娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-5-3 09:46 PM

支持克雷格 , 打跨工黨 保守黨 !!!

[url=http://www.youtube.com/watch?v=tQdpsCTghW4&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=tQdpsCTghW4&feature=related[/url]].r+f _!RX}.`
打死兩黨專政:dev:

迦樓羅女王 發表於 2010-5-3 10:09 PM

[url=http://www.youtube.com/watch?v=yxw4HuyHlv0]http://www.youtube.com/watch?v=yxw4HuyHlv0[/url]

Winters 發表於 2010-5-4 04:36 PM

真係唔係幾明,點解係電視辯論之後,認為cameron講得好嘅竟然同clegg差唔多.:eek:
o hHS'_5?/] cameron淨係一直係度兜圈,都無點直接答過問題:hitwall:相反clegg真係令人眼前一亮:good:
&{m;G:N v-@ 不過鑑於英國政治制度,clegg做到首相機會真係好微.:haha:
:q6}.c4xuE%q,d 係而家hung parliament九成九出現嘅情況下,佢應該會變做造王者,但係之後佢究竟會同dem定lab組閣,就真係拭目以待:naughty:

迦樓羅女王 發表於 2010-5-4 08:07 PM

[quote]真係唔係幾明,點解係電視辯論之後,認為cameron講得好嘅竟然同clegg差唔多.:eek:
;M,xlfqG9_8lU cameron淨係一直係度兜圈,都無點直接答過問題:hitwall:相反clegg真係令人眼前一亮:good:
iuPi8Z;wl(X 不過鑑於英國政治制度,clegg做到首相機會真係 ...w d#o8@8w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430328&ptid=226877][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-4 04:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
[j*N\E#A}*t 連 "造王者" E個名都UP得出 , 來兄台係英國史方面都唔係等閒輩喎:dev:
&G^ f;gBJ/x ]Y8n$G (不過NBA有個自認營銷天才既總褺仲勁 , 係個 "造神者" :dev: )

迦樓羅女王 發表於 2010-5-4 10:17 PM

原來菲律賓都係5月10日大選 ... 點解無人講???

SCM 發表於 2010-5-4 10:47 PM

[quote]原來菲律賓都係5月10日大選 ... 點解無人講???
4`^| ht k+e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430479&ptid=226877][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-5-4 10:17 PM[/color][/url][/size][/quote]討論性唔高

Winters 發表於 2010-5-5 08:28 AM

[quote]"SmBr F:R,Z
連 "造王者" E個名都UP得出 , 來兄台係英國史方面都唔係等閒輩喎:dev: '[ H'sYS-B
(不過NBA有個自認營銷天才既總褺仲勁 , 係個 "造神者" :dev: )
+I [O+LB,YDtf?:T [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430411&ptid=226877][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-5-4 08:07 PM[/color][/url][/size][/quote]
Rlj4^Mhr'V? 尋日打打下short左:haha:,應該係:[b]
I|~-JmQE "[/b]但係之後佢究竟會同[b]tory[/b]定lab組閣,就真係拭目以待":hitwall:
s*@0Y9]D3t8Pqi {C(Y.N'bod/r
雖然民調話而家多遊離票,不過我相信最後tory會成為最大黨,但控唔控制到國會又係另一會事.:haha:
Z`kjak`d1|C] 始終因為英倫行議會制而非總統制,同埋國會選舉行嘅係單議制單票制.
"HoELsS2fhz V lab始終有老本係度,就算最後得票遠小於tory,但最後失去嘅議席都唔會及選票多.:hitwall:
j mBp$Y8O toz` r {Ia i4}8o}&a\'X
本來我一直覺得如果係出現hung parliament嘅話,lib dem呢個king maker係應該同tory合組聯合政府,但兩黨個方向其實都相差好遠...
iV7]c6L-F@ ] lib dem同lab個理念較為相近,但若果揀lab唔揀tory,就係唔理選民意願...6tW)])F|X C
不過尋日最新動向係,tory現時只差十幾票,唔駛靠lib dem,靠啲極小數黨一齊合組聯合政府就得啦.
8|1N#\)}u ];X{[]V\
C)W#F(s$j s? 題外話:而家份份大報都轉軚支持tory,尋日又有份ft,佢地先至係king maker:naughty:

迦樓羅女王 發表於 2010-5-5 10:36 AM

[quote]
,c|Jc9g g 尋日打打下short左:haha:,應該係:0I"^8Kd b
"但係之後佢究竟會同tory定lab組閣,就真係拭目以待":hitwall:l%e!?)k@.u x9a

eEG"v y2r 雖然民調話而家多遊離票,不過我相信最後tory會成為最大黨,但控唔控制到國會又係另一會事.:haha:CQ0Y!Wg4i-?+\:x Ld7t
始終因為英倫行議會 ...B7v|ZD@vR/d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3430655&ptid=226877][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-5 08:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
~U s4R2T#} J7e M2Q 其實我都唸緊 , 係內閣制國家 , 尤其英國的 "勝者全勝制" , H5^t(z{ ]
黨魁辯論有幾大義意???

迦樓羅女王 發表於 2010-5-11 11:06 AM

自民黨 ... 你地死得好慘呀:cry:

Winters 發表於 2010-5-11 03:03 PM

[quote]自民黨 ... 你地死得好慘呀:cry:1r9PSS@)D\;{'f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433033&ptid=226877][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-5-11 11:06 AM[/color][/url][/size][/quote]&y3{H"v;jd0w|HG
有幾慘?]0\p6X!b+J+R4K
係單議席單票制底下,我係上面都有講,無論LAB幾差都好,憑住多年黎嘅老本損失都唔會特別慘重.:hitwall:\#}(I_s6uuNO,u

O'wj|Am;l m 反而而家LIB DEM嘅困境係,究竟係同TORY組閣,定係勉強支持LAB?+i.FE+q@.E]/@*n
當然,仲有可能係LIB DEM兩邊都唔支持,不過我認為呢個情況簡直係微乎其微.:hitwall:
oc:l.t~.YQ| ~Bm9b @%[
最新消息係GORDON BROWN決定辭職,謀求換取LIB DEM同佢地LAB合作.
;]UW4})a{K`fSp!M 而家新聞更加話LIB DEM立刻同LAB商談.:haha:(Y)F{;x*MnC"`q
EFh*J yy
不過,個人認為最大可能,都係TORY+LIB DEM呢個可能性.:good:7q}#|.o~p%l
首先啱啱TORY再作出重大讓步,就係表示會將兩黨最大分岐嘅選舉制度,由公投決定.
?t2g @^]/aR Tok 況且,TORY肯比LIB DEM四個內閣名額.俗語都有話,得些好意須回首,更何況TORY俾LIB DEM嘅都唔止係"一些"咁少啦.:DvW e&p1E0?7t#E
我諗LIB DEM都唔會咁ONX,為比例代表制而同選民意願背道而馳掛?:hitwall:

迦樓羅女王 發表於 2010-5-11 11:36 PM

[quote]+A;m5jdqD3Y
有幾慘?Y;oC ?Y}5R
係單議席單票制底下,我係上面都有講,無論LAB幾差都好,憑住多年黎嘅老本損失都唔會特別慘重.:hitwall:Y:O'T?c\W"L/o8t)v
K'jkQC6S}Z
反而而家LIB DEM嘅困境係,究竟係同TORY組閣,定係勉強支持LAB?,G2jy cw8^d'sNv0E
當然,仲有可能係LIB DEM兩邊都唔支持,不 ...
;Ke P[ Ykx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433112&ptid=226877][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-11 03:03 PM[/color][/url][/size][/quote]p9n({ x(t"Dy%S5I*A
1,慘既係佢23% , 工黨26% , 差3% ; 但佢55席(仲跌左7席) , 工黨255席 , 差200席 ... :cry: z?'AihZDwv
2,自民唔可能去工黨 , 因為克萊特之前口口聲聲話 , 現制度唔反映民意 , 而民意E+係向保守黨 ,&^B t^6ZY M
如果佢投向工黨就自打嘴巴 , 由追求理念變成投機主意 ...

Winters 發表於 2010-5-12 01:47 PM

[quote]KB%GD$rk J
1,慘既係佢23% , 工黨26% , 差3% ; 但佢55席(仲跌左7席) , 工黨255席 , 差200席 ... :cry: 8cJ}6q+cLu;`0et
2,自民唔可能去工黨 , 因為克萊特之前口口聲聲話 , 現制度唔反映民意 , 而民意E+係向保守黨 ,?!Um*|R
如果佢投向工黨就自打嘴巴  ...
TkB4Z5u/|X*i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433306&ptid=226877][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-5-11 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote])G7B7?(w`/jblB E-l
講得無錯,就係呢個結果:dev:5W,](\6R-\
!ew P1t s9~)D
不過,究竟呢個政府可以維持幾耐呢? X;b-V)\]K$b+vr,I
而TORY係咪會遵守承諾,等人民用公投決定選舉制度呢?
$@i9VCp s4L 如果係,結果又係點呢?
p#v(} _6N Q$Z,I 真係拭目以待:D

迦樓羅女王 發表於 2010-5-12 06:23 PM

[quote]
9ZExAi@ 講得無錯,就係呢個結果:dev:
Sv2Z_;E:By ,e@#x3}9|0AyG
不過,究竟呢個政府可以維持幾耐呢?
5X4r [(LHUx'_1E 而TORY係咪會遵守承諾,等人民用公投決定選舉制度呢?AGSs n3zSj
如果係,結果又係點呢?K'K\g,\sC Gb
真係拭目以待:D ...[)h3?v9@K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433508&ptid=226877][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-12 01:47 PM[/color][/url][/size][/quote]
I rz7A_? fVS`w 不過又調轉講 , 英國呢種咁有特性既票制 , 作為一個多元主義者 , 我又唔係好想佢變 ... :haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.