娛樂滿紛 26FUN's Archiver

amigofans 發表於 2010-5-3 10:02 AM

香港人勿再以為捐錢震災好巴閉

早前玉樹地震, 一如過去各方舉辦籌款震災, 當中又以演藝界最積極, 上星期一就攪左個表演, 但只籌得幾千萬, 熱烈程度跟過去大打折扣...rKKH4Tl#MN

f ig{0a9mP [ 本地網上多個論壇皆有叫大家不要捐款既post, 雖有點理據但仍未敢茍同...
O@3\ `A&x ?;_m i W lNhl(Bcf o u rR
但當星期5眼見世博開幕式如何浪費金錢, 就使我進退失據, 一再反思捐款是否需要...
%N?K^ ? P V d7J:K3QD;R~3`
看見世博如何將數億燃燒在花火之上, 不知點去形容, :haha:
U#a&aj g2^"i"~ [M$uk !TT,a/h`F1vFc
感覺就如送飯菜給隣家骨瘦如柴的小孩, 但翌日即見其母將一碟碟雞腿倒進溝渠,r d}\zHe5JM
還笑著跟你說, "我地日日都倒十碟八碟架啦!"/w(fP n!ez
$uK ^ k+bBDl@
香港人多年來自我陶醉於所謂"善款數字", 是否有點低能?

selena127 發表於 2010-5-3 11:41 AM

這是filter_198 ge 智慧 !! 4H1QF6AYKT"K#r4^

p+^8K2m5R?;a9B+WW"d 國內問題用國外 ge 錢去解決 !!
}NUV w!C)c3O$t ;m yQ do+E
如天災 , 有紅十字會等機構 !!2Y&g%@9P&m#O9m

MW)_}+h 小孩無書讀 , 有宣明會 , 樂施會 .......
V.ekU @*?.K-t7G *W3I;_dIXT
而本應國內 ge 錢就去左 ' 國家的臉上 ' 即是愛面 , 愛排場 !!
7]^7hQ5nRR E:iH|-w
如太空研究 , 奧運 , 是次世博 , 幫助 d 不知名 ge 非洲國家 !! MhF:P'{i
0y2{XH*l'NZ_w
zd-| V,L&{'co2{ MZL
我覺得很丢臉 , 犧生人民利益 !!

selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM

why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!

infjlam 發表於 2010-5-3 11:54 AM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!
V}m T~b_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
9Z eA0z K,f 1Id0rOCL/[
這是filter_198 ge 智慧:yy03:

mnbvc 發表於 2010-5-3 12:14 PM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!
I0Tt?X s{Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]C2w }G%k z~P"mFv
:dev:
q}$},cv{ }*p:Y [url=http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg]http://ext.pimg.tw/toppy368/4a6320b6ab083.jpg[/url]

小小種子 發表於 2010-5-3 12:48 PM

講真  中國人要威 但又威唔起花咁多錢係世博度 開幕式係好宏偉
Kd^8d&M8@J| 但開幕之後已經將自己既醜態表露無遺
l Q6a U4Ah 插隊 爭先恐後 甚至係推倒公安
%uBR1J c3f3S%Mz yE9j 呢d已經反映左中國所謂最發達城市既上海只係名過其實
_Q }8y4V_ E8W 國民素質低到不堪入目  行為令國人[color=#000]羞愧[/color]&L6r/H)gz7dQME P
%w)BZJ#p;{j}Qrfo

:y?!{MJ~J [font='arial,helvetica'][color=#000000]認真講一句, 中國政府與其花咁多錢去搞到自己好似有體面[/color][/font]
t-lT/zn [font='arial,helvetica'][color=#000000]倒不如花更多既錢投入教育, 投入發展其他落後地區既基建[/color][/font]
Na9O|%|1zwg7H [font='arial,helvetica'][color=#000000]唔好令到落後地區既小朋友冇書讀  連食水都短缺[/color][/font]
q"J5tu9VYtM1}!Y [font='arial,helvetica'][color=#000000]教育更加重要  教育 唔單止在於學術  仲有就係個人行為上[/color][/font][g8`f8q.[
[font='arial,helvetica'][color=#000000]只有改善國民素質  中國先可以係國際上變得有體面[/color][/font]
q|3vIzOUA S [font='arial,helvetica'][color=#000000]插隊 打武警 係世博園區內坐地下  或者係地上訓覺[/color][/font]
&ksI.Z-i ?6o [font='arial,helvetica'][color=#000000]呢d 大家都唔希望再見到    [/color][/font]

infjlam 發表於 2010-5-3 01:07 PM

近乎死症,冇民主,冇法治,7yl!\w-h
貪官當道,人民亦只會向錢看,
I9Iq J.T%Z[qS&pY 毒奶粉,地震豆腐渣樓,坑渠油,L6I [E~ R
同佢講公民責任?社會道德?知識產權?我諗睬你果個都有問題...

benny1219 發表於 2010-5-3 03:54 PM

[quote]'E x'gX2w8ij!RlA'k
E@fs:Msg
這是filter_198 ge 智慧:yy03:t~ k&N9D1j rJ7B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429614&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 11:54 AM[/color][/url][/size][/quote](c8I?]an%Z4j8I
唔好意思
\Bcd%e6k;iF #Tp/@}qGU6C
唔係太明咩叫做"" filter_198"" P"l{_2U w$Q
IZ/Ra8J5D@.t
過濾? 198是什麼

benny1219 發表於 2010-5-3 03:56 PM

想起當年四川地震 香港捐了很多錢_6D`v f(g

^d/GJ2NYc 災民卻收到了什麼 那麼錢用在那兒
&^ DE+oc-|#a7R GQN0Y4PG

7D+O.n]lOn 今次事件真係見少了很多人捐錢

amigofans 發表於 2010-5-3 04:35 PM

[quote]"H3c)U&|_kiH4X|
唔好意思
-gu`*UV-` ;y]&o;u LJZO
唔係太明咩叫做"" filter_198""
?2lE~:^JL8M%N6t (cl \"N2Y!N1VA
過濾? 198是什麼
n5x\8U)j?)\?o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429732&ptid=226823][color=#999999]benny1219 發表於 2010-5-3 03:54 PM[/color][/url][/size][/quote]:oZx(i'xqD"Ga
9s E(L lL(y0E@
共x黨 or x產黨, 即共黨orfilter_199, 部份論壇既system係會自動filter左呢類字...

amigofans 發表於 2010-5-3 04:37 PM

[quote]近乎死症,冇民主,冇法治,
9\2]'m4FXYoZ 貪官當道,人民亦只會向錢看,2fXN @+P^.| v2hH
毒奶粉,地震豆腐渣樓,坑渠油,6Max]3F E2b
同佢講公民責任?社會道德?知識產權?我諗睬你果個都有問題... ...
S:t6?1{.\A)z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429666&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 01:07 PM[/color][/url][/size][/quote]5D/c Q+kY
(|:nY!\H5|0C-[ sM7~
但我主要反而係想反思香港呢種"搶住次次捐得多就最多"既思維,2~$a.o*~[w9B

twV2M&t!f U 星期一籌果3千萬, 可能佔唔到世博開幕式幾多乘....

infjlam 發表於 2010-5-3 05:45 PM

[quote]
i*t1Z9l!x [2[{ __
K|cy1L*I3[ [ 但我主要反而係想反思香港呢種"搶住次次捐得多就最多"既思維,v&o7Bn&o0x/U \auI

QS4v(E4E~$Z 星期一籌果3千萬, 可能佔唔到世博開幕式幾多乘....
)q ET:YD3|2_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429768&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 04:37 PM[/color][/url][/size][/quote]:s n5m/\_/p

?9w+f-`$q 簡單講,
RE1s,HT&o 雖然有點遲,但香港人終於明白到,0]*F"a)o7gcQ Jp
[color=red]自己其實只是一隻無知透頂o既[b]戇狗狗[/b],一個以前自以為很偉大很了不起的[b]正宗大羊古[/b],[/color]
%Y&\y&X;N@Fv 多年來被那些貪官和偽人矇閉欺騙,大發國難財,|e4rHTEp&}
捐款被抽乾抽淨,真正落入災民手中善款,唔駛問梗係少之又少...

mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 05:50 PM

[quote]早前玉樹地震, 一如過去各方舉辦籌款震災, 當中又以演藝界最積極, 上星期一就攪左個表演, 但只籌得幾千萬, 熱烈程度跟過去大打折扣...#nFB_Uy4KJ/\1zC

aW!w1x'\Ks!o6r%f 本地網上多個論壇皆有叫大家不要捐款既post, 雖有點理據但仍未敢茍同...l?c\&}
#b r!okw
但當 ...F |mia#Z!N {
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429560&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 10:02 AM[/color][/url][/size][/quote]所以我每次都冇捐錢Thl8s"qr+W2X_Q}
中國政府咁大咁有錢,雖唔雖要我呢?!*q`H;Mfa3Gd
如果我捐$1000,都唔知道有冇$100去到災區~~~~~~

發表於 2010-5-3 06:26 PM

[quote]why 我打共 x 黨會變左filter_198  !!9q&gE$S w(F!i.y9T{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429609&ptid=226823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-3 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]X-I'?:e1}
我之前都試過,所以打共匪算:dev:

mnbvc 發表於 2010-5-3 07:05 PM

[quote]所以我每次都冇捐錢
!Qe'Qi| 中國政府咁大咁有錢,雖唔雖要我呢?!
0r-Bqx2r"F ]
0D`5X|!\ p`)W [color=red]捐$1000,都唔知道有冇$100去到災區[/color]~~~~~~
b4Q!Q uX~v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429814&ptid=226823][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 05:50 PM[/color][/url][/size][/quote]
!S_ y)L+~4Bo{/r,R 一樣諗法羅,K(nm&`4B3[ ]&l `
我先講上次捐時又話有人睇住d錢邊到邊到用
mSW.|%H 但之後d人瓜晒去邊

3755 發表於 2010-5-3 07:26 PM

Hong kon g add oil!!

mK頭ck@G點 發表於 2010-5-3 07:43 PM

[quote]
o/@.|W6ew$} 一樣諗法羅jY\/N8OK-f,v#x
我先講上次捐時又話有人睇住d錢邊到邊到用!l@(hE\d e'[]
但之後d人瓜晒去邊
'tt\U;~5rfx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429862&ptid=226823][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-5-3 07:05 PM[/color][/url][/size][/quote]今次都係一樣咖
ydU q&h2i~ E#X6t 有睇電視都知道啦7^5C:|8@0H
d災民都係話領唔到物資

jojojojoj 發表於 2010-5-3 09:43 PM

[quote]
Q9USc3h(nuo*Z7{
(r3s#I?[F 共x黨 or x產黨, 即共黨orfilter_199, 部份論壇既system係會自動filter左呢類字...
\.h!m5IR9X,YL [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429765&ptid=226823][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-3 04:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
/KP7H&Qp6z
/zw9N,_0aF5u,c 香港都有河蟹 :mad: u\ \'Ul I]-v
!P%m4FL(d,fN
香港人成日一廂情願以為好有善心
6u/c(J`U8n 之前都講過要幫唔係捐下錢就大晒
(z)Rr!jkc6M(w 強國成日好大喜功, 爭搞哩樣爭搞果樣,
1J0Zl nO(u,@ 但自己又冇咁既實力, 以為燒銀紙可以解決一切h:B&{8qX8auAQ,g
結果錢冇左面又冇埋, 好心搞好自己內部既問題先啦
){-X0hrM.r ]} 有人話捐小小錢都可以救到一條命, 佢咁爆一爆都唔知爆左幾多條命走
C0akz2R fiJ 內在係一篤屎, 個殼包得幾靚都冇用

jojojojoj 發表於 2010-5-3 09:52 PM

[quote]-`v&zT{iA7F.^RI
4R}5])ebN0j
簡單講,
ZSh;G"j1IU4~ 雖然有點遲,但香港人終於明白到,gzQZ}^@n"r
自己其實只是一隻無知透頂o既戇狗狗,一個以前自以為很偉大很了不起的正宗大羊古, |!|aJ#{rT(}/L+qA
多年來被那些貪官和偽人矇閉欺騙,大發國難財,+Y/qtH6y+[5o
捐款被抽乾抽淨,真正落入災民手中 ...
q9M s[zA0q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3429809&ptid=226823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-3 05:45 PM[/color][/url][/size][/quote]#Cs/Iez] k

h#Y2EZ(_LSU 好多香港人都未明
A8u#@_+K i~r-~ g 之前有個post都講過, 結果被評為唔係人"o;C(yi|O
始終人既同情心同善心最易比人利用,
J Yz|`J_L&[9k 有時唔親眼見到都唔信自己比人滾左

amigofans 發表於 2010-5-4 12:13 AM

上星期一藝人籌款, 相信應有好多藝人真係出自真心, 但不排除好多, 尤其老細級係因為要上大陸搵食, 而不得不攪...
nF Z d ~8Y 3`GR]S1b
由89民主歌聲獻中華, 到華東水災, 四川地震, 而家再有天災演藝界已成"焗做"..A\1?7xj3|^4D5O.@
lJ n,Oy8`xR
今次得果3000幾萬, 仲有1000係sir run run既, 會唔會係佢地既當頭棒? :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.