反對公投的一萬個理由 !!!!
[i=s] 本帖最後由 迦樓羅女王 於 2010-5-11 10:24 AM 編輯 [/i][url=http://www.youtube.com/watch?v=TC_63bsrMEE]http://www.youtube.com/watch?v=TC_63bsrMEE[/url] thanks for sharing!!a\H9iBVoXw
l(\'F$ZD9m%CJ Rf6Q
it's 2 good ! :good: 仲有一個係以阿伯做主角,都唔錯:good: [quote]仲有一個係以阿伯做主角,都唔錯:good:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433072&ptid=227522][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-11 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]LA9DWm@
你之前死左去邊??? [quote]
你之前死左去邊???0k5ro9b"cy5|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433111&ptid=227522][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-5-11 02:39 PM[/color][/url][/size][/quote]{"vN qW&sJ1q D1A
狡兔三窟,加上呢度開始鬼影都無隻(費事用個死字:dev:),要討論都唔係度討論啦:haha:"i}+Q)h J&fKpT
而家我黎26FUN,都變返一開始咁,主要都係呃下流量下載下相就算啦:D 今次選舉真係好無謂, o/d&]%GMVTs)n
打開份宣傳單張, 呀豬呀狗都話去選,+G`aE)H-X
毛都未出齊又話選, 信神信佛又話去選!yg ZiR%d0q }
d侯選人大部份講野又9up24,
出名果班又只係識嘈, 搞乜呀? [quote]
狡兔三窟,加上呢度開始鬼影都無隻(費事用個死字:dev:),要討論都唔係度討論啦:haha:
而家我黎26FUN,都變返一開始咁,主要都係呃下流量下載下相就算啦:D ...6}P4GY.x7JF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433113&ptid=227522][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-11 03:07 PM[/color][/url][/size][/quote]爸打......好同意:agree:
所以你話好耐冇見我出現囉:P [quote]爸打......好同意:agree:#Zg)qe2O%X7Y
所以你話好耐冇見我出現囉:Pz0B)R{? S My(n J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3433285&ptid=227522][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-5-11 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
原來你係勇勇呀:o:hitwall:%RRx%B ]#xH
真係好耐無見過你,仲以為你做潛左水,點知原來用第二個acc上黎:haha: