娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J.T. 發表於 2010-5-15 10:49 PM

vote for freedom tmr~!!

[url=http://www.cuhkacs.org/~henryporter/blog/read.php?691]http://www.cuhkacs.org/~henryporter/blog/read.php?691[/url]
B-de"K[f@*Ow "Ys)d3f&V {
B lN:ND6a)["e/}E
「五區總辭、變相公投」的基本原理為,在全港五個選區各以一位議員辭職啟動補選機制,然後在補選過程中加插普選議題,讓市民透過投票支持選補候選人、或投票支持其競爭對手的票數多寡,以作為香港市民是否支持泛民所提出的普選議題的指標:由議員的選舉借代為普選議題的選舉,此即為「變相公投」的意思也。在策略上而言,「變相公投」有以下優點:
^ A`vNO] ;V^*{&m SV5f`v
1. 政府一直以「超過六成民意」為其推出政改方案、以及駁斥任何泛民反建議的最大依歸;有趣的是當民意倒向對方時,政府則以「民意不足參考」為由拒絕參考。五區公投以選舉為執行方法,以票數為判斷標準,可謂最有公信力的民意表態。N B*aO Pr
"l2xn&_J5wz9E
2. 在政府啟動補選的程序中,必牽涉各種宣傳、選舉活動,五區公投之候選人即能借各種競選平台陳述自己對香港政制發展的立場,亦為一個向全港市民析述普選素求立場的最有效途徑。
s*~[7a(C x
'b2tl5F^3[-}_X 3. 雖謂香港沒有公投法,不存在法理上的公投,然而市民能藉投票表達他們的政治立場,卻是不變的事實。一旦是次公投投票率超越某一關鍵百份比如五成,而所有總辭人士又能重新進入議會的話,即使特區政府無視其管治威信受到嚴重挑戰的事實,市民亦會在參與變相公投的過程中從新喚醒起其對參與政治的熱情,此亦即為特區政府最害怕的一點。+d B)n!Y-tB

?2y KxtMN god bless HK~!!:clap:

chewlun3 發表於 2010-5-16 12:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-5-16 01:18 AM

點證明今次選舉係公正 ??;M C8?"J8~;|[n
可能有人操控選舉結果 ???/t;Whuv

}ipvO(^Z7P(S 另外 , 政府最終找其他理由駁斥 !!!wze8f#P9y/M3Tx
8Mv"wYCk4h:z
「五區總辭、變相公投」終鬧劇收場 !!

infjlam 發表於 2010-5-16 03:44 AM

[quote]點證明今次選舉係公正 ??
,w2M?*l.`y.i8r"S 可能有人操控選舉結果 ??6j*Ypv,V&p
CY9b'A5|iEg/\
另外 , 政府最終找其他理由駁斥 !! E Aj,U$\,^y

5S:EH&`a7]6hu 「五區總辭、變相公投」終鬧劇收場 !!}3C5C/tL8TAz(W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434853&ptid=227823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-16 01:18 AM[/color][/url][/size][/quote]m l'LPzA} k h

:JX+|-a3co;K 連咁簡單o既一人一票都唔相信,
[[6gV3mN!m} 會質疑香港舉行o既選舉是否公正,甚至懷疑有人能操控選舉結果,b{0@Zl2|
我諗我同你都冇乜好傾:crybye:
@-o%DIe6[
Pl@2xkC4J~ N b%b?l
仲駛問,特衰政府梗係會唔承認,和醜化「五區總辭、變相公投」呢個對建制不利o既公投運動喇,
RW*wg0} 政府定性「五區總辭、變相公投」為鬧劇,你就認為係鬧劇,
"WW9e~8L8Ur/x 政府叫你去食米田共,唔通你又真係走去食米田共?^0\bl4iD|B
)X[Ze/F*K$U
唉...中國人不配有民主,小農DNA,奴性重,原來是真的...

chansuper123 發表於 2010-5-16 08:23 AM

浪費一億五千萬,平均每個香港人二百多圓給班癲狗玩,你話抵唔抵,如果又選返班癲狗入去,意見不合又話請辭公投,香港就會衰多幾年,(台灣有樣你睇),筆錢捐去震災,人家都會多謝一聲,比錢班癲狗玩,他們一聲唔該都冇,重咬多你幾次

J.T. 發表於 2010-5-16 09:37 AM

[i=s] 本帖最後由 J.T. 於 2010-5-16 09:46 AM 編輯 [/i] H#z2p3P.K F,oHb!R

n$xd hE']*U [quote]浪費一億五千萬,平均每個香港人二百多圓給班癲狗玩,你話抵唔抵,如果又選返班癲狗入去,意見不合又話請辭公投,香港就會衰多幾年,(台灣有樣你睇),筆錢捐去震災,人家都會多謝一聲,比錢班癲狗玩,他們一聲唔該都冇,重咬多 ...
:CF.]P6rm,~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434941&ptid=227823][color=#999999]chansuper123 發表於 2010-5-16 08:23 AM[/color][/url][/size][/quote]
"T5BW3tx:q!v 既然補選公投已成定局,唔投就真係浪費公帑啦!

selena127 發表於 2010-5-16 09:45 AM

[quote]9B2b*~| ?g.E
CJ ItR
連咁簡單o既一人一票都唔相信,
,P s| M1r| 會質疑香港舉行o既選舉是否公正,甚至懷疑有人能操控選舉結果,
d:|!hRM 我諗我同你都冇乜好傾:crybye: m1SDn'^+W
|)C:[6DAt@(Q
7I&``A \c
仲駛問,特衰政府梗係會唔承認,和醜化「五區總辭、變相公投」呢個對建制不利o既 ...-L J+kD7y mi
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434905&ptid=227823][color=#999999]infjlam 發表於 16/5/2010 03:44[/color][/url][/size][/quote]
$A\3J)y |.e%xiD vNNb-Y c ["|#Z
[font=Times New Roman][size=3][color=#000000]我係想講共 xx 什麼都做得出 !![/color][/size][/font]

J.T. 發表於 2010-5-16 09:49 AM

[quote]點證明今次選舉係公正 ??
!KI5fQ*L xRQ@ 真心曲?!

selena127 發表於 2010-5-16 09:51 AM

[quote]
]}'],W6A1e
e1K2HPD Cs@ q 連咁簡單o既一人一票都唔相信,x#z)y_^ T"~
會質疑香港舉行o既選舉是否公正,甚至懷疑有人能操控選舉結果,
w:y cl5`#K1l4k 我諗我同你都冇乜好傾:crybye: $pO3M s@7O

/d O7S @!UH
pbh` [ Y Au 仲駛問,特衰政府梗係會唔承認,和醜化「五區總辭、變相公投」呢個對建制不利o既 ...
VB9i vu9y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434905&ptid=227823][color=#999999]infjlam 發表於 16/5/2010 03:44[/color][/url][/size][/quote]
z`0g t'{&E x%c_F
PvEr4ha7zB$G 另外 , 請不要人身攻撃 !!

Winters 發表於 2010-5-16 11:35 AM

[quote]'|\6UZ4\eS0f`\
@;m4m7oCAR
連咁簡單o既一人一票都唔相信,
;{ B^P]"x0D 會質疑香港舉行o既選舉是否公正,甚至懷疑有人能操控選舉結果,S.~)];G_uf$U
我諗我同你都冇乜好傾:crybye: r$vm3|[T2| eq
?+?G-Z^hXo1q
_ n'j%q#RhZ
仲駛問,特衰政府梗係會唔承認,和醜化「五區總辭、變相公投」呢個對建制不利o既 ...
RvG r jAWl` v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434905&ptid=227823][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-16 03:44 AM[/color][/url][/size][/quote] x `V"U3N|
講得無錯:hitwall:

skyhookii 發表於 2010-5-16 11:55 AM

Freedom won't exist until we get rid of China.

jackalc 發表於 2010-5-16 11:56 AM

其實我真係想問^K|#`|T N|5M
退選左幾個既點解要再選返2X_1f#Rd1[8q
今次補選真係為公投既
7| r/C.yT;` 到時投晒票比班80後既學聯yf P!?1{Xy
退選出黎戈隻個有咩反應?
l(TC `} }!?X'E |j 支持定反枱?

無情Alex 發表於 2010-5-16 03:59 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434989&ptid=227823]12#[/url] [i]jackalc[/i] [/b]支持 佢地幫返2012 大專做assis

infjlam 發表於 2010-5-16 07:50 PM

[quote]
@"snV5h
j.Yo4n$H2O 另外 , 請不要人身攻撃 !!
e7pIh'|_eZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434957&ptid=227823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-16 09:51 AM[/color][/url][/size][/quote]師兄,請問我邊一句有人身攻擊?若有任何誤會,小弟先道過歉,
7pH B{ULR0kJ 大家咁耐版友,大家都了解小弟絕無對冒犯之意

infjlam 發表於 2010-5-16 07:53 PM

[quote]
9imd K(d6j
3jzmH*]5O#cak5B/a 我係想講共 xx 什麼都做得出 !!
V ~(r/Ft{zS7I]9v y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434953&ptid=227823][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-16 09:45 AM[/color][/url][/size][/quote]*rp'o_*z0uL+G2l
H\k~.OA]
這個大家心照便是了...
_9m$t F} W_ zfP 但這裡到現在為止還是香港,
F5N7q w#~&m 還是有一定監察、制度和法治,
:{9B r,N)qo*u/hE 不過呢,香港人若再繼續唔爭氣,以後就好難講喇...

infjlam 發表於 2010-5-16 08:00 PM

[quote]其實我真係想問
6T0P{6gB*g X4Z 退選左幾個既點解要再選返H6Y t(| l,B%N:G
今次補選真係為公投既/`/Z Ph'd `/A
到時投晒票比班80後既學聯 dDD Ad
退選出黎戈隻個有咩反應?;n*[j?R3S
支持定反枱?
i*X [pRy [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3434989&ptid=227823][color=#999999]jackalc 發表於 2010-5-16 11:56 AM[/color][/url][/size][/quote]s:u {\z!o
X*u G5Tt1w!K
當然,你怎樣理解事情絕對是閣下自由, t$exm o
若閣下認為應該投給80後的學聯,那也沒關係,K.qr8` zy
反正都是投議題,不是投人,
8SZ`;p(I 若點票結果是80後當選,我也不見得有什麼問題...U9t x%?(I p+A/s

a.|s,u|x:Ll~ 在外國,此等事時有發生,很平常,不過香港人少接觸政治,才會有你所說的那種疑慮

vv1668vv 發表於 2010-5-16 10:10 PM

搞掂!:yy04:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.