 即係香港有幾千萬身家果d人, 邊會同你去LV門口排隊買野? LV?佢地廿年前都用到厭啦...
9stOmj&K&h lv8HP R C2cRrt
簡單講香港D戲, 咩Q野質素係上面都大收, 佢地一下暴發制得太耐, 相反香港人就已經睇到厭...:`5~p5K8bt\"T$p
我覺得香港人係有既, 唔會好似佢地咁洗o者....

goodprice 發表於 2010-5-4 04:17 PM

filter-038, 所以我都好9耐無捐錢 :mad:

goodprice 發表於 2010-5-4 08:14 PM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!
8f"R&QyKhJx5gWC [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
H6?3HbL_.@!\| 共x黨=fuxk=粗口=不雅字句 :naughty:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.