娛樂滿紛 26FUN's Archiver

amigofans 發表於 2010-5-17 12:19 AM

五區公投下的香港人

小弟寫左篇網誌,同各友朋友分享下感受....:cheers: [{#H3wO7`[

#d:}sL)h0I2P4f+U~
2~ x e/J)D&u ^\ji 公社兩黨發動的「五區公投」,最終只以50多萬人投票完結。雖說是在政府及傳媒打壓,建制派杯葛之下,但始終只有57萬人肯在此議題下出來投票,不可以說是理想。 G)Mr kM.T

4Q9I5GC5? 電視新聞上仍會聽到部份人認為是浪費公帑,或認為是政治秀一場,更有人認為去投注站比票站更好,就連我發短訊勸朋友投票間,也會收到類似這樣的回覆。 a [ q3\z/x

+Qw%["CVA`@S7E 當然要尊重所有朋友的決定,但我只能說,無知是一種幸福,因我也想當一個活於「河蟹」調子,不懂政治,還以為是「萬事有商量」,看不到頭上的緊箍咒,晚晚只懂看TVB的香港人,可惜,我不能。
M&d Z9Q/U!R !]9t#Iq;K"T9?j
唯一慶幸是看到有大專2012、反高鐵等學生,還有很多年青,肯為公義,為自己及別人未來投下一票的人。 rP+|;o[Q!\,P3X

[g9L!Wa@9E 寄望那些40、50後是浪費時間,我很珍惜這群青年人,因為我們60、70後的未來,也掌握在他們手中。
"t%};Y+_&k? A V \b6n v:AE
我們沒有贏,也沒有輸,時間是站在我們這一邊的。

發表於 2010-5-17 12:44 AM

我老母咪鬧d人浪費公帑囉!佢真係唔知大陸人無自由幾可悲....T.TE:Z&cmZM
唉!好似matrix咁活在當中唔知自己有幾苦,抽身有抽身既悲哀:(

vv1668vv 發表於 2010-5-17 01:11 AM

[font=新細明體]你估距以后 會唔會 縮窄 『范圍』 ??[/font]s;U,r)cW;x*B m
k%z;U0cN
jXM6{N&K

!?+x1p&y@.D+M$M [font=新細明體]可以作最大的表達[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][font=新細明體]都過去[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font]8n/a_0u5}9_-jC+kkF
~"`0XYG,g3Uc
[font=新細明體]要花的[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]都已經花[/font] H+t7Ji:y?*N

"m]&f6K2K!E!qK [font=新細明體]相信今次 亦都系 可一不可再[/font][font=Times New Roman, serif].................[/font]rCQae
$c.fp i3c
[font=新細明體]能有機會再“給”印仔[/font][font=Times New Roman, serif].................[/font][font=新細明體]會不會總比沒有的“給”的[/font][font=Times New Roman, serif]..............[/font][font=新細明體]等等[/font][font=Times New Roman, serif]... [/font][font=新細明體]怎樣比??[/font]7XZK#p'IE8D*O ? x s
4WBXHKV O(l

&z(r6t#KsI.F ]8A )M8iq)@{1{_
mu(CL5T s2_K%F-?
[font=新細明體]也許[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]可能[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體]河蟹 根本 志不在,亦毫不介意 有沒有 “給”印仔 的權利 [/font][font=Times New Roman, serif]..... [/font]
{s!H&pk@
+l Ez"i @"v7s? [font=新細明體]因為他(她)一出生 本來 就 沒有的。[/font]
1^!?QnI_&d c$`+p [\]$e

n c_"Lx'\ QW [font=新細明體]沒有是應分[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][font=新細明體]有的[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]都只不過是[/font][font=Times New Roman, serif]BONUS[/font]

Winters 發表於 2010-5-17 01:29 AM

我覺得今次變相公投,最重要係成功令市民係爭取民主嘅道路搵到突破.:good:
r ~W@0T 因此,雖然投票率連兩成都無,我又唔係特別失望.on:z1h/Hj1L
始終今次嘅變相公投,係內同外都有好多問題,尢其係內鬧問題真係對選民嘅投票意欲影響甚深.:giveup:*I.H+s)r%p U
仲有,我身邊有唔少朋友,就係因為當下將唔投票嘅人就標籤化,先唔投票.
:L(?!kx;V$T.m/X 難道唔投票就代表無知?所有人都應該關注政治?r7deM!{.g R:^:t

5o-t3\'ZZ0V!k`V 講返正題,先講內部問題.
;V"x}UE!gkm yy.a 首先,將五區補選轉化為五區公投已經係無比因難嘅事. v@E1K}.gC
本身公社兩黨嘅願景係有五個建制派係五區同佢地對撼.
a8EV#ks k-Q 之後阿爺吹雞,建制派唔玩,社民連就計劃派五個持相反議題嘅係五區同自己對撼,但係比公民黨否決左.
7D&w9j^tJ 到最後,亦都係搞到變相公投變為鬧劇嘅其因,就係自稱"無背景"嘅大專2012出黎選.D!pu,z2\u
本身變相公投嘅目的,就係希望市民就單一議題作出表態,正常黎講係應該有支持同反對兩方.*X|V:e{V4@"D*sS
不過,大專2012出選,令到市民就只可以就單一議題作出單一表態,即係投票嘅話就代表你支持,而你係無得投反對票.
~(fq6EdiG3hO0x:A 咁樣真係令人覺得好荒謬.:eek:y1~hRHh Dn%D8y!]Z
%G.^/|*I[[9g
#R'ogQDD1[
再者,由倡議五區請辭到落實嘅過程中,泛民不斷鬼打鬼.@ bn*oL9}oc
由民主黨唔玩,再公開同公社兩黨打對台搞普選聯,到公社兩黨內鬥(直到今日都仲有,唉).
d6s&tge E2f(U2Y/E 泛民內部都對今次變相公投嘅睇法都唔一致,又點算去呼籲市民齊心支持呢個運動?
9n#la~P TY2u Q"x'Hr f/]8Z4^-W
仲有好多好多問題,例如timing問題.Lvw"?t.md6X*x N
之前都有泛民中人提過,五名議員係咪應該係政改方案推出之後先辭職呢?~-s-r]R
好有可能市民嘅反應會更加踴躍.
U&a8]cT eU NC!P g|,DD%P^J6j
口號方面又係. d&y[U YZ
解放香港...革命...我都覺得呢啲字眼代表啲咩,但係係阿爺眼中呢?F'Qf8eIw
而且,係咁嘅時刻,佢地應該好小心以免比人抽到後腳,但點解呢啲字眼會出現呢?
cROJY5B(E4m$Q 當呢啲字眼出現個陣,公民黨急急劃清界線,好明顥公民黨事先係唔知情,咁即係社民連嘅主意.
*jVV4O6b1k0[ 其他人唔察覺都唔出奇,但點解精通歷史嘅黃毓民無留意?
gtiGr&M ^yE} A%U |eGp
至於,外部問題,好似阿爺打壓,投票通知書好遲先收到(有啲甚至收唔到),票站無雷公咁遠等等...
|Ti4\)rV*[ 新聞都有講,係呢度都唔詳細講啦.
H'w`~Q2er
U*f LJ#F$i OBS 最後,我反而對今次有份投票嘅選民人數嘅年齡分佈好有興趣.S7o%SuSmmm
究竟係咪主要都係年青人投票呢?

Winters 發表於 2010-5-17 01:37 AM

唔記得講,學陶君行話齋,今次變相公投只係序曲,之後陸續有黎.:agree:
m8j7maf1JB9~
x"[H \uV.P4C'y$U/}!q 題外話:我一直有個疑問,就係政府話今次補選要用一億五千萬,究竟點計出黎?
%k1A Ktm*[;A 08年英國保守黨下議院議員david davis,同今次五位議員一樣,為左了解市民對議題嘅表態而辭職.:g"]M-MJS1m
但個次嘅選舉費用,都只係八萬鎊,點解香港今次要用成一億五千萬?真係奇怪.:hitwall:

12d3 發表於 2010-5-17 09:46 AM

我認為公, 民兩黨策略不完善, 由五區總辭, 到公投, 再到全民起義, 走得太快, 相信不少市民摸不著頭腦, 到底"公投"是什麼東西, 始終香港人對"公投"比較陌生; 癈除功能組別, 抵制政改方案的議題同時間不能突出.

SCM 發表於 2010-5-17 10:54 AM

[i=s] 本帖最後由 SCM 於 2010-5-17 10:55 AM 編輯 [/i]B"pD0a$J U,u V I

k@g Q'M6Dy [quote]我老母咪鬧d人浪費公帑囉!佢真係唔知大陸人無自由幾可悲.... uq"Qs&j?
唉!好似matrix咁活在當中唔知自己有幾苦,抽身有抽身既悲哀:(
&L0Ps+zS {i L [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435219&ptid=227947][color=#999999]奇 發表於 2010-5-17 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]當公投派既人話冇民主=冇民生既時候#y9M&u5lcF7w[
反對既人就會擺冇民主新加坡 以及有民主既泰國同菲律賓出黎做例子黎反駁

奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM

我覺得依班友仔用億五去做場show真係過份喎,億五絕對唔係一個少數目,億五可以幫到社會好多人,要開好多次會先可以save到億五的:mad:A-ftlFH
民主自由真係要由一班野蠻人去爭取?!爭取民主自由真係要用又粗魯又唔健康嘅手法?!(琴晚睇電視見到光頭佬又當眾鬧人死太監,又恐嚇人)跟市井之途冇分別:o
8o`fe%L W 2010年喇.......點解唔可以斯文D,,冷靜D,,文化D:kicking: ?] @A.B2j7| u
大家用心去諗一諗,如果用依班人去管理HK會變成點呢,我就覺得會變成以前嘅[u]九龍城寨[/u]:help:

Winters 發表於 2010-5-17 07:33 PM

[quote]當公投派既人話冇民主=冇民生既時候 psZ;y\ ~
反對既人就會擺冇民主新加坡 以及有民主既泰國同菲律賓出黎做例子黎反駁
"coj'w g b8M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435330&ptid=227947][color=#999999]SCM 發表於 2010-5-17 10:54 AM[/color][/url][/size][/quote]
o#pze.h 有民主唔一定有民生,但睇下香港,一日有功能組別呢個怪胎存在,香港嘅民生都唔會改善.:hitwall:
]Q%Wl8p?N2` 另一方面,民生係咪淨係睇經濟,睇GDP?:o
L1y;kyvZ!F
4b jh!Z4Q\ y 至於個幾個例子,哈,呢個就係中 共嘅一貫論調.BJ8~!@7S]%}
中 共一向愛用咁嘅"類比推論"黎話民主唔好.:hitwall:1kN~y7yq G%W9X
最常見技倆就係,先話西歐國家嘅成功例子唔適合攞黎參考,因為大家民族性唔同,唔可以比較.
bN5{1Uz5f 跟住就話亞洲國家,好似菲律賓,印尼等等,因為國情相近,所以值得參考.:D'_#dp#_'G&g/V)`;r

!FE5{M&?G&ZZ,@ 新加坡你話李光耀獨裁,但佢都總有個選舉比人民投票.:hitwall:
,c1n%yW5T#M 仲有劉夢熊成日話香港97前無民主,無錯,從砵甸乍到彭家康,歷任港督都係由英國政府任命.
/W9}0nU'~-Fh.LtYN(P 但唔該大家諗下,人地英國政府都係實行民主議會制度.:D
]As}h? 以前港英年代,下議院,在野黨,同埋一大堆報紙都一直係度監察殖民政府運作.:good:
m a4~*h2ZD
?\9XmB H 最後我只想引用邱吉爾嘅一句話:Democracy is the worst form of government except for all those other forms that have been tried from time to time.

Winters 發表於 2010-5-17 07:45 PM

[quote]大家用心去諗一諗,如果用依班人去管理HK會變成點呢,我就覺得會變成以前嘅[u]九龍城寨[/u]:help:
GiFV!n9v:da [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435455&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
9T,o1v/b3h y/~:v 如果有民主嘅話,你同我都有權去揀邊個領導政府.%JkRj,or!ix
但而家呢?係揀都無得你揀呀!:help:

Winters 發表於 2010-5-17 08:17 PM

[quote]我認為公, 民兩黨策略不完善, 由五區總辭, 到公投, 再到全民起義, 走得太快, 相信不少市民摸不著頭腦, 到底"公投"是什麼東西, 始終香港人對"公投"比較陌生; 癈除功能組別, 抵制政改方案的議題同時間不能突出. ...mC8I^BD'~)ha*Fs
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435305&ptid=227947][color=#999999]12d3 發表於 2010-5-17 09:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
8m w Y6J%k DU$Q 我都係咁諗.6_(^9edp4iC
4w(l!I2Fcr
另外,今次都見到有三十幾萬不支持激進嘅泛民支持者焦投票.(tV|)B D,iJ3q\#y"o'r
我係上一個post:[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-225894-3-3.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-225894-3-3.html[/url] r;`B@/R+y
度講話,係2012個陣,民主黨形勢睇黎唔會改變,公民黨就好大機會大敗,社民連就會漁人得利.)S3e{!^4P3D"y

i"Z ^0o[Z 不過而家我對民主黨形勢嘅估計有變,我而家覺得有可能係各區失去一至兩個議席.
8J"F a:o9mr^~ 至於對公社兩黨嘅形勢估計,我就無變.

SCM 發表於 2010-5-17 09:38 PM

[quote]
_$c\+j zN 有民主唔一定有民生,但睇下香港,一日有功能組別呢個怪胎存在,香港嘅民生都唔會改善.:hitwall:GeU uSt'V
另一方面,民生係咪淨係睇經濟,睇GDP?:o5a gg S#N"N:O`%w0{
:WV(K&]I~/k Y3X/l&n
至於個幾個例子,哈,呢個就係中 共嘅一貫論調.
9|t3s)T$zOx 中 共一向愛用咁嘅"類比推論"黎 ...Ri(W,i wq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435525&ptid=227947][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-17 07:33 PM[/color][/url][/size][/quote]其實新加坡既獨裁係咪同俄國既接近(即係獨裁而有大選)

打狗棒 發表於 2010-5-18 01:05 AM

從今次公投的投票率來看, 香港人就算表面如何的渴望普選, 骨子裡始終流著五千年中國人的奴民血液, 有人替你們爭取民主, 大家都不領情, 連花幾分鐘去投票也不願? 算了吧, 也許成龍說得對, 中國人是須要被管, 亦喜歡被管, 大家繼續做奴民吧, 皇上萬歲萬歲萬萬歲......

打狗棒 發表於 2010-5-18 01:19 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-5-18 01:20 AM 編輯 [/i]n+e^s0L4Kp [8N

G T4J,xz fy+r x0mX [quote]我覺得依班友仔用億五去做場show真係過份喎,億五絕對唔係一個少數目,億五可以幫到社會好多人,要開好多次會先可以save到億五的:mad:`AP M!v#SFl#E
民主自由真係要由一班野蠻人去爭取?!爭取民主自由真係要用又粗魯又唔健康嘅手法?!( ...
8g t/rjId [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435455&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM[/color][/url][/size][/quote]*^:t!\5Sq_c^
咁用600億起所謂甚麼"高鐵"又是否浪費公帑?
+D"?f!]Hi} 唔用激進手法爭取民主, 共 產黨會真係俾你嗎? 孫中山唔用起義, 改用所謂"健康嘅手法"方式爭取民主, 請問清政府會睬佢嗎?)YT4N*I {
連共 產黨自己都係用暴力戰爭的方式奪得政權, 卻要求別人理性和諧? 點解佢地當年唔同蔣介石"和諧"?
V a^4d}?j$A0Vx 唔識歷史就睇多幾本書, 唔好人話激進, 你又話激進? 香港人咁怕死, 激極有個譜, 邊有得同韓國人同泰國人比?

奉命 發表於 2010-5-18 02:36 AM

[quote]
OKf9ES 咁用600億起所謂甚麼"高鐵"又是否浪費公帑? ;}-@0n!}iw~-?,_LK5d
唔用激進手法爭取民主, 共 產黨會真係俾你嗎? 孫中山唔用起義, 改用所謂"健康嘅手法"方式爭取民主, 請問清政府會睬佢嗎?[ \)lw2O(R@`&wOcD
連共 產黨自己都係用暴力戰爭的方式奪得政權,  ...
u%E ]7oQ5W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435703&ptid=227947][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-5-18 01:19 AM[/color][/url][/size][/quote]火箭都上左月球啦,如果你要停留o係果個時代我都鄧你灰:yy22:
^6O:X+x4hJa^j!l 我就係讀得書多先知道咩野叫修養,,咩野叫和平,,咩野叫禮貌:yy24:y6{s9Q5eY'sm
唔知道邊個冇讀書呢,如果你有讀書就真係讀屎片喇:yy09:

infjlam 發表於 2010-5-18 05:13 AM

[quote]火箭都上左月球啦,如果你要停留o係果個時代我都鄧你灰:yy22:4j0mMPyN9oR
我就係讀得書多先知道咩野叫修養,,咩野叫和平,,咩野叫禮貌:yy24: ov.ip Z1yr
唔知道邊個冇讀書呢,如果你有讀書就真係讀屎片喇:yy09: ... YtW%wZ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435728&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-18 02:36 AM[/color][/url][/size][/quote]wreO3@~a S PQ
ul5IwVk:Qmc|2M
「我就係讀得書多先知道咩野叫修養」
4NS1CF)[/bu n 我都係頭一次聽人咁形容自己:good: :yy03: :yy02: DV y,?/Lk,D!j s

FuRG?e 實在太強了

12d3 發表於 2010-5-18 09:40 AM

[quote]大家用心去諗一諗,如果用依班人去管理HK會變成點呢,我就覺得會變成以前嘅[u]九龍城寨[/u]!~$H By!?E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435455&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM[/color][/url][/size][/quote] mV/Q/kJ,iy

D$f'gL#L$X#O6H4E9R 我某方面支持你!0bO H_iu'x
9K ee2]Jw$F
如果依班人去管理HK, 建制派變成反對派, 到時的對抗行為不止掟蕉遊行爆粗那麼簡單
[T6A*?/[ J+f T+Q;Mo 看看左派曾經發起的暴動, 林彬的下場, 及清華街事件:?8Ui[[7e|\
http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E6%9E%97%E5%BD%AC

kuru 發表於 2010-5-18 09:43 AM

[quote] mR"lqx lS
如果有民主嘅話,你同我都有權去揀邊個領導政府.TK!p"bP$J!?R
但而家呢?係揀都無得你揀呀!:help:
R*~QI'_4^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435529&ptid=227947][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-17 07:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
4] Y g9a!q%mE2o 9b*~:hOx`WA
好聽就話有得揀, 如果你揀個果仲衰個現在呢個,c2B,P7xR
咁有咩用

12d3 發表於 2010-5-18 10:06 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435778&ptid=227947]18#[/url] [i]kuru[/i] [/b]FO'k#U?S
W6@x"W](iUw*f7@ @
我都係咁話, [b]如果[/b]海嘯[b]如果[/b]地震[b]如果[/b]出現哥斯拉, 成個香港沉左, 經濟好又如何?
} AQkGS 我成日都比人話諗多左, 會發癲, 好彩原來有你這個同道!

無情Alex 發表於 2010-5-18 10:53 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435778&ptid=227947]18#[/url] [i]kuru[/i] [/b]有得選擇好過沒得選.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.