娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2010-5-7 01:09 PM

一個典型香港人的一生

有一個人
_4{ s`&?6G 搵5-6千蚊一個月 6G7z~8ljN+{:W
出去租間最平的舊樓都要4-5千蚊一個月 )y#mY2?$b$?S;AJ o
然而包租婆自己供都係二千零蚊一個月 +Gj|-Z$PV$G
想同佢投訴 5kHi#Z{ bl
佢話呢區間間都係收緊呢個價錢架喎 /z&D6Fb A
邊個叫你無錢俾首期呀?有錢就買左佢唔好租oY
8~k dU9Zz7^s'l 一份人工大半就咁俾包租婆賺左
s%Q9H gF d c 點生活?? 0b_;_A)}A

&J Nz"IU+ou 呢個人識左個女朋友 ? s0i A'K!}\;R
小倆口一齊返工 1rN*zcokz
加埋有二萬零蚊一個月 /H/h/}"U#gQz Y%xBPA
決定同番屋企人住慳d錢
u0_6Ld!_2L^!g 每人俾四千蚊屋企人做家用
B4u5C-l`_ 淨番萬二 7zsy6n9VYD
當儲到一萬蚊一個月
8P-j v-x$G+@D*z 一年儲到十二萬 D Q7H-uz7k+Ty(z m
五年先儲夠60萬可以夠俾首期買層四百零呎的舊樓
'Q6{-_/g f!o mv/O\e 點生活? /a"V.}E f.V'`
UIZ ~]7VC2p4_$_0Ia
小倆口決定結婚
&wm)JT"e~A!du+m 每個月儲緊一萬
/ZCPWw 頭五年用左黎儲錢俾首期 :[@&O.z Y8wc V?
儲多兩年應該都夠裝修 `NO:Gz
再儲多三年先夠36萬用黎結婚擺酒 a6Y/SGt~ EwH7p3r
擺完d三姑六婆仲要話你o係新光酒樓擺酒咁cheap UP5x2xV
單單打打你地一世 %A8T3g]e I*\
點生活? -F.Sf2xBQ+A7Nv
*XoE%D Y\+`{~{
小倆口唔想捱成十年先結到婚 \P g,`d;{g"h
決定偷偷地註冊左先
.L+`l*ePY 搵銀行按上按買左層樓 Kbi ym|[.S/Y%B
仍然要俾十份一樓價做首期
1Mj7rFK*B)A-g 而層樓的十份一係窗台。
a,eZ,H2jS9~ 650呎單位實用面積係500呎
r/T4tq? 當中100呎係走廊 nog*Z A4n/] PP/k
廚房只係放到一個煮食爐同洗衣機 6C-U^mie5Jo
個雪柜要放出廳 3p]ll9e{\7r
個廁所要企上個塔度先閂到門
9s3z X[7]V:Gw$J\ 呢層咁o既樓每個月要供$8000
|&|P~7A2_ 加埋$8000俾左屋企
h_ lR{Aa 淨番四千零
1d*~-|z(j 個老婆話:「我慳d駛,呢幾年唔買衫,唔去旅行,我地少d出去食飯,總捱到o既」 bTLGnQQ&w
點知買樓果時唔記得計埋管埋費
m!\%t]jC)}7d |8N0{ sorry呀我地公司公價每呎係兩蚊管理費
}.|6d}8m 四千零咁又冇左千五 cU*mx6N%iF*O7r}d
仲係用黎養門口果個日日對你黑口黑面成日偷懶訓覺o既看更
^jj w5\ 同埋管理處果位從來乜都幫唔到你日日返工打牙較o既小姐
pvZ t w1mI} 計埋水電冷氣費
a#i`F'kf%vBY3r1} 點生活?
z'v9RpZ`VQ9tI d {n:L,[p&d
小兩口捱下捱下終於捱左十年
;A!]aB9J[{ 呢十年計埋淨係加左十零%人工 m'Q7`4G1k%c-@p}&P
小倆口已經好滿意 6M0r&^ ecOL
如果加得太多佢地反而驚公司會搵佢地開刀請過dfresh grad 黎做
Va!Tg4@ip/Ie 二按果筆已經還晒 #od7T X"{P
每個月總算可以多番三四千蚊用d
S/Y1gl {H3|i 呢個時候,個老婆發覺自己大左肚
P.y0G V*H+OxSU 但層樓仲有15年要供 0Q)\0a)Nxk A
份工又唔知幾時會冇左
-P(npSV 如果生左個仔 _xzd'Pq)d
點生活? /S#UVt8C mE;g u4pf

*~ l:L Cj 又過左五年,小倆口變成老倆口,差唔多四十歲了
t3|5Zs0Zb{2w}%q"a 個仔先三歲大 %c {3@0A6ve Q p
出街有時會俾人問「你個孫呀?好趣緻喎!」 }{WO I%?
呢個時候,佢地搵緊唔夠三萬蚊 :yy?5ns/o5e.xM
但一年就要交成二萬幾蚊稅 3R)G"B)i7y:BW t
佢地發現每年有十份一人工係用黎救濟d新移民 b7gx+jg-H
同埋養d綜緩阿伯返大陸叫雞包二奶
~8?%c:K_ b'yr\1S6bN 同個仔去報小學 @;D1] S?$kM7tE&w
隔離左右個個都係操不純正廣東話但能操流利廣東粗口的新移民師奶 $f(W;W-}PNs
睇住佢地d細路o係地下度玩吐痰撩鼻屎碌地沙
+y){M0R m,T#O 呢個時候,小倆口開始唔想個仔入一間咁o既學校,同d咁o既細路做同學
`h+M&n@zHB 雖然自己一路交緊稅去維持九年免費教育 iM4S7W6o
但佢地都放棄左呢個公民權利
*}G5JK[;Cg'u4F5S 於是決定報間私校
Q$j4J!?2Kw1n 每個月又唔見左幾千蚊 /{7h/wq8hu4ta
點生活? gm,`?,E.\w

;XRoe;n 又過左十年,老兩口五十歲,層樓終於供完了,二人升左做 middle-managers *\C|$T2^Zo0jV
計埋有五萬蚊一個月 5W ~(A j9xS&]
一年交八萬蚊稅。 9Z XV`5d}5i,y _
間屋裝修過一次。 +V*wmfD)v*H
每個月都要整下d水喉窗台滲水咁 #w&h5SG9d
養左隻狗。 W5}l1cr
買左架車。 Y:cGiawy6a
過去廿年, 0J:c7P4OpC
去過八次旅行,
9a"V&]pH4b#o A F 當中六次係返大陸。
])k]eZ1Cj0v4Q 而家佢地個仔十三歲
\6oo}]jR 倆口子開始安排送個仔出國讀書 "W+uo/cuho#|r
計計下
-y @gKl(G UX EA 每個月食宿連學費就冇左萬五蚊 RM0?PxtiR$l
但為左佢的將來無計,
"SR/T.k0j8QZ 唔係個仔第日大左
c0BiSn(? 點生活?
#Pp8N8?jN-VL:x 2IYK!h:M e&`ldL5S
五年後,倆口子五十五歲, (J9K:H,l&S/z W
依然搵五萬蚊一個月,無俾人開刀減薪算係好好。 &]*|X7u\#Vb R
佢地個仔18歲, 5Hxw,E HY nO)Sl
報到一間不太差又不太好的大學,
gt3kb}2R 每個月住宿駛費連學費無左二萬幾。 ,b4q+D$^,o~ F$c
個老婆晚晚要掛住個仔,成日喊,無心情同老公做愛。
&^ Hs5[5?6K'iy'K)c 每個月二千蚊長途電話費 _3x'zv_+wD9R
當中3/4,係個仔用黎打電話俾佢香港d女朋友。
`Wir-lY6nf4t 老婆要求每年聖誕去美國探個仔一次 YG5L s a1Hxp
個仔每年暑假返黎一次
QOX&y0NQg r.T"h 機票連外地駛費每年無左五萬蚊 3@b)t,R d
你仲要發覺你個仔dmileage多過你 @ima5~
次次返香港都 upgrade 上 business
{.W(z'AF4~d 你倆老就捱15個鐘 economy class 去探佢。 \1I(tN Bs5I3C
呢個時候,老倆口本應仲有十年就退休
]0m8?:z |Mdm Xo 倆口子發覺除左強積金之外佢地無任何儲蓄 }+`_*I;s#b8pg
銀行長期保持 30000 左右結餘--- $@4C6d]pVW+w+g
係僅僅夠佢地一個月生活的開支
3k?Q|%yhP-h&~ 而且佢地公司業務就麻麻
*eJ}&D%Ct ux"y 一個唔小心隨時連份工都無埋
j(\c3L;As 點生活?
o!l)}AVEgXE f~
-c)r"M*GB8}'V!Z 又過左十年,老倆口退休了
W/SA(}yr5eM 佢地個仔剛剛master畢業 7Np^f"E|
返左黎香港搵工
$I^;w]P![GD4` 倆口子大喜。
b4ROm d;t0P_|(U 今日個仔同d中三畢業中五畢業中七畢業本科畢業的
"weN ]q 一齊見緊份5-6千蚊的工
M P g,tN"E1uF;Y 見工果時仲要俾人潤一句 b P],[s$E"Q p
你咁好學歷,我地呢份工驚屈質左你喎
:\rR8M{ 個仔越見越驚 *o:|qZl D `;A
開始後悔出國讀書 k4RT9jKU Z/@&L-G p
同後悔無工作經驗
#Hj2rZ MWc 結果呢份工請左個中三畢業o既。
eU0Un _9j+qfJI 呢份工,係叫做 management trainee. 9@4P [gIf
連工都搵唔到, 0n:?3t _+{.M3i@%D+I
點生活? Krk l$J

&K"k Ca3o F/mSU 兩星期後,老倆口開始考慮要唔要做番野 1{?!{(u~Lo X
呢個時候個仔收到電話叫佢開工
1E{at6p Df 原來之前果份工個個都唔做,
ow/S`4|I3P9k 中三果個有六年工作經驗,搵到第份萬二蚊的工 ~` d,r7d*lxu
中五果個有四年工作經驗,搵到第份一萬蚊的工 0z,d0I5c9p YsBx
中七果個有兩年工作經驗,搵到第份八千蚊的工
wAi!TR%a"J 本科畢業果個返左去讀 master
mk2v0S v3t.nPN 結果呢個外國返黎的碩士生就做左一份5-6千蚊的工
e@C:V Y _J 點生活?
wNC.Pav\ j
1nN6xO"EWkQ@/Y\A 最後
Z[rD-iS!z 請回到本文頭一行~

SUPERHERO 發表於 2010-5-10 07:18 PM

都幾O岩, BUT冇計, 呢度就係香港

發表於 2010-5-11 12:27 AM

仲長過我一生篇文,你叫人點睇:dev:

goodprice 發表於 2010-5-11 08:51 AM

政府無能之故........... :mad:

kuru 發表於 2010-5-28 12:13 AM

未必全部認同, 但當中有真人真事唔出奇

自由神 發表於 2010-5-28 12:30 AM

睇曬,好精彩!

戰爭與和平 發表於 2010-5-29 11:37 PM

如果唔養狗、唔買車同唔送個仔出外國PL[8p9clh'Z
佢地生活會好少少

kch123 發表於 2010-5-30 02:41 AM

我睇到我既一生.........

darkensun 發表於 2010-5-30 12:47 PM

睇到無產階級點樣被資本家剝削...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.